- Lucy'den -
telefonuma ard arda gelen bildirimler ile uyandım, telefonumu elime alıp baktığımda WhatsApp'tan olduğunu farkettim, kim ki bu?! Ve neden beni sabahın köründe uyandırıyor?! WhatsApp'a girip gelen 27 mesaja baktım, gizli numara, hah!G.n - SELAM
LUCY?
Günaydın.
Uyan uykucu.
Haddi
Hadi uyan!Sen kimsin?! -L
Ve neden beni
Sabahın köründe uyandırıyorsun?!G. N - günaydın!
Ben yeni takipçin
Hergün seni ben uyamdıracağım
Ee nasılsın? - artık bu kişite mesaj atamazsınız
Engelledin mi? - artık bu kişiye mesaj atamazsınız
Peki... - artık bu kişiye mesaj atamazsınızuykuma geri döndüğümde umursamıyodum...
Uyandığımda mutluydum, iyi bir uykudan daha güzel olan tek şey iyi bir yemektir! Hızla kahvaltımı yaptım ve kıyafetlerimi giymeye odama çıktım, ben odama girdiğimde gelen ses ile pencereye yöneldim, aynı ses ne olduğuma emin olmamı sağlamıştı, deklanşör sesi. Biri fotoğraf çekiyordu, hızla odamda ki bütün perdeleri kapattım ve odanın kapısını kilitledim, kim bu?!
Hızla üzerimi değiştirdim ve odadan çıktım, saate baktığımda 9 olduğunu gördüm kızlar beni uyandırmamıştı, giydiğim formaya bir bakış attım ve çantamı da alarak evden çıktım, bindiğim minibüsten inerken okula baktım, ben okula girerken yeniden gelen deklanşör sesiyle hızla yürümeye başladım, bu ne be?!
üç gündür gelen deklanşör sesiyle diken üzerindeymiş gibi hissediyordum, telefonumun ses kaydı sürekli açıktı, kızlara zaten söylemiştim, artık polise gitmeliyim.
Hızla ceketimi üzerime aldım ve ses kayıt cihazıyla evden çıktım, yoldaki deklanşör seslerini umursamadan otobüse bindim. İndiğimde karakolun hemen önündeydim, içeri girdiğimde resepsiyon benzeri yere gittim ve "biriyle görüşmek istiyorum, yetkili biri" dediğimde "neden?" diyen kadına "sanırım sürekli takip ediliyorum" dedim kadın "önce hastaneye veya psikoloğa gidin bayan" dediğinde "neden?" dedim kadın gözlüklerinin üzerinden bana baktı ve "paranoya" dedi kadına "bakın ben paranoyak falan değilim! Kanıtlarım var!" dediğimde "pekala, sağdan 5.kapı, komiser horologium." dediğinde "teşekkürler" dedim ve kapıyı bulmaya gittim.
kapıyı açacakken telefona gelen bildirim sesi ile duraksadım WhatsApp'a girdim ve yazıyı okumaya başladım.
G. N - polise gitmemeliydin
Neden gittin ki?Şimdi seni kaçırmak zorundayım.
Sana attığım mesajı görmedin değil mi?
Engellediğin için görmedinL - ne mesajı?
G. N - polise gidersen seni kaçırırım
Yazmıştım,
Ve sen polistesinL - teşekkürler
G. N - ne için?
L - elime daha fazla kanıt verdiğin için
telefonun ekranını kilitledim ve kapıyı açtım, içerde bir adam birşeyler ile uğraşıyordu adama "komiser horologium?" dediğimde kafasını kaldırdı ve bana baktı "buyrun bayan benim." rahatlayarak kapıyı kapattım ve adamın karşısına oturdum "ben şikayetçiyim, birileri sürekli beni takip ediyor, mesaj atıyor, ve fotoğraf çekiyor!" hızla çantamdan CD'yi çıkardım ve komisere verdim, komiser CD'yi bilgisayara taktı, ilk olarak ses kayıtlarını dinlerken deklanşör seslerini o da duyuyordu.
İkinci olarak videoları gösterdim sürekli siyah kapşonlu bir adam beni takip ediyordu, son olarak telefonumu açtım ve mesajları gösterdim komiser "sizi korumak adına etrafınıza sivil polis yerleştirebiliriz ve telefonunuzdan gönderen kişinin kimliği tespit etmeye çalışabiliriz, hangisi?" dediğinde "ikinci seçenekten başlayalım." dedim...
Uzun ( bir hafta kadar) bir süreden sonra takipçi bulunamamıştı, sürekli hat alıp kırdığı için bulamıyorsun, ve benimde etrafımda gördüğüm sivil polisler vardı. Bu daha ne kadar sürecek?!.
- takipçi'den -
Lucy'yi izliyordum, çok güzel uyuyordu! Elimdeki eter kapı beze baktım, bunu yaparsam ölene dek benimle olabilirdi bezi burnuna yaklaştırdıktan birkaç dakika sonra çektim.
Onu dürtmeme rağmen uyanmayınca bayıldığını anladım, onu Kucağıma alıp sessizce yurttan çıkardım ve arabama yerleştirdim.
Biz tokyo'dan çıkarken onunla yapacaklarımız beni daha da heyecanlandırıyordu!Kawasaki 'ye geldiğimizde hala baygındı,
(Not ; Kawasaki Japonya'da ki bölgelerden biri tokyo gibi, tokyo ya yakın denilebilir) onu dağ evine taşıdığımda sürekli onu izliyorum, sandalyeye bağladım ağzını bir bantla kapattım ve içeriye gittim.O uyandığında yemesi için yaptığım makarnayı ona götürüyordum, kapıyı açtığımda uyanmıştı "günaydın güzelim!"...
Sizce Lucy'yi kim kaçırdı?
Tahminleri alalım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy tail - Lise (Düşman Okullar) - [TAMAMLANDI]
FanficBirbirlerine düşman olan ; Fairy Hills kız lisesi Ve Lion Tail Erkek lisesi Ve aralarında geçen rekabette kim kazanacak? Fairy Dust? Lion Mane? Veya en iyisi aşk... [2017, 25 KASIM CUMARTESİ 23:48'DE TAMAMLANDI]