Chapter 2

1.4K 87 5
                                    

Justin /P. O. V/

"Vreme je za nova sranja ove godine"-kazem sa smeskom na licu.
"Hahaha tvoja su jos juce pocela. Onaj samar ti je bas legao. Nije li ona prva cura koja se usudila udariti ti samar? "-upita me, a ja se iznerviram.
" Ne zna ona sa kim ima posla. Ista je kao i svaka."-kazem isfrustrirano
"Ne znam Biberu mislim da gresis. Da je kao i svaka ne bi ti udarila samar i otisla vec bi trcala za tobom kao i svaka. Stvarno te ne razumem. Okomio si se na nju jos od druge godine i stalno je zajebavas. Ne razumem sta hoces od nje kad nemas nikakve koristi? "
Ne znam Josh. Zabavno mi je da je zajebavam. Lako se iznervira. Ali veruj mi pasce ona na mene" - nasmejem se samouveren u sebe.
"Pa ne bih bas rekao. Mislim da i nemas neke sanse kod nje. Mislim Biberu da nije kao svaka sa kojom si bio... "-preokrenem ocima.
" Naravno da imam sanse. "-kazem." Imam kod svake"-namignem jednoj balavici koja je prolazila pored mene a njoj se lice ozari te mi pokaze znak da je kontaktiram. Nasmejem se
"Vidis? "-upitam Josha, a on preokrene ocima te nastavi.
" Biberu mogu da se kladim da nije kao ostale i da ako je zelis moraces da se potrudis oko nje."
"Ne zelim je. Ona je nista. "-kazem
" Mi o vuku, a vuk na vrata"-Josh prokomentarise a ja se okrenem te vidim da Via dolazi. Nasmejem se na njen stil oblacenja. Na sebi ima trenerku koja na njoj izgleda tri broja veca, duksericu koja je mozda moje velicine., njene dobro prdpoznatljive velike i okrugle naocare i kapu na kojoj pise SMILE. Talasasta kosa joj neuredno pada preko ramena. Gleda u telefon i ne gleda kuda ide.
"Sta bi se desilo kada bi 'slučajno'  udarila u mene? "-nasmejem se i ne sacekam Josha da mi odgovori na pitanje te se uputim ka njoj i udarim u nju.
" Mogla bi da gledas kuda ides znas? "-pitam je sa zlobnim osmehom na licu.

Via /P. O. V/
Gledam u telefon ocekivajuci da mi Becky odgovori, ali jos nista. Odjednom osetim da sam udarila u nekog i podignem glavu te vidim Bibera. Ne samo ne on.
" Mogla bi da gledas kuda ides znas? "-zlobno mi se osmehuje. Prevrnem ocima i pokusam ga zaobici ali mi prepreci put. Stanem jer znam da nema sanse da ga se otarasim te gledam svuda sem u njega dajuci mu doznanja da mi je dosadan i da ne zelim da ga slusam.
" Nisam raspolozena za tvoja sranja Biberu"-konacno progovorim.
"Steta. Mnoge devojke jesu raspolozena za moja sranja. "
" Utuvi u svoju suplju glavu da ja nisam jedna od tvojih curica za igranje, da necu trcati za tobom i da si mi nezamislivo dosadan i... "-pogledam u sat-" trenutno trosis moje vreme"- kazem ne pogledajuci ga. Ponovo ga pokusam zaobici i taman kad pomislim da sam ga se otarasila osetim njegov jak stisak na svojoj ruci.
"Pusti me! To me boli!"-otresem se. Primakne me jos vise primakne sebi tako da njegov dah osetim na svom uhu.
"Platices mi za onaj samar"-sapne mi. Istrgnem svoju ruku iz njegovog stiska te se okrenem i odem. Mrzim ga. Cim udjem u skolsku zgradu cujem zvono i uputim se ka kabinetu biologije. Udjem te sednem u predposlednju klupu kad ispred mene stane devojka mladja od mene bar dve godine. Uputim joj cudan pogled a ona se nasloni na moj sto
"Biber je moj! Nemoj da bi mu prisla, jer nece se dobro zavrsiti! "-kaze mi i ja je pogledam sa gadjenjem
" Izvini? Sta ti mislis da sam ja? "-pitam sa gadjenjem
" Briga me sta si i ko si"-te slegne ramenima-"Samo se drzi dalje od Bibera"-zamahne kosom te se okrene krene da izađe kad Biber udje u kabinet i ona se zaustavi te mu da papiric i da mu znak da je kontaktira. On joj se nasmesi i ona izadje, a zatim se on meni namigne. Koji kurac se desio? Dobijam pretnje od njegovih ostataka? U tom trenutku usla je i Becky i sela pored mene i cudno me pogleda.
"Sta se sad desilo? "-upita me.
" Znas pokusavam se ograditi od ljudi da ne bih bila povredjna, ali mislim da ih time jos vise privlacim. "-kazem a ona me cudno pogleda.
" Mislim na Bibera"-ona klimne glavom dajuci mi doznanja da je razumela.
"Dobijam pretnje od njegovih ostataka? "-
" Sta? "-kaze to vrlo glasno te svi pogledaju u nju na sta se ona samo nasmesi. Zatim se svi okrenu radeci onome sto su radili.
" Opusti se. Samo jedna balavica koja je nesto umislila"-kazem te joj ispricam. Zatim udje profesorka i krene sa predavanjem. Ja se fokusiram na skrabotinu na svesci ni ne trudeci se da slusam nastavu.

Poslednje zvono za danas je konacno odzvonilo. Becky me zaustavi.
"Via htela sam nesto da te pitam "-klimnem glavom dajuci joj do znanja da ima moju pozornost.
" Slusaj znam da ne volis da izlizis i sve to, ali da li bi htela da ides sa mnom na zurku. Christina je zvala celu skolu i svi ce ici, a ja dugo nigde nisam izasla. Molim te? "-nisam čak ni razmisljala i vec sam pristala. Muka mi je da ljudi misle da ne volim da izlazim. Mrzim kada misle da sam streberka koja samo sedi i uci i crta. Ovo je prilika da izadjem i ja se malo opustim. Ona se obraduje te me zagrli. Uzvratim joj zagrljaj.
"U pola osam da si spremna. Docicu po tebe. "-kaze te pojuri ka kolima u kojima je ceka tata. Ja joj mahnem te vidim moju mamu kako me ceka u kolima. Ja krenem k njoj te udjem u auto.
" Kako je bilo? "-upita
" Super. Idem veceras sa Becky na zurku. "-kazem
"Pa to je super. Konacno i ti malo da izadjes." - njeno lice se ozarilo. Znam da je srecna jer je mislila da sam opet u nekoj depresiji. Nasmesim joj se te pojacam radio. Nakon deset minuta stignemo kuci i ja odem u svoju sobu. Prvo uradim domaci, a zatim pokusavam naci sta da obučem veceras. Zatim se zamislim i setim da je Becky rekla da ce cela skola biti tamo. To znaci da ce i Biber biti tamo. Ne zelim da idem. Ali već sam joj rekla da cu ici i ne mogu joj sad tek tako reci ne ide mi se. Ma briga me. Necu obracati paznju na njega. Bar cu pokušati. Protresem glavu pokuzavajuci odbaciti misli te nastavljam traziti sta da obucem. Nemam pojma ni kakva je zurka. Pisaljem poruku Becky da pitam sta da obucem.
"Samo budi ono sto jesi"-napise mi i ja se osmehnem te nastavim rovariti po ormaru. Sigurno imam nesto sto bi mogla obuci...

Ako neko cita ovu pricu i ako mu se sviđa ili ima nesto da kaze vezano za likove npr. sta mislite o njima, sta ocekujete ili neku kritiku ili hvalu slobodno napisite puno ce mi znaciti. Kasnije dolaze i duzi nastavci. Hvala onima koji citaju :)

BIG MISTAKE /zavrsena/Where stories live. Discover now