- Lucy'den -
J
uvia gittiğinden beri onu bekliyordum, bir süre sonra kızlar halka yapmıştı geniş halkanın ortasında duruyordum, bütün kızlar bana bakarak fısıldaşıyorlardı. Nesi var bunların?
Arkamda hissettiğim nefes ile yavaşça arkamı döndüm, n-natsu o arkamdaydı! Biz birbirimize bakarken gülümsedi ve birden eli belime gitti beni kendime çekerek öptüğünde ne yapacağımı şaşırmış anlamamıştım. Juvia! O ona söylemiş olmalıydı! O bilmesine rağmen beni seviyor muydu? Öpüşüne karşılık verdiğimde beni daha da kendine çekti, ayrıldığımızda kızlar ıslık çalıp alkışlıyordu, Natsu yaslandığın başını benimkinden kaldırdığında ona baktım, gülümsedi ve birden beni kucağına alıp koşmaya başladı.
Ben bir yandan ona durmasını söylerken bir yandan da düşmemek için ona tutunuyordum arabaya ilk önce beni bindirdikten sonra kendisi de bindi be arabayı çalıştırarak sürmeye başladı.
Dağ yolunda ilerliyorduk, Natsu bir türlü bana nereye gittiğimizi söylemiyordu.
Yaklaşık 1 saat süren bir yolculuğun ardından bir dağ evine gelmiştik, Natsu kapının kilidini açtıktan sonra önce beni içeri soktu ve kendiside girdi, elimden tutarak beni rahatça geniş denilebilecek bir salona götürdü odada bir şömine, yemek masası ve koltuklarla beraber bir duvar boydan boya kalın camdı, dışarıda ki orman kendini belliederken arkamdan gelen sıcaklık ile arkamı döndüm, Natsu şömineyi yakmıştı "biraz bekle" dedikten sonra odadan çıktı.
Birkaç dakika sora odanın kapısı açıldığında o tarafa baktım, Natsu üzerinde bir oduncu gömleği ve pantolonla bana bakıyordu, elinde ki tişörtü bana verdiğinde giyinme için bana odayı göstermişti odada üzerime kalın ve Boğazlı tişörtü giydikten sonra Natsu'nun yanıma gittim ve "bu bana büyük oldu" dedim Natsu "en küçüğü o" dedikten sonra "aslında san abla birşeyde verebilirim" dedikten sonra benimde elimden tutarak bir odaya götürdü.
Kotu renklerin hakim olduğu bir odaya girdiğimizde Natsu siyah bir dolabın önüne geçti ve kapaklarını açarak bana bir hırka verdi hırka oldukça büyüktü yine de gömleğin üzerine giydim.
Şöminenin yanında sarılarak oturuyorduk, Natsu "Lucy, ne olduğunu biliyorum, ve senin buna zorlandığını da, tabi sözlerine verdiğin önemi de" dediğinde "beni Affedecek misin?" diye sordum "affetmek mi? Hayır" dediğinde birşeyler koptu içimden, devamında "seni affetmeyeceğim, çünkü ortada affedilmesi gerekn birşey yok, şunu unutma sen her zaman benimsin" dedi ve beni öpmeye başladı.
Ayrıldığımızda koltuğa yattık, ben başımı onun göğsüne yaslamıştım o da saçlarımı okşuyordu, bu hissi ne kadar özlemiştim, yavaş yavaş akşam oluyordu, bense Natsu'yu izliyordum bana baktığında gülümsedim, başımı tekrar göğsüne yasladım "çok sessizsin" dediğinde "şşş! kalp atışlarını dinliyorum, şarkı gibi geliyor" dedim, "üzgünüm ama kalmalıyım" dediğinde somurtarak kalktım, Natsu bir odaya girdikten sonra elinde bir battaniyeyle geri döndü, şömineyi biröok odun attıktan sonra geri döndü ve yanağımdan öpüp tekrar koltuğa uzandı, bende yeniden başımı göğsüne yasladım ve kalp atışlarını dinleyerek uykuya daldım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy tail - Lise (Düşman Okullar) - [TAMAMLANDI]
Fiksi PenggemarBirbirlerine düşman olan ; Fairy Hills kız lisesi Ve Lion Tail Erkek lisesi Ve aralarında geçen rekabette kim kazanacak? Fairy Dust? Lion Mane? Veya en iyisi aşk... [2017, 25 KASIM CUMARTESİ 23:48'DE TAMAMLANDI]