leave

1.6K 183 2
                                    

Emotional asf sila sediakan kotak tisu di sebelah anda, atau satu baldi supaya rumah anda tidak banjir dengan air mata. Sekian.

Dah warning awal awal tak nak dengar sudah.

Fine.

Chaerin

Dua bulan berlalu...

"sungyeol oppa, kenapa ni?" tanya aku dan dia hanya menghela nafas panjang. Dah lama aku tak jumpa Sungyeol oppa, last aku jumpa time kat airport. Ye la,  dia kan kerja kat LA. Ingatkan dia dah lupakan adik kandung sendiri.

"chaerin, oppa nak kamu minta cerai dengan guanlin."

Satu ayat tu bagaikan guruh berdentum atas kepala aku. Kenapa? Oh ya,  ni mesti dah kantoi curang kan. Guanlin pun bodoh gak, nak curang depan depan orang ramai. Dia tak tahu berapa banyak spy dalam bangunan tu.

"kenapa?" tanya aku.

"chaerin, dia dah terang terang curang," jawab sungyeol dan aku hanya mampu membisu. Nak buat cam mana, benang yang basah tak boleh ditegakkan. ( asal bunyi dia cam lawak)

"tapi oppa, saya sayang dia."

"god, please la chaerin. Oppa buat semua ni demi chaerin. Oppa tak nak dongsaeng oppa sedih macam ni. Tak kesian ke kat baby? Nanti kalau chaerin stress, baby tu yang effect tau. Ingat tu," nasihat sungyeol dan aku terus mengambil dokumen tu.

"okay oppa. Chaerin try,"

dare 2 . guanlinWhere stories live. Discover now