Medya... Google bile zeki...
- Lucy'den -
Sabah kalktığımda kollarımı kaldırarak esnedim ve yataktan kalkarak banyoya doğru ilerledim.
Banyodan çıktıktan sonra telefonumu elime alıp tuş kilidini açtım, 5 cevapsız arama, sizce kimden?
Üzgünüm natsu'dan değil, hepsi de Jubi den, juvia evde miydi ki? Odasına baktığımda orada değildi, telefonla onu aradığımda meşgule attı, buna sinir olduğumu biliyordu! Alt kattan gelen kapı sesiyle aşağı indim. Juvia üzerinde daha önce ona bir türlü giydiremediğimiz beyaz puantiyeli Mavi elbisesi, giydiği beyaz çoraplarının altındaki mavi ayakkabıları ve ev topuzu yapılmış mavi saçlarıyla beyaz çantasını kenara koyuyordu, merdivenlere yöneldiğinde beni gördü ve çıkardığı ayakkabılarını kenara koyup koşarak yanıma geldi, hızını kesmeden elimden tuttuğu gibi beni de çekerek kendi odasına girdi, ona dönüp "jubi. Napıyo'n lan sen?!" dediğimde bana döndü, yüzünde havuza gittiğimizde oluşan yüz ifadesi vardı, bana "Lucy, sana çok önemli bir sır vereceğim, hani ben gray-sama'ya aşıktım ya! Ben ve o. Çıkıyoruz!" dediğinde bütün sinirim yerini Ship'e bıraktı, ikimiz el ele tutuşup zıplarken kendi şarkımızı söylüyorduk "hangi kanka sır sever?! Jubi! Hangi kanka hep güler?! Lucy! Hangi kankanın sevgilisi var? Oooooooo hepsi!!!" (ters yüz ; "hangi dost oyun sever" geldi aklıma bende evirip çevirip buna dönüştürdüm) biz yatakta tepinmeyi bırakıp yere inerken hâlâ gülüyorduk, onu pencerenin yanındaki koltuğa fırlattım ve "anlat! Hemen!" dedim ve o da anlatmaya başladı...
"oha!!!" dediğimde Jubi kıkırdadı, telefonunun çalmasıyla yerden kalktım ve jubi'ye 1 dakika işareti yapıp koridordan odama geçtim Natsu arıyordu, telefonu açtım.
N- neden açmadın?
L- Jubi'nin yanındaydım. Sen neredesin?
- iki dakikaya senin yanındayım.
Dedi ve kapattı o gelene kadar Üzerimi değiştirme kararı aldım ve dolabımdan sıfır kollu bluzumu ve kısa kot şortunu aldım, onları giydikten sonra odamın kapısını alacaklı gibi çalan varlığa "GELİYO'M!" dedim ve kapıyı açtım mira tatlı gülümsesi ile karşımdaydı, bana "Lucy, hadi, beni uğraştırma, söyle, birşey oldu mu olmadı mı?" dediğinde sıyrılarak onun yanından koridora geçtim, mira'ya "şey, olpekvpsöduödia" derken geri geri yürüyordum ( translate ; oldu) arkamda birşeye çarpmamla durdum.
Erza, Jubi, mira hatta Levy beni söylemem için zorluyorken, alt kata inmiştik, telefonumda gelen bildirim ile telefonu aldım ve ana ekrana girdim, Natsu gelmişti mira'ya dönüp "aaaaaa, bakın Natsu gelmiş, onu bekletmek olmaz değil mi? Ay görüyor musunuz? Tamda söyleyecektim! Hadi ben gideyim!" dedim ve arkamı döndüm tam gidecekken mira kolumdan tutup beni kendine çevirdi ve "Lucy, hemen söylemezsen natsu'ya onu dan'la aldatıp birde loke'ye sulandığını aynı zamanda kira ile çıktığını söylerim!" dediğinde bunu gerçekten de yapabileceğini biliyordum, hepsi bana doğru yavaş yavaş meraktan açılmış gözlerime gelirken oftadım ve "soru neydi?" dedim hepsi aynı anda "sen ve Natsu! Öpüştünüz mü?!" dediklerinde elimle kapı kolunu tuttum derin bir nefes aldım, ayakkabılarımı çoktan giymiştim, çantam da yanımdaydı bana bakan 4 kıza "EVET!" dedim ve hızla kapıyı açtım kızlar çığlık atıp evin içinde "NALUUUUUUUUUUU" bağırarak koşmaya başlamıştı bile kapıyı hızla kapattım ve dışarıya çıktım Natsu oradaydı, yanıma geldi ve yanağımdan öperek "söyledin mi?" dedi, kapının yanına gittim ve kenarına yaslanarak kapıyı açtım 'naluuuuğuğuğuğuğuğu' sesleri gelirken kızlar evin içinde koşturuyorlardı ona bakıp "sence?" dediğimde "hadi prensesi, zalim kız kardeşlerinden kurtaralım" dedi ve yanıma geldi, beni kucağına alıp arabaya koştu, beni bindirdikten sonra kendiside bindi ve gaza bastı ona dönüp "nereye gidiyoruz?" dediğimde "bugün için planlarım var" dedi. Hadi bakalım, öyle olsun Dragneel...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy tail - Lise (Düşman Okullar) - [TAMAMLANDI]
FanfictionBirbirlerine düşman olan ; Fairy Hills kız lisesi Ve Lion Tail Erkek lisesi Ve aralarında geçen rekabette kim kazanacak? Fairy Dust? Lion Mane? Veya en iyisi aşk... [2017, 25 KASIM CUMARTESİ 23:48'DE TAMAMLANDI]