4.bölüm : Kısa Bir Flashback

1K 71 23
                                    

- Lucy'den -

    Ben Havuzun kenarında otururken erza sudan çıkmıştı, Juvia dondurma almak için mutlulukla satıcıya giderken ben havuzun yanında kalmıştım, havuzda yüzen insanları incelemeye başladım, iki erkek sanırım yarış yapıyordu, iyi yüzücülere benziyorlardı, onların diğer yanında iki kız ise yüzmeye çalışıyordu, onlar kadar iyi değillerdi ama yine de yüzebiliyorlardı, şansımıza bugün havuz neredeyse boştu zaten havuza 10 kişi geldiğimiz için havuz nüfusunun yarısından çoğu biz oluyorduk, Mira ve Laxus gibi Erza ve Gerard şezlonglarda Gray, Juvia, Levy ve Gajeel dondurmacının yanındaydı, yanıma oturan kişi "Selam" dediğinde o tarafa döndüm Natsu'ydu, "Selam" dediğimde gülümsedi yanındaki dondurmalardan birini ikisini de bana uzattı ve "Çikolatalı dondurma mı istersin? Mm, Yoksa Çikolatalı mı?!" dediğinde güldüm ve "bu zor bir seçim, Hmmmm. Tamam karar verdim çikolatalı dondurmayı seçiyorum!" dedim, bana sağ elindeki çikolatalı dondurmayı verirken "İyi seçim!" dediğinde güldüm, ikimizde dondurmaları yerken Natsu'ya döndüm ve "Teşekkür ederim" dedim bana "Önemli değil, senden tatlı değil ya!" dediğinde yanaklarıma giden kanı hissedebiliyordum, hafif bir gülümseme ile önüme döndüm ve çikolatalı dondurmama odaklandım.

    Ben çikolatalı dondurmamı yeni bitirdiğimde natsu çoktan bitirmişti bile ben ayağa kalktığımda o da kalktı bana "Yüzmek ister misin?" dediğinde kafamı salladım ve "Hayır şimdi değil" dedim ve havuzun diğer ucundan gelen ses ile o tarafa döndüm bir genç havuza atlamıştı, ben onlara gülerken birden ayağımın kaydını hissettim ve suya girdim, ben suya girerken biri kolumdan tutmuştu ama sanırım o da benimle beraber suya çekilmişti, biz batarken bedenim hiçbir şey yapmıyordu, sırtım soğuk bir zemine değdiğinde ürperdim birden üzerime gelen ağırlık ile daha fazla dayanamayıp ciğerlerimde ki minik havayı özgürlüğüne gönderdim, ben nefes alamıyorken birden dudaklarımda hissettiğim baskı ve ciğerlerime dolan hava ile gözlerim şaşkınlıkla açıldı...

Aynı Sahne, Bir kaç saniye önce

- Natsu'dan -

    Lucy'nin kaydığını görmemle hemen kolunu tutmaya çalıştım, ama ikimizinde suya girmesinden başka birşey olmamıştı, Lucy altta ben üstte batarken bedenim hiçbir şey yapmıyordu, su, soğuk gelmişti ve kaslarım adeta donmuş gibiydi, Lucy zemine battığında ben de üzerine gelmiştim, benim ağırlığımla ağzından çıkan minik baloncukların onun ciğerlerinden çıktığını anladım, o nefessiz kalırken ne yapacağını bilemiyordum, birden onun nefes için açılmış ağzına kendiminkini bastırdım ve ciğerlerimdeki havanın yarısını ona verdim, gözleri şaşkınlıkla açılırken üzerinden çekildim, dudaklarına son bir kere kendiminkileri bastırdım ve onun belinden tutarak ikimizi de yukarı çektim.

Ve yazar son %3 şarjla bu bölümü yazdı şu an şarj 1 ve hoşçakalın.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Fairy tail - Lise (Düşman Okullar) - [TAMAMLANDI] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin