weird

1.5K 208 24
                                    

Dear silent readers, kalau awak nak baca ff ni sekadar nak menambahkan readers je baik tak yah. Cuba komen. Saya tak makan orang. Ye la ff ni makin lama makin tunjuk kekelingannya.

Chaerin

Mulai daripada hari tu, malas dah aku nak jumpa si Guanlin, takut betul aku. Dia fikir nak kahwin tu kahwin cam tu je ke? Tsk tsk. Ee bila fikir balik geli lak dia bawak bawak bunga bagai, bukan ke dia rapper kambing.

"Chaelin, lain kali kalau jumpa pak cik gila macam Guanlin tu, jangan layan.. Tau."

Chaelin hanya pandang aku pelik sekejap dan sambung tengok TV. Ugh okay fine aku dipalau oleh anak sendiri.

"omma, chaelin tak ada appa ke?" tanya Chaelin dan aku hanya membisu. Alamak, macam mana nak kelentong ni, kang dia tahu guanlin tu appa dia, mati aku kena menjawab nanti..

"ooh, appa chaelin tinggal kat luar negara," tipu aku dan dia hanya menunduk ke bawah.

"kitaorang ada project kat sekolah, dan chaelin kena bawak appa. Appa tak boleh balik ke dalam minggu depan? Chaelin nak sangat jumpa dia," pujuk Chaelin dan aku tak tahu nak buat apa.

" erm, nanti omma tanya ya sayang, okay sekarang masa nak tidur," aku terus tutup TV dan dodoikan Chaelin untuk tidur.

Aduh, cam mana nak buat ni? Aku malas betul nak minta tolong Seonho, ye la dia kan dah kahwin nanti macam mana aku nak kena soal siasat dengan wife dia yang garang bak singa terlepas kandang tu.

Jap...

Guanlin?

Aish malas la! Tapi nak buat cam mana.

Huaaaa someone save me.

dare 2 . guanlinWhere stories live. Discover now