Hatırlatma
O cümlesini bitirmeden terastan gelen keman sesi ile birbirimize baktık.
Lucy keman çalıyordu...- Juvia'dan -
Lucy ne zaman keman çalsa üzüldüğü için çalardı. Can çalıyordu yine, tastamam'ı.Şarkının ortalarında gelen zil sesi ile kapıya gittim. Kapıyı açtığım gördüğüm kişi fuki teyzeydi bana "bu ses nereden geliyor?" dediğinde "Lucy, keman çalıyor, sorun mu?" dedim fuki teyze "ay yok yok! Çalsın! Çok güzel çalıyor! Söyleyin ona devam etsin!" Dedi ve merdivenlerden inmeye başladı kapıyı kapatıp kızların yanına döndüm, zaten kızlar konuşmayı duymuştum.
4 gün sonra
Gelen kapı sesi ile oturduğum koltuktan kalktım ve kapının yanına gittim, kim olduğuna bakmadan kapıyı açtığımda karşımda erkekleri gördüm 4 kişi kapının önünde dikiliyordu.
Hepimiz içeride oturmuştuk, gerard "şey, Lucy nasıl?" dediğinde erza "üç gündür odasından çıkmıyordu, bir bu gün çıktı, ama geldiğinde pek de hoş bir halde olmuyor. Odasında durduğunda kapısını kilitlemeyi bıraktı odasında cam kenarında yatağına oturmuş yıldızları sayıyor. Ee Natsu nasıl?" dedi, Gajeel "pek farklı değil, uyumuyor, yemek yemiyor, konuşmuyor" dedi laxus "desenize iki arada bir deredeyiz" dediğinde mira "aynen, en azından Lucy dışarı çıkıyor, ve odasında resim çiziyor, gelsenize size odasını göstereyim" dedi ve merdivenlerden yukarı çıktı, bizde peşinden gidiyorduk. Mira'nın arkasından Lucy'nin odasına girdik.
Bir duvarında birinde kızlar diğerinde ise Natsu vardı, duvara birsürü tablo yaslıydı her birinde Natsu vardı, birinde gömlek ve pantolon giymiş yemek masasının yanında dururken diğerinde lunaparktaydı defterlerinin üzerinde ve içinde de resimler vardı.Aşağıdan gelen kapı sesi ile odadan çıktım ve aşağı inerek kapı deliğinden baktım kimse yoktu, kenarda ki beyzbol sopasını aldım ve kapıyı açtım, kimse yoktu, kapıyı kapatacakken yerdeki beyazlık dikkatimi çekti, kapıyı açtım ve etrafa bakarak yerden zarfı aldım ve kapıyı kapatarak kilitledim ve içeriye girdim, diğerleri aşağıya inmişti.
Zarfı açmakla açmamak arasında kalırken hepimiz oturmuştuk. Havadan sudan konulurken gelen anahtar sesi ile "Lucy geldi!" dedim, kapı içeri doğru açıldıktan sonra içeriye saçlarını yandan örmüş bir Lucy girdi, erkeklerin ağzı açık kalırken Lucy ayakkabılı ayağıyla kapıyı kapattı ve elindeki çantayı kenara bırakıp üzerindeki ceketi çıkardı.
Erkeklerin geldiğini fark etmişti, koltuklarının önünden geçerek ecza dolabını açtı ve içindeki kutuyu ve büyük kaseyi alıp dolabı geri kapattı, merdivenlerin ikinci basamağında oturdu ve siyah yarım taytını biraz yukarı çekti, büyük kasenin içine merdivenin kenarına koyduğu su dolu kovadan su doldurdu ve bir bezle yaranın etrafını temizlemeye başladı, dizindeki kan temizlenince bezi kasede suda temizledi ve kolundaki yaranın etrafını temizleye başladı. Koku tamamen temizlenince ellerinin yumruk atılan yerlerini (yazar neresi olduğunu anlatamadı) temizledi, oraları parçalanmış gibi görünüyordu.
Temizleme bitince makyaj temizleme pamuğun tendürdüyot döktü ve yaralı temizledikten sonra onları bandajla sarmaya başladı.
En son kirli suyu banyoda lavaboya döktü ve ecza malzemelerini yerine koydu hiçbirimize birşey demeden odasına çıktı, kapının kapanma sesini duyunca hepimiz yere bakmaya başladık, Lucy neden böyle davranıyorsun?! Bir saniyede kalktım ve birkaç saniye içerisinde merdivenlerden çıkıp Lucy'nin odasına girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy tail - Lise (Düşman Okullar) - [TAMAMLANDI]
FanficBirbirlerine düşman olan ; Fairy Hills kız lisesi Ve Lion Tail Erkek lisesi Ve aralarında geçen rekabette kim kazanacak? Fairy Dust? Lion Mane? Veya en iyisi aşk... [2017, 25 KASIM CUMARTESİ 23:48'DE TAMAMLANDI]