Sedim u kafeu i crtam. Miris tople čokolade obuzima moje nosnice, a njena toplota greje moju saku. Prislonim solju ustima te popijem gutljaj. Podignem glavu te vidim da pada kisa. Vreme je prelepo. Obozavam kisu. Ostavim olovku te se skoncentrisem na kisu. Gledam u kapljice kako padaju. Odmor za moje oci. Ne zelim da ovo prestane. Osetim nečije ruke na svojim ocima.
"Pogodi ko je"-kaze muski glas.
"Justin "-kazem kroz smesak. Sedne preko puta mene.
" Veceras se lepi elegantno obuci"-kaze. Pogledam ga zbunjeno.
"Veceras idemo na večeru . Upoznaces moju mamu. "-nasmeje se
" U redu. Misliš li da cu joj se svideti?"-upitam nesigurno.
"Naravno da ces joj se svideti"-kaze te mi uhvati ruku. Trgnem se na njegov hladan dodir.
"Docicu po tebe u osam"
"Vazi. Moji dolaze prekosutra sa puta. Tako da znas da za viken nisam tu putujemo van grada kod nekih prijatelja"
"U redu je. Ni ja nisam u gradu"-nasmesi se. Baci pogled na moj crtez te ga okrene ka sebi.
"Wow, zar ovo nije basta iza kafea? "
" Jeste"-kazem
"Stvarno je... Prelepo"-nasmejem se na njegovu zatecenost. Povucem crtez ka sebi
"Nije jos gotov"-kazem kroz smesak
"Budi spremna u osam sam kod tebe"-ustane te me poljubi i ode. Malo sam zatecena cinjenicom da cu veceras upoznati njegovu mamu. Ne bi trebali biti strasni zar ne? Zamisljeno sam nastavila da gledam u kisu koja je padala. Otpila sam jos jedan gutljaj tople cokolade. Odlucila sam da bih trebala uskoro krenuti, ako se zelim spremiti na vreme. Pokupila sam svoje stvari sa stola i platila. Izasla sam na pljusak sireci svoj kisobran. Uputila sam se kuci koja je bila udaljena svega blok od kafea.Dosla sam kuci polu mokra. Otisla sam do ormara trazeci sta da obucem za veceru. Sta je u opste prikladno obuci na veceru na kojoj upoznajes deckovu mamu? Nisam imala pojma. Sela sam na krevet i gledala u ormar i dalje nemajuci ideju. Odlucila sam da cu se prvo oprati kosu. Rekao je elegantno da se obucem. Sigurno idemo na neko malo otmenije mesto.
Opravsi kosu sa koje su kapale kapljice i ostavljale sitne 'barice' na mom parketu uputila sam se ka ormaru. Vrsljala sam po stvarima i nasla crni kombinezon. Ostavila sam ga na krevetu te sam otisla osuti kosu.
Figarom sam ukovrdzala i poslednji neukovrdzani pramen kose. Nanela sam crveni ruz na usne. Otisla do ormara te izvadila malu pismo tasnu, bele boje. Obuvsi crne stikle nanela sam parfem. Jasmin. Moj omiljeni. Cula sam zvono na vratima. Pozurila sam niz stepenice. Otvorila sam vrata. Ugledala sam Justina koji je buljio u mene sa, pa moze se reci, sa vilicom do patosa. Zar sam toliko iznenađujuća?
"Hocemo li? "-upitam postidjeno.
" Ti... Izgledas... Prelepo. "-rekao je. Obrazi su mi se zacrveneli. Posmatrala sam ga u tom elegantnom odelu. Crna kosulja je na njemu stojala savrseno. Isticala je njegovo misicavo telo.
" Nisam dobra sa komplimentima, ali i ti izgledas savrseno"-nasmesila sam se. Uzvratio mi je smesak te mi prisao blize. Poljubio me je u obraz, te uhvatio moju ruku i povukao me ka crnom autu. Otvorio mi je vrata, te sam sela. On ih je zatvorio, te obisao okolo i seo na vozacevo mesto. Nagazio je na gas, verovatno da ne bi zakasnili.Nakon petnaestominutne voznje Justin je stao ispred veoma otmenog restorana. Izasao je i brzo dotrcao do mojih vrata otvorivsi mi. Pruzio mi je svoju ruku i ja sam je primila. Usli smo u restoran priblizavajuci se jednom stolu. Blizu stola je stajala zena u veoma otmenoj crnoj haljini razgovarajuci sa konobarom. Kada smo prisli Justin je procistio grlo. Zena je pogledala te rekla nesto konobaru, uputila mu smesak, a zatim je on otisao. Ovo mu je sigurno mama. Liče.
"Justine ovo je ona? "-upitala je sa iznenadjenom facom. Uspanicila sam se. Sigurno nisam lepa ili dovoljno dobra za njega ili...
" Da. To je ona"-rekao je Justin kroz smesak.
"Ajme, pa ona je... Ona je prelepa! "-pricali su kao da nisam bila tu, vec kao su gledalu moje slike i komentarisali.
" Zdravo. Ja sam Via"-pruzim ruku. Zena me pogleda sa nekom toplinom u ocima. Zatim mi pruzi ruku.
"Zdravo Via. Ja sam Pattie. "-nasmejala mi se. Ubrzo smo seli za sto.
" I Via, čime se volis baviti u slobodno vreme? "-upitala je znatizeljno.
" Volim, crati i fotografisati"-kazem.
"Wow. Zaista lepo. "-vecera je prosla u najboljem redu. Pattie je govorila kako Justin voli svirati i pevati. Zatim sam se setila da Justin to krije od drugih. Pitam se zasto.Justin je vozio polako ka mojoj kuci dok sam ja razmisljala o njegovoj tajni.
" Justin, mogu li te nesto pitati? "
" Naravno"-odgovori
"Zasto, krijes od svih da pevas i sviras? "
" Zato sto kad sam bio manji govorili su mi kako ne znam da pevam, pa sam odlucio sakriti negde gde niko nece znati i nece cuti. "
" Oni stvarno nemaju usi"-nasmejao se na moj komentar.
"Nije smesno Justin. Ti ne samo da znas da pevas nego svaki put kad te slusam, ja se smirim. Iskreno mogla bih te slušati i dan i noc. Usput i sviras i to zajedno tako dobro zvuci. Molim te, reci mi da im ne verujes? Sta oni znaju? "-rekla sam sve u jednom dahu. On se smejao, a meni je sinulo da se Justin i meni isto tako rugao. To mu je sigurno bio odbrambeni mehanizam ili ti njegov gard. Uhvatila sam njegovu ruku te počela da je milujem. Iskreno sam mislila sve sto sam rekla. Njegov glas je tako nezan i tako smirujuc. Da ga neko cuje kako peva mislim da ne bi zeleo da prestane. Ubrzo smo stali ispred moje kuce. Izasla sam, a i Justin sa mnom. Uhvatio me je za ruku, kada sam posla ka kuci. Uvukao me je u svoj topli zagrljaj. Stegla sam ga jako. Nasmejao se. Uhvatio je moju bradu te se primakao blize mojim usnama. Nisam oklevala odmah sam ga poljubila. Uzvratio je. Stavila sam svoje ruke oko njegovog vrata. Poceo je nesto da mrmlja kroz poljubac.
"Znas dok si bila do toaleta, mama je rekla koliko si elegantna i prelepa. I da nijedna devojka koju je upoznala, nije kao ti. I da te cuvam, inace..."-pogledala sam ga sa smeskom
"Inace? "-upitala sam radoznalo
" Inace ce me isprasiti"-pocela sam da se smejem. Obrazi su mi blago receni, goreli. Presao je prsitma preko njih.
"Tako si slatka kad se stidis"-rekao je te ponovo spustio svoje usne na moje.
"Moram ici"-promrljala sam.
"Neeee"-rekao je nezadovoljno. Polako sam se odmakla od njega te ga poljubila u obraz. Izvadila sam kljuceve od kuce te krenula da odkljucavam. Otvorila sam vrata i taman kad sam htela uci, videla sam Justina kako mi mase. Strcala sam sa terasice i skocila Justinu u zagrljaj te ponovo ostavila poljubac na njegovim vrelim, punasnim usnama.
"Malena, udavices me"
"Izvini"-rekla sam. Odmakla sam se od njega, a on me je poljubio u obraz.
"Laku noc, malena"
"Laku noc, Justine"-rekla sam zatvarajuci vrata za sobom. Moj stomak je divljao. Nisam ga nikako mogla smiriti, a samom pomisli na Justina, jos se vise 'budio'. Izula sam svoje stikle, te se jedva popela do sobe. Umorna sam i noge me ubijaju. Ali bilo je prelepo. Drago mi je da sam se svidela njegovoj mami. A on? On je savrsen... Nisam mogla prestati misliti na njega, dok me san nije preovladao. Zaspala sam misleći o njemu....Pa evo novi nastavak :) Sta mislite? Jesu li vam slatki?
I jos jedno pitanje. Smislila sam ideju za novu pricu sa Justinom naravno :) Pa da li biste voleli da je pocnem pisati ujedno sa ovom? I ako da, htela bih vas pitati koji vam je omiljeni grad u Americi? To je zbog price. Mozda New York? Sta mislite?
Pisite misljenja i stisnite 'vote', ako vam se svidelo, a nastavak uskoro :)
xoxo
ESTÁS LEYENDO
BIG MISTAKE /zavrsena/
RomanceOna je nezna, umetnicki tip i naviknuta na lose ljude. On je grub, bezobrazan i stalno je ismejava. Ali jedna noc ce promeniti sve. Njeno misljenje o njemu. Mozda se desi nesto vise? Pa nikad se ne zna, jer sve je moguce. A greske su svuda i stalno...