Hepinize merhaba!
Beni biliyorsunuz.
Bu minik yazıyı yazmamın amacı,
2,5 k olmuşuz!!!
Lise'miz 2, 61 de
Zombie apocalypse 2,56'da
Pirates ise 2,91'de!Hepinize ilginiz için teşekkür ederim.
Hadi bölüme geçelim.
- Lucy'den -
İnsanın sindirim sisteminde, selülozun sindirilmemesinin sebebi nedir?
D şıkkını işaretleyerek diğer soruya geçtim...
Zil çaldığında sınavı bitirmiştim.
Ne yaptığımı soracak olursanız. Üniversite sınavına giriyorum. O olayların üzerinden 2 yıl geçti! Koskoca 2 yıl, ve biz natsu'yla hala sevgiliyiz! Hiç kavga etmedik, erza ve jellal'de sevgili. Onların sevgililik hikayesi şöyle ;Gerard erza'ya Çilekli kek getirdi erza Çilekli keki yerken içindeki notu buldu, evet yüzük değil not. Not'ta gerard erza'ya çıkma teklifi etti, erza onu içinden okurken gerard sesli bir şekilde söyledi ve erza bayıldı. Evet kız bayıldı! Uyandığında gerard'a evet dedi.
Onlar geçen yıl sevgili oldular, gray ve juvia bir ara ayrılmışlardı, gray fazla kıskançtı, ama barıştılar. Gajeel Levy'yi , levy'de Gajeel'i seviyor ama ikiside utanıyor.
Mira'da onları birleştireceğim ayağına laxus'tan kaçıyor, laxus bu sene onu sevdiğini söyledi, okulun tam ortasında hemde, mira düşünmem lazım dedi, şimdi de ondan kaçıyor, ama laxus'u seviyor.
Yani ilişki durumları biraz karışık.
Hızla karşı sınıfa Natsu'nun yanına gittim "sınavın nasıldı?" dediğimde "senden güzel olmasın, güzeldi" dedi, ona sarıldım "aynı üniversiteye gireriz dime?" dediğimde "gireriz tabi aşkım" dedi, yanağından öptüm ve "eşyalarımı toplayayım, sonra da çıkarız" dedim ve sınıftan çıktım, karşı sınıfa yani kendi sınıfıma girdim ve eşyalarımı çantama atarak sınıftan çıktım, kızlara önden gitmelerini söylemiştim. Eğer aynı üniversiteye girebilirsek aynı eve çıkacaktık, evet 10 kişi tek evde...Sokakta eve doğru yürürken bir elimle natsu'ya sarılmıştım, arkadan gelen ses "of kıza bak be!" dediğinde Natsu sinirle arkasını döndü. Adamlar natsu'ya "senin mi?" diye sorduğunda "evet, benim! Kaybolun!" Dedi, adam natsu'nun yanına gelip "kaybolmazsam ne olur" dedi ve popoma vurdu.
O. Benim. Nereme. Vurdu?! Sağ ayağımı kaldırdığım gibi adamın şeyine geçirdim ve "sevgilim sen zahmet etme!" dedim, Natsu "acımıştır." dediğinde güldüm ve yerde iki büklüm yatan adama " sana reddedemeyeceğin bir teklifim var. Eğer bir daha seni buralarda görürsem ağzına çakarım" dedim ve Natsu'nun elinden tutarak gitmeye başladım, arkamdan kolumun tutulmasıyla dururken sinirlerim geriliyordu arkamı döndüm ve beni tutan adama "bak, bir git lan!" diye bağırmamla Natsu adama sağdan bir vurmuş varya, adam duvara uçtu, bu iki yıl içerisinde oldukça kas yapmıştı, adam inatla bana doğru gelmeye başladığında sağ ayağımla tekme atmaya çalıştım, adam ayağımı tutunca yerden destek almadan diğerini suratına geçirdim, ayaklarım yere değince "hah! Ezik, sen kimsin be?! Sevgilim. Yürü Gidiyoruz" dediğimde tutmam için kolunu uzattı ben koluna girdiğimde "gidelim sevgilim" dedi ve yeniden yürümeye devam ettik...
Eve vardığımızda Natsu "gir hadi içeri" dedi, onu ikiletmeden içeri girdim ve pencereden ona el salladım, o da bana el sallayıp bizim evin oradaki motoruna bindi.
Şimdi siz soruyorsunuz neden motorla gelmediniz diye, okula yürüyerek gittik, motor hep evin oradaydı.
Mısır gevreğimi kaşıklarken, dizimi izliyordum. Yapacak birşey yoktu, bu gün türkçe, ingilizce, fen sormuşlardı, yarın da ingilizce, sosyal ve tarih vardı.
Evin içinde yankılanan levy'nin çığlığı ile hızla yerimden kalktım ve odasına gittim, bütün kızlar Levy'nin odasındaydık. Levy "ETTİ! VALLAHA ETTİ!" diyerek bir daha çığlık atınca elimle ağzını kapattım ve "şimdi elimi çekeceğim ve sen bağırmayacaksın" dediğimde kızlar gülmeye başladı elimi çektiğimde Levy "Gajeel! Çıkma teklifi etti!" dediğinde hepimiz birden çığlık atmaya başladık.
Evin içinde "galeeğeğeğeğe" diye koşuyorduk, en sonunda yorulduğumda durdum, ve kendimi gülerek koltuğa attım, hepimiz yorulmuştuk, dinlenirken "ee mira! Sonraki atağı senden bekliyoruz" dedim, levy "evet! Çocuk bütün okulun onünde seni sevdiğini söyledi, bekletme onu" dediğinde erza ve juvia "hem sende onu seviyorsun" dediğinde ikisi de güldü.
Gece saat 12 olduğunda filmi kapattık, yukarıya çıkmaya bile korkuyorduk "hangi akla hizmet korku filmi izledik lan biz?!" dediğimde juvia "kuraya korkuyu ekleyen zeki kimdi?! Bir saniye o bendim!" dedi, Levy "hangi zeki jump'ı izleyelim dedi?" dediğinde hepimiz ona baktık
Üç saat önce
Kurada korku çıkmasıyla ben "bence bir daha çekelim" dedim, levy saçmalama lu-chan, hey! Hadi jump'ı izleyelim!
Şimdi
Mira sesini incelterek "hey! Hadi jump'ı izleyim" dediğinde Levy "evet, o ileri zeka benmişim" dedi, biz ise gülmeyecek kadar korkuyorduk, filmin adının jump olmasının nedeni bence jump scare 'dı, altımıza etmiştik resmen, telefon çalınca kızlar çığlık atarken ben "KAPAYIN ÇENENİZİ!!" diye bağırdım, Natsu arıyordu, telefonu açınca "kiminle yazışıyorsun sen?" dediğinde "anlamadım" dedim Natsu WhatsApp'ta 3 saattir aktifsin ve tek bir kelime dahi yazmadın " dediğinde " aşkım, WhatsApp açık kalmış olmalı, üç saattir kızlarla altımıza ediyoruz." dedim Natsu "anlamadım " dediğinde "korku filmi, juvia'nın kuraya eklemesiyle levy'nin seçmesiyle, şu an paçadan akıyor bitanem" dedim Natsu güldü ve "hangi film" dedi, bende "jump" dedim Natsu "lan onda +25 yaş sınırı var, hiç mi bakmadınız?! Paçadan akması normal diyorum." dediğinde Levy'ye baktım, Natsu "tamam, şimdi kapatıyorum" dedi ve kapattı.
Biz uyumaya bile korkarken kapı çaldı, juvia "ya jumper geldiyse?!" dediğinde içimi bir korku dalgası kapladı böyle birşey olamazdı ama yine de korkuyorduk, kapıya doğru yavaş adımlarla ilerledim ve kenardaki beyzbol sopasını aldım, kapıyı açıp sopayı sallamaya çalışınca natsu'nun sesini duymamla, kendimi durdurdum, sopayı bırakıp natsu'ya sarıldım ve "insan bir ses çıkarır!" dedim.
Hepimiz içerde oturmuştuk gerard "siz niye hala ayaktasınız" diye sorduğunda erza "ne zaman filmi kapatmaya girsek jump scare çıktı, kısaca yemedi" dediğinde gray gülmeye başladı juvia "gülme!" dediğinde gray kendini susmaya zorladı.
Gözlerimi açtığımda başımı natsu'nun göğsüne yaslamıştım, hepimiz çiftler halinde uyuyorduk, gözlerim saate kaydığında "hass! KALKIN LAN! SINAVA GEÇ KALDIK!" diye bağırdım.
hepsi bir anda uyanınca evde bir kargaşa, bir kıyamet, hepimizin kıyafetleri üzerine giyiliydi, hızla eşyaları alıp evden çıktık.
Zil çaldığında sınavı zaten bitirmiştim, kıl payı farkla sınava girmiştik, Natsu yanıma gelip "nasıldı?" diye sorunca "kolay, senin" dedim Natsu "kolay" dediğinde çantamı topladım ve eve yürümeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy tail - Lise (Düşman Okullar) - [TAMAMLANDI]
FanficBirbirlerine düşman olan ; Fairy Hills kız lisesi Ve Lion Tail Erkek lisesi Ve aralarında geçen rekabette kim kazanacak? Fairy Dust? Lion Mane? Veya en iyisi aşk... [2017, 25 KASIM CUMARTESİ 23:48'DE TAMAMLANDI]