- Juvia'dan -
Telefonuma ard arda gelen bildirimler ile gözümü açtım, hangi çılgın beni uyandıracakmış şaşarım! Bildirimlerden sonra telefonun çalınmasıyla kim olduğuna bakmadan açtım ve "beni uyandırmaya cüret eden insan, derdin ne?! Konuş!" dediğimde karşı taraftan gelen ses "juvia? Konuşmamız lazım, müsait misin?" dedi, bende "hayır, aslında şu an uyuyorum" dedim ve telefonu kapatarak uyumaya devam ettim.
Odamın kapısının alacaklı gibi çalınmasıyla uykulu gözlerle yataktan kalktım, kapının önüne gittim ve kapıyı açmadan "NE ÇALIYON LAN ALACAKLI GİBİ?!?! BİR UYUTMADINIZ YA!" dedim ve kapıyı gözlerim kapalı bir şekilde açıp "NE VAR?!" dedim, karşı taraftan gelen yapay öksürük gözlerimi açtım, Gray-sama bana bakıyordu, gülümsedim ve yine sinirli bir ses tonu ile "Gray-sama umarım beni önemli birşey için uyandırmışsındır" dedim, o "içeri gelebilir miyim?" dediğinde kenara çekildim, kapıyı kapattıktan sonra yine kilitledim ve kendimi yatağa fırlattım gray-sama "kapıyı neden kilitledin?" dediğinde "sürekli yaparım, benim odamın kapısı hep kilitli durur" dedim, gözlerim kapalı uykum gelirken esnedim, gray-sama "sen beni dinliyor musun?" dediğinde "afedersin Gray-sama, juvia uykuluyken beyni tam çalışmıyor, uyusam?" dedim bana "önemli ama, hem tek başına uyuyup ne yapacaksın?" dediğinde "gel beraber uyuyalım, ben tek te uyurum, önemli olan uyumam" dedim, yatağımın diğer tarafındaki ağırlık kendini Belli ederken uyuyabileceğim için mutluydum.
Gözlerimi kendim açtığımda geri kapattım, hala uyumak istiyordum, beni saran şeye (büyük ihtimalle yorganıma) sarıldım yine gelen yapay öksürük anladım işe bak! Benim yorgan öksürebiliyor! gözlerimi açtım, meğer ben yorgana değil Gray-sama'ya sarılıyor muşum.
Dur bir! Ben ne yapıyor muşum?! Hızla kollarımı çektim ve gözlerimi kırpıştırdım, şu an oturmuş ona bakıyordum, o da bana bakıyordu, bakışıyorduk, yine bir uyku bastırmıştı, esnedim ve "neredeyim?" diye sordum o "tam yer mi soruyorsun?" dediğinde kafamı salladım, gözlerim hala kapalıydı gray-sama "aslında şu an tam olarak karnımın üzerinde oturuyorsun" dediğinde gözlerim şaşkınlıkla açıldı hemen kalkmaya çalışırken, klasik bir hareket yaptım ve düştüm, bilin bakalım nereye?!
Evet! Bildiniz! Gray-sama'nın üzerine! Düşerken kapattığım gözlerimi açtığımda çok yakın olduğumuzu fark ettim ben kızarırken "a-afedersin" dedim ve kendimi yana doğru saldım, yumuşak yatağıma düşmeyi beklerken düşmememle gözlerimi, açtım Gray-sama belimden tutmuştu, ona 'sal beni' ve 'beni bi sal beni' bakışlarımı atıyordum.
gray-sama "artık konuşsak diyorum" dediğinde "sal beni, konuşalım" dedim, gray-sama güldü ve beni bıraktı, ikimizde yatakta oturduğumuzda gray-sama bana baktı ve "Mira'dan birşeyler duydum" dediğinde dang etti, ben gray-sama'yı sevdiğimi mira'ya söylemiştim!! Has-sas bir durumla karşı karşıyayım, gray-sama'ya baktım ve "ne gibi? Bilirsin mira hep konuşur" dedim, gray-sama "benimle ilgiliydi" dediğinde yutkundum şimdi gerçekten faka basmıştım, gözlerim aşağı ellerime kayarken "ne dedi ki?" dedim "mira bana senin beni sevdiğini söyledi, juvia doğru mu?" dediğinde cevap vermedim, beynim sonsuz uykuya dalmış cevap vermiyordu, gray-sama "juvia, doğru mu?" dediğinde yine ses çıkarmadım. Ne diyebilirim ki? Evet sana aşığım mı? Seni çok seviyorum mu? Seninle evlenmek istiyorum mu? Gray sama "juvia, son bir kere soracağım, cevap vermezsen giderim ve büyük ihtimalle sana karşı olan davranışlarım değişir. beni seviyor musun?" dediğinde yavaşça kafamı salladım bana "benimle olmaktan pişman olur musun?" dediğinde hayır anlamında kafamı salladım. Ellerimle oynuyor onlara bakıyordum, çenemde hissettiğim ellerle başım düzelirken birden dudaklarımda baskı ile gözlerim açıldı, o beni mi öpüyordu?! Omg?! Wtj?! (edit : what the juvia?! 😃).
O şekilde birkaç dakika durduk, ayrıldığında beynim uyanmış, yanıyordu, gray-sama birden bana sarılınca yeniden şoka girdim bana "seni seviyorum" dediğinde ona sarıldım ve "juvia da sizi seviyor" dedim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy tail - Lise (Düşman Okullar) - [TAMAMLANDI]
FanfictionBirbirlerine düşman olan ; Fairy Hills kız lisesi Ve Lion Tail Erkek lisesi Ve aralarında geçen rekabette kim kazanacak? Fairy Dust? Lion Mane? Veya en iyisi aşk... [2017, 25 KASIM CUMARTESİ 23:48'DE TAMAMLANDI]