13.bölüm ; Uyanacak, Biliyorum.

794 56 8
                                    

- Natsu'dan -

5 gün geçmesine rağmen henüz uyanmamıştı, yanımdaki doktor benim gibi onu izliyordu, doktor bana döndü ve "üç gündür buradasın, onun neyi oluyorsun?" dediğinde ona baktım "bilmiyorum, bende bilmiyorum, neyi olduğum halkında en ufak bir fikrim yok, uyandığında ona soracağım" dedim, konuştuğunda doktorun sesindeki hüznü hissedebilmiştim doktor "beş gündür herhangi bir belirti göstermedi, uyanacak mı bilmiyorum." dediğinde doktora bakmadan cevap  verdim "ben biliyorum" dedim ve devam ettim "uyanacak, biliyorum." doktor "şimdilik yapabileceğimiz herhangi birşey yok kan miktarı, kanının oksijen miktarı, besin, sistem ve organları, herşey yolunda" dediğinde ona döndüm "o zaman neden uyanmıyor?" dedim doktor "bilmiyorum, şok veya koma olmamalı" dediğinde aklıma gelen ihtimallerden en mantıklı olanını doktora söyledim "kriz olamaz mı? Çünkü kira'ya saldırdığını gözü dönmüş gibiydi, birkaç vuruşun ardından kira onu duvara fırlattı, çok sert çarptı ama sonra yine de ona vurdu, koşarak. Lucy'yi daha önce hiç öyle görmemiitim" dedim, doktor "böyle bir şey olabilir, eğer durum böyleyse yani bir krizse onu rahatlatmamız gerekir" dediğinde Lucy'nin kulağına eğildim ve "Lucy, kira'yı bayılana kadar dövdüm" dedim, monitörden gelen farklı ses ile doktora döndüm ne yapacağını şaşırmış gibiydi sevinçle "işe yarıyor! Başka şeyler söyle!" dediğinde Lucy'ye döndüm ve "en sevdiğin muzlu pastadan aldım, sonra sana yıldızlı yastık buldum, en sevdiğin şarkıyı bile söylerim, yeter ki uyan" ben bunları derken solunum cihazına birşeyler oldu, daha hızlı çalışıyordu, doktor cihazı kapatmadan bana döndü ve "birşey demek istiyor! Sana birşey söyleyecek!" dediğinde hızla ağzındaki maskeyi çıkardım ve "şimdi, ne söylemek istiyorsun?!" Lucy'nin kısık sesini duydum, kesik kesik gelse de bana "ca-can" hızlı hızlı nefes aldı ve devam etti "T-Ta-tasta-mam" o nefes alırken oksijen maskesini geri taktım doktor "buldum! En sevdiği şarkıyı söyledi! Can! Can bonomo! Şarkıyı söylemeni istiyor!" dediğinde Lucy'ye döndüm "söylememi mi istiyorsun?!"dediğimde çok yavaş bir biçimde kafasını salladı" tamam! Şarkıyı bulup söyleyeceğim! "dedim ve doktora döndüm "şey, siz çıksanız olur mu? Yalnız kalmak istiyorum da" dediğimde kafasını salladı ve kapıyı kapatarak odadan çıktı, hemen telefondan YouTube'girdim ve 'Can Bonomo - Tastamam sözleri'  yazdım çıkan ilk sonucu açtım, şarkı yeni başlamıştı bende can bonomo ile şarkıyı söylemeye başladım...

Evet yazar şu an bu şarkıya taktı
Burada şarkıyı açın, bence sizde seveceksiniz...

Başucuma mektup bırakmış ve gitmiş.
Kısacık bir mektupla beni terk etmiş.
Ne kadar mutluyduk oysa tanrı şahidim.
Herşey dünyaya ait ben ona Aidim.

Dön, sen ne dersen de tamam.
Bitmişim halim yaman.
Bir sendin derdimi anlayan.
Değ, tenime gözlerinle değ.
O zaman hallolur herşey.
Herşey hollolur tastamam.

Herşey hallolur, tastamam.

Tamam, haklıydı belki de değiştim.
Söz ver ne olur hiç değişme demiştim.
O zaman başkaydı herşey, şimdi sakinim.
Bu dünyayı sevmedim ama azaldı Kinim.

Dön, sen ne dersen de tamam.
Bitmişim halim yaman.
Bir sendin derdimi anlayan.
Değ, tenime gözlerinle değ.
O zaman hallolur herşey.
Herşey hollolur tastamam.

🎶 ×🎵 ×🎶 ×🎵

Herşey hallolur Tastamam.

sensiz, yaşlanamam.
Nefes alamam, ama bir kez sesini duysam.

Fairy tail - Lise (Düşman Okullar) - [TAMAMLANDI] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin