sweet heart

1.5K 151 7
                                    

Lee Chaerin.

"omma, kami dah balik!"

Suara Chaelin mengejutkan aku daripada tidur. Aih, time aku happy pakai seluar katak ni la korang balik. Sabar je la, nasib baik aku tak emo hari ni.

Aku terus buka pintu tu dan Chaelin terus terkam aku. Rindu la tu. Si Guanlin tu, asyik pandang je aku lain macam. Lama lak tu dia stare.

"chaelin, pergi mandi okay? Ape ni busuk busuk peluk omma,"

Chaelin terus masuk ke dalam bilik dia dan tinggalkan aku dengan Pak cik Guanlin ni ha.

"ada apa lagi ke?  Duk tercegat je kat situ," perli aku dan dia terus tersedak air liur.  Terbatuk kau.

" tak, aku usya kesan air liur kering kau tu," jawab dia dan aku terus meraba raba muka sendiri. Betul ke? Alamak malunya.

"ey, tak de k air liur. Kau ni nak tipu pun agak agak la der," balasku geram dan terus menjinjit dan tarik cuping telinga dia. Dia pun apa lagi, buat la orkestra.  Jeritan dia, boleh pecah tingkap buatnya.

"kau dah pendek, buat la cara pendek," dia menjelir lidah kat aku dan aku hanya mendengus.

"kau tak tahu mana kesan air liur kau? Meh aku tunjukkan,"

Aku terus terpana bila dia peck bibir aku. Dia kiss aku. Sekejap.  Tak sampai beberapa saat.

LAI GUANLIN KAU NAK AKU TEMPAH KEPUK KUBUR KAU AWAL AWAL KE?

" lain kali jangan pakai seluar pendek sangat malam malam ni, kang lain lak jadi. Ni pun sebab aku geram sangat ngan kau, menawan sangat, aum," bisik Guanlin dan bagi aku smirk dia yang penuh makna.  Aku mula terbatuk batuk dan tumbuk bahu dia sekuat hati.

"kau sini!" jerit aku dan kejar dia satu rumah.

dare 2 . guanlinWhere stories live. Discover now