Lee Chaerin
" Kau nak buat apa tu?" tanya aku dan Guanlin hanya mengangkat bahu. Ey geramnya aku. Aku tendang tendang dia ni kang. Sakit hati aku.
Ntah ntah ni dah kali ke dua puluh aku tanya dia nak buat apa dengan almari si Chaelin tu.
"Woi galah, aku tanya kau nak buat apa? " tanya aku lagi sekali dan dia hanya memandangku sekilas.
"Nak kemas barang la. Mulai hari ni kau tinggal kat rumah aku,"
Aku terus tersedak air liur. "woi!!! Tak nak la balik rumah puaka tu! " jerit aku dan dia terus berjalan ke arahku sampai aku terlanggar dinding .
"kau pilih. Kau nak pindah ke malam ni kita buat project, " dia terus senyum pervert dan blah macam tu je.
Sungguh khinzir lelaki ini.
Aku terus mengemas barang dan nak buat macam mana, kena la jugak pindah daripada aku kena jadi mangsa malam ni. Esh byuntae punya lelaki.
"Omma, kita nak pindah rumah appa ke?" tanya Chaelin. Aku terus membulatkan mata.
"sejak bila Uncle Guanlin tu appa Chaelin?" tanya aku bagaikan orang amnesia.
"eh, bukan ke-"
"Chaelin , appa bawakan patung barbie baru! " aku dengar pekikan Guanlin daripada dalam kereta dan anak kecil tu terus berlari masuk ke dalam kereta.
Aku mengeluh dan terus tarik bagasi masuk ke dalam kereta.
YOU ARE READING
dare 2 . guanlin
Fanfiction"guanlin, lepaskan aku," [ a wanna one series ] ©taehyuntext