- Lucy'den -
sınıfa girdiğimde öğretmen ve öğrenciler bana bakıyordu, cam kenarında en ön sırada oturan kira'nın gözleri beni bulmuştu, öğretmen sürekli sınıftan çıkmamı söylüyordu ona döndüm ve bağırarak "KES LAN SESİNİ!" dedim.herkes bana şaşkına bakarken seslendim "kira! Buraya gel!" dedim, o sırasından kalkıp yanıma geldi ve bana soran gözlerle baktı ona bakarak "neden? Neden yaptın?!" dediğimde "neyi neden yaptım? Haa diğer kız mı hani seni aldattığım?" o bunları dediğinde herkes oooo lamaya başladı herkes güya beni aldattığo için geldiğimi sanıyordu, sinirle söyledim ben "HAYIR SENİ BEYİNSİZ PİSLİK! O KAŞAR UMRUMDA BİLE DEĞİL! SENİNLE ASLA SEVGİLİ OLMADIM! SEN PEŞİMDE KÖPEK GİBİ DOLANIRKEN BEN SANA YÜZ VERMEDİM! Peki sen neden yaptın?" dediğimde sınıfın kapısı açıldı kızlar gelmiş olmalıydı, müdürün sesi geldi müdür " ne oluyor burada?! " dediğinde cevap vermedim
kiraya döndüm ve "neden yaptın dedim! SEN NEDEN YAPTIN?!" dediğimde kira " ne yaptım? " dedi, sinirle" Herkesin duymasını mı istiyorsun tamam söyliyeyim! Tekrar soruyorum! NEDEN ABLAMI ÖLDÜRDÜN?! NEDEN ABLAMA İŞKENCE EDEREK ONU ÖLDÜRDÜN?! SÖYLE!! " o donup kalırken sınıfta ki sessizlik yerini fısıltılara dönüştü ben " NEDEN LUNA'YI ÖLDÜRDÜN?! NEDEN ELİMDEKİ HERŞEYİ ALMAYA ÇALIŞIYORSUN?! "dediğimde kira "Bilmek mi istiyorsun?! TAMAM! BENDE AÇIKLAYAYIM! ÇÜNKÜ ONUN VE SENİN YÜZÜNDEN KIZ KARDEŞİM İNTİHAR ETTİ! HER ZAMAN SENİ VE ABLANI KISKANDI, SHİEMİ HEP SİZİ KISKANDI! "Dedi, Shiemi adını beynimde taradım" SÖYLEDİĞİN ADI İLK DEFA DUYUYORUM! " dediğimde telefonunu çıkardı ve bir resim gösterdi kimono'lu bir kız vardı bu kızı daha önce hiç görmemiştim! "ben bu kızı tanımıyorum, dışarıda da görmedim" dedim.
Ve devam ettim "ayrıca! Bu neden ablamı öldürdüğünü açıklamaz! Kız kardeşinin yaptığı intihar'dı! Ama sen cinayet işledin!" dediğimde "evet işledim ve bunu yaparken büyük zevk aldım, duydun mu?! Ablanı öldürmekten zevk aldım! Ablana işkence ettim, onu öldüren bendim Luna Heartfilia'yı ben öldürdüm!" dediğinde içimde bir şeyler koptu, cam kırıkları elime batıyordu, içimde kopan şeyler sinir kat sayımı arttırıyordu, ona bir yumruk attığımda geriye doğru savruldu ikinci yumruğum ile yere düşerken attığım tekme ile sıralara uçtu erkekler bağırarak kaçarken kira'ya doğru gitmeye çalıştım ama gidemedim, biri kollarımdan tutuyordu, arkama baktığımda mira'yı gördüm mira'ya "mira bırak beni" dediğimde "olamaz Lucy! Arkadaşımın bir katil olmasını istemiyorum!" Dedi ona "tamam biraz sakinleştim sanırım vurmak iyi geldi" dediğimde "tamam" dedi ve beni bıraktı. (kamka olmak)
bana bakan kira'ya "şimdi vurdum ağzına!" dedim ve yanına koştum ayağa kalkmış olan kira'ya yumruk atmaya gidiyordum, ben koşarken zıpladım ve yumruk atıyordum ki kenara çekilmesiyle duvara vurmuş oldum, duvar çalarken bir ayağımla kendimi duvardan ittim ve ona yumruk attım, sonra karnıma geçirdiği yumrukla geriye doğru savruldum, sırtım duvara çarptığında kulaklarım çınladı, yere düştüğümde gözlerimi yavaşça açtım, juvia kira'nın arkadaşı kane'ye saldırıyordu, o an fark ettim. Kameranın arkasında ki kane'ydi.
juvia gerçekten sinirlenmişti, ardı ardına yumruk atıyor tekme savuruyordu, kira "yeter! kaybol mavi" dedi ve bir ses geldiğinde juvia'yı fırlattığını anladım, Gray'in sesi geldi "juvia!" ve düşme sesi, beynim durmuş gibiydi içimdeki öfke ve nefret bana enerji veriyor kanımı kaynatıyordu, ellerimi iki yana koydum ve koşu pozisyonu aldım koşmaya başladığımda dikkatler yeni bana geliyordu, kira'ya doğru giderken Sıranın üzerine çıkıp zıpladım ve kira'ya tekme attım.
O geriye savrulurlen ayağımdan tuttu ve beni pencereye doğru fırlattı, sırtımda keskin bir acı hissetmemle çığlık attım, kırılma sesi pencerenin camını kırdığımın tesciliydi, düşerken natsu adımı haykırıyordu, ben aşağıya doğru düşerken elim tutunacak bir şey arıyordu, bir kabloyu tuttuğumda ona asıldım.
kırdığım pencereye çokta uzak değildi, elektrik telinde parende atarak kendimi kırılan pencereye yönlendirdim, yeniden penceresine geldiğimde içeri giremedim ve pencerenin kenarına tutundum az buçuk içeriyi görebiliyordum, mira erza kira'nın arkadaşlarına saldırıyordu , herkes biriyle kavga ediyordu müdür ise ortalıklarda yoktu, kira'yı aramaya başladım natsu kira'nın üzerine çıkmış onu yumrukluyordu, kira ise bayılmak üzereydi ve yüzü dağılmıştı, natsu onu bayıltmıştı ve hâlâ yumruk atıyordu, sinirli hali oldukça korkutucuydu kendimi kaldırmaya çalıştım, tam pervaza çıkıyordum ki elimin kaymasıyla geri çekildim.
Tek elimle pervazı tutarken diğer elim camlar ve kestikleri yüzünden hâlâ kanıyordu, görebildiğim kadarıyla natsu hâlâ kira'yı yumrukluyordu, diğer elim yavaş yavaş kaymaya başladığında içimi korku kapladı, buradan düşersem tele de tutunamazdım, yapabileceğim tek şey seslenmekti bağırabildiğim kadar bağırarak "Natsu!" dedim, görebildiğim kadarıyla natsu kira'yı yumruklamayı bırakmış etrafa bakıyordu elimdeki kesikler rağmen diğer elimi de pervaza koydum, kesikler canımı yakarken camlı elim kendini bıraktı, diğer elim bir daha kaymaya başladı, boğazlarım acıyordu elim özgürlüğe ulaştığında son bir kere bağırdım "NATSU!"
Düşüyordum, böyle mi öleceğim? Sonum böyle mi olacak? Natsu adımı haykırırken Bilincim yavaşça kapanıyor, gözlerim direnmiyordu. Düşmek uçmak gibiydi ama bir sonu vardı, ölüm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy tail - Lise (Düşman Okullar) - [TAMAMLANDI]
FanficBirbirlerine düşman olan ; Fairy Hills kız lisesi Ve Lion Tail Erkek lisesi Ve aralarında geçen rekabette kim kazanacak? Fairy Dust? Lion Mane? Veya en iyisi aşk... [2017, 25 KASIM CUMARTESİ 23:48'DE TAMAMLANDI]