Justin /P.O. V/
Nasmejao sam se na Joshovo pitanje.
"Pa... "-nastavio sam da se smesim. Iskreno Via mi je u poslednje vreme u mislima. Ne mogu je izbaciti iz glave. Sinoc sam je poljubio, jer sam to jako zeleo. Nisam mogao da se obuzdam. Jednostavno me privlači... Cura za koju sam mislio da nema sanse da cu biti sa njom. Ne znam... Kad je pogledam... Drugacija je. Ne trci za mnom i iskreno prva je kojoj mi se suprotstavila. Prva za koju sam ja na neki nacin trcao. Drago mi je da je ona ta koja zna i cuva moju tajnu....Via /P. O. V/
Bilo mi je jako ne prijatno. Nisam znala sta da odgovorim kad ni sama nisam znala sta je ovo bilo. A sigurno mu ne bih mogla reci da smo se sinoc poljubili. Nismo ni u kakvoj vezi ili nesto slicno. Ovo malo pre je bilo iznenadjenje. Nisam to ocekivala...-Kasnije tog dana-
Zvonilo je za kraj poslednjeg casa. Krenula sam ka kapiji i videla mamu kako me ceka u kolima.
"Pa danas je petak i vreme je da okrecis svoju sobu"
"Jao to je danas? "-rekla sam. Nije mi bilo do krecenja.
" Zao mi je Via, ali sama si se tako organizovala. A znas da ja i tata idemo danas za New York. Izdahnula sam. Mama i tata opet idu na put i ja cu opet biti sama.
"Duso obecavam da kad se vratim ici cemo kod prijatelja za kod kojih je trebalo da idemo prosli put. Ostacemo tamo ceo vikend. Imaju vikendicu i sina koji ili tvoje godiste ili stariji. "
" Mama briga me za prijatelje. Zelim da budem sa vama... "-kazem kad stignemo ispred kuce. Vidim da tata iznosi kofere.
" Vec idete? "
" Zao nam je dusi, ali let nam je za sat i pi vremena."-kaze tata. Zagrlim ga jako. Udje u auto i ja se pozdravim sa mamom, a zatim oni nestanu iza ugla. Udjem u kucu te odem do svoje sobe i presvucem se. Tata je sve pomerio kako bi mi bilo lakse. Obukla sam svoje stvari koje koristim kad crtam i krenula na posao.Pocela sam da se nerviram. Pola boje mi se prosulo. Zatim sam stala slucajno u kanticu. Ne znam kako sam to izvela. Zid sam slučajno okrznula cetkicom i to je ostavilo boju koju nije trebalo. Bacila sam cetkicu. Culo se zvono na vratima. Ko je sad? Iznervirano sam sisla. Otvorila vrata pomalo isfrustrirano. Ispred je stojao Justin koji kad me je video poceo je da se smeje.
"Nije smesno. Napravila sam citav nered. Ispalo je sve kako ne treba... "-rekla sam.
" Pomoci cu ti"-pustila sam ga u kucu.
"Umm cekaj. Ne mozes u tome kreciti. Idem po nesto u cemu moj tata kreci. "-rekla sam te otisla do njegove radionice. Nasla sam tatino odelo te otisla do Justina. Dala sam u i otisla u sobu da on moze da se presvice. Gledala sam okolo ne znajuci odakle poceti. Čula sam Justina kako je usao u sobu te se okrenula ka njemu. On je samo prisao i uzeo valjak te krenuo da kreci. Pridruzila sam mu se. Uzela sam svoju malu cetkicu i farbu. Zid koji sam ostavila beo je bio iscrtan te sam krenula da bojim.
"To je prelepo. Wow"-rekao je.
"Hvala"-nasmesila sam se. Ruzice i razno cvece je pocelo da dobija svoj smisao na zidu.Sisla sam do kuhinje da popijem vodu. Umorila sam se. Sela sam na kauc. Videla sam Justina kako silazi niz stepenice. Sav je bio umazan od farbe.
"Hvala ti"-rekla sam mu
"Nista"
"Nego, otkud ti uopste kod mene? "-upitala sam. Slegao je ramenima
" Ne znam. Razmišljao sam o tebi i o poljupcu... "-on je razmisljao o meni? Neocekivano.
" Izvini... Samo sam mislila da ako ti priznam, bice mi lakse i osecaj ce nestati... "-prisao mi je...
"Nemoj se izvinjavati. Ne zelim da taj osecaj nestane..." - rekao je sapucuci mi dok se sve vise priblizavao.
"Ne zelis? "-upitala sam kroz sapat
" Ne"-uzvratio je. Spustio je svoje usne na moje. Uzvratila sam. Polozio me je na krevet tako da je bio iznad mene. Ostavljao je svoje poljupce po mom vratu. Osetila sam blago peckanje na vratu. Zatim se vratio na moje usne. Odvojio se kako bi smo dosli do daha. Nasmejao mi se. U tom trenutku je moj telefon zazvonio. Ustala sam uzimajuci ga sa stola i gledajuci u ekran. To je bila mama. Podigla sam slusalicu.
"Hej Via"-rekla je toplo.
"Hej mama"-uzvratila sam.
"Jesi li uspela da okrecis? "
" Jesam. Imala sam pomoc prijatelja. "-nasmejala sam se pogledajuci u njega.
" To... Je... Lepo... "-cula sam je u prekidima.
" Mama jedva te cujem. Ovde je nevreme mora da je zbog toga. Grmi i seva, a kisa pljusti. Mozda bolje da te nazovem sutra? "
" Vazi"-u tom se veza prekine, a struja nestane. Trgnem se.
"U redu je. Tu sam. Nema cega da se plasis"-sapnuo je. Spustio nas je polako na krevet, te sam se naslonila na njegova prsa. Zelela sam da zaspim tako. Uzela sam cebence koje je bilo sa moje leve strane te nas oboje pokrila.
"Justine? "
" Molim? "
" Hoces li mi pevati?"-zelela sam da cujem njegov glas. Poceo je da peva. Uzivala sam u toj mekoci njegovog glasa. Opustao me je. Nekako je poseban, drugačiji... Zatvorila sam oči i jos vise se pribila uz njega upijajuci njegov miris. Ubrzo sam i zaspala.-Jutro-
Svetlost koja je dopirala iz meni ne poznatog prvca mi je smetala. Probudila sam se, te otvorila oci polako. Videla sam Justina pored mene kako spava. Vratila sam glavu na jastuk i nastavila da gledam u njega.
"Buljis, a to je jezivo"-nasmejala sam se
"Ne buljim, samo uzivam u pogledu"-kazem te se on nasmesi. Priblizi se te spusti svoje usne na moje. Privukla sam ga jos blize sebi. Sa mojih usana je presao na moj vrat. Počeo ga je ljubiti i sisati. Zatim se ponovo vratio na moje usne. Ugrizla sam ga za donju usnicu, na sta je on prostenjao. Nasmesila sam se kroz poljubac. Odmakao se od mene te se nasmesio.
"Lepa masnica"-rekao je kroz smesak. Cudno sam ga pogledala, te ustala i stala pred ogledalo u hodniku. Imala sam ne jednu, nego tri masnice. Stao je iza mene te me obgrlio oko struka.
"To znači da si sad samo moja"-rekao je. Nista mi vise nije jasno.
"Ne razumem"-rekla sam zbunjeno. Okrenuo me skroz ka sebi te privukao blize.
"Ti si moja. Moja devojka. I to svi treba da znaju"-iznenadjeno sam ga pogledala.
"Zelis li biti? "-upitao me je. Nasmejala sam se.
" Zelim"-rekla sam. Poljubio me je. Ovog puta sam ja njega odgurnula do kreveta te pocela ljubiti. Sa njegovih usana sam presla na vrat te ga pocela sisati, na sta je on prostenjao. Zatim sam se vratila na njegove usne i ugrizla ga, te je ponovo prostenjao. Videla sam da je na njegovom vratu masnica.
"Brzo učis malena"-nasmejala sam se. Prisla sam njegovom uvetu te sapnula.
"Sad nek svaka devojka zna da si moj. "-rekla sam te sisla sa njega. Otisla sam do svoje sobe po neke stvari koje sam mogla da izvučem. Zatim sam otisla u mamino i tatino kupatilo da se istusiram. Zavrsivsi sa tusiranjem omotala sam peskir oko sebe. Presvukla sam se te sisla i videla da Justina nema. Videla sam malu porukicu na stolu.
"Zvali su me momci iz studia. Morao sam otici da im pomognem. Javicu ti se cim zavrsim. Izvini. "-nasmejala sam se. Nisam navikla na ovo. Nisam čak ni ocekivala da cemo biti u vezi.Cujem telefon. Stigla mi je poruka. Otvaram te vidim da na ekranu pise Justin. Ali ja nemam njegov broj. Onda se setim da mi je telefon ostao na stolu jutros i da ga je on sigurno uzeo te umemorisao svoj broj i uzeo moj. Otvorim poruku.
"Znas... Ima jedna osoba koja ima jaku zelju da te upozna"
"Stvarno? A to je? "
" Moja mama"
"Wow. Vec si joj rekao? "
" Da. Primetila je da se stalno smeskam, sto je za mene čudno na neki način i jednostavno je isterala to iz mene"
"Volela bih da je upoznam"- napisem te ostavim telefon na stocic. Ne mogu da verujem da se sve ovo meni desilo. Osmeh mi nije silazio sa lica.-Veče-
Vracala sam stvari gde im je mesto. Ceo dan sam sredjivala nered u sobi koji sam napravila. Vrativsi stolicu na svoje mesto komacno sam zavrsila. Sve je bilo na svom mestu. Čula sam zvono na vrstima.
"Stizem"-viknula sam. Brzo sam strcla niz stepenice te otvorila vrata ispred kojih je stajao Justin. Sklonila sam se kako bi on mogao da udje unutra. Zatvorila sam vrata te me je on okrenuo sebi i poceo ljubiti. Nisam mogla doci do daha. A onda se odmakao od mene.
"Nisam mogao prestati misliti na tebe. Trebam te"-nastavio je da me ljubi. Uzvracala sam. I ja sam trebala njega. Nisam ni bila svesna koliko. Povukao me je ne na kauc tako da sam pala na njega. Zatim se okrenuo, tako da je on sada bio na meni. Nisam mogla doci do daha. Zelela sam ga. Privukla sam njegovu glavu jos blize sebi dajuci mu do znanja da zelim da nastavi. Svoje usne je spustio na moj vrat i poceo da ga sisa. Prostenjala sam, te se slucajno otrljala od njegovog 'prijatelja'. Osetila sam da ga je to napalilo. Nasmejala sam se. Zaustavio se. Čudno sam ga pogledala.
"Necemo to ovako"-rekao je te se nasmesio. Klimnula sam glavom u znak razumevanja. Ustao je sa mene te se uspravio u sedeci polozaj. Gledala sam ga. On je primetio te se nasmejao. Posao je nesto da kaze, ali sam ga ja prekinula, ostavljajuci mu poljubac na usnama te sedajuci mu u krilo. Nisam mogla da se zaustavim. Trebala sam njegove usne i dodir. Ugrizla sam njegovu donju usnicu te je on prostenjao. Ubacila sam svoj jezik unutra te pocela da se borim za dominaciju. Opet sam se refleksno otrljala od njegovog 'prijatelja'. Osetila sam kako se napalio te me je privukao jos blize sebi. Spustio je svoje usne na moj vrat te ponovo, ali jace počeo da ga sisa. Uhvatila sam njegovu glavu te je jos vise pribila uz svoj vrat. Ubrzo se odmakao od mene.
"Moramo stati. Ne zelim da nas prvi put bude ovakav. Zelim da bude posebno"-prosaptao je. Iskreno mislim da se plasio da to tako brzo uradi sa mnom. Tek smo usli u vezu, a kamoli da uradimo nesto vise. Iskreno mislim da i nisam bas spremna za to. Poljubila sam ga te ustala sa njega i otisla do kupatila da se umijem. Ne mogu da verujem da sam se ja uopste oslobodila uraditi tako nesto. Ja sam njega poljubila i ja sam njega napalila. Brzo sam hladnom vodom presla preko lica... Moram doci sebi. Razmišljala sam da li bih da me Justin nije zaustavio uradila nesto zasta nisam spremna... Ili jesam? Bila sam zbunjena te jos jednom presla hladnom vodom preko lica...Nadam se da vam se svidja. Malo vise blizine izmedju njih u ovom delu XD. Ako vam se svidja stisnite 'vote' i pisite svoja misljenja i ocekivanja :)
YOU ARE READING
BIG MISTAKE /zavrsena/
RomanceOna je nezna, umetnicki tip i naviknuta na lose ljude. On je grub, bezobrazan i stalno je ismejava. Ali jedna noc ce promeniti sve. Njeno misljenje o njemu. Mozda se desi nesto vise? Pa nikad se ne zna, jer sve je moguce. A greske su svuda i stalno...