loving

1.6K 168 7
                                    

Guanlin

Alhamdulillah, everything goes very well lepas tu. Chaerin pun dah relax, aku pun boleh jaga dia elok elok. Salah dia la, kalau aku tak peluk dia hari tu sampai bila la dia tak nak cakap kat aku yang dia mengandung. Bertuah punya wife.

Tapi aku still pelik. Sampai bila dia tak nak layan aku? Memang la aku buat salah, tapi jangan la sampai macam tu.

Aku rindu dia yang lama. Mana Chaerin yang lama? Takkan dah hilang kot.

Aku hanya mampu berdoa, semoga semuanya baik cam biasa.

Chaerin

Aku hanya merenung ke arah dinding. Hati aku terasa kosong. Kepala aku dah berapa kali berdenyut denyut. Bertahan, baby.

Aku minta Sungyeol oppa tangguhkan penceraian tu. Demi baby ni. Aku nak dia jumpa ayah dia walaupun buat kali pertama dan terakhir. Aku tak nak dia membesar tanpa ayah, tapi nak buat cam mana. Guanlin sendiri yang buat hal..

Tapi kekadang aku fikir gak. Entah entah guanlin tak tipu aku. Ah mati la. Dia tu penipu. Kesah apa aku pasal kerja dia kat office.

Tak. Aku kesah sebenarnya. Aku nak dia jadi ayah yang bertanggungjawab. Tapi dah kalau cam tu, dok menggatal je baik aku jadi ibu tunggal. Kan senang?

Tapi aku rindu nak bergurau ngan dia, nak kiss dia,  nak peluk dia,  nak bercakap dengan dia, nak baca story sebelum tidur...

Tapi aku tersedar.

Mungkin kebahagiaan memang tak de dalam perkahwinan ni.

dare 2 . guanlinWhere stories live. Discover now