Sedim i gledam u telefon čekajuci da zazvoni. Da se javim i čujem vesti da je Becky u redu i da se probudila. Ali to se, nazalost ne desava. Osecaj koji je trenutno prisutan i nije bas prijatan. Osecam se kao da stojim u jednom mestu i da sam se zaglavila. Ustala sam, te otisla do prozora i otvorila ga. Udahnula sam svez vazduh. Vetar je dunuo, a nalet hladnoce u tom trenutku me opusti. Čujem melodiju dobro poznate pesme, te se javim na telefon.
"Chaz? "
" Hejj. Becky je u redu. Stanje joj je stabilno, ali se jos nije probudila"-čujem glas sa suprotne strane slusice. Izdahnula sam sa olaksanjem.
"Hvala Chaz"-rekla sam.
"Uvek. Kako si?"-upitao me je
"Dobro sam. Sad se osecam lakse. Nekako... "-rekla sam.
" Imali nesto sto bih trebao da znam? "-upitao je zainteresovano
" Ima li? "-pitala sam zbunjeno skroz smetena sa uma.
" Ma dajj Via. Justin mi celo jutro skače po zivcima sa porukama koliko je srecan, jer si pristala da mu budes devojkaaaa"-malo sam se zacrvenela.
"Ovaj... Da... "-rekla sam malo tise.
" Pa čestitam. Slusaj ja cu sad doci kuci, a Ryan ce biti ovde"-rekao je.
"Chaz, postojili neka mogucnost da je vidim na kratko?"
"Smislicemo nesto kad dodjem kuci"-rekao je. Pozdravili smo se, a zatim sam poklopila. Prilikom naleta hladnog vazduha moje telo se najezilo, te sam zatvorila prozor. Tako zelim izaci napolje i prosetati... Odlučila sam da sidjem dole i suočim se sa Justinom i novom atmosferom.
Silazeci videla sam ga kako sedi na kauču.
"Hejj"-rekla sam.
"Dobro jutro babe"
"Upravo me je zvao Chaz i rekao da je Becky u redu, ali nije se jos probudila"
"Znam"-rekao je sa smeskom
"Da... Kako li je stigao da ti kaze kad si ga bombardovao porukama kako smo zajedno"-rekla sam kroz smesak, na sta je njegov osmeh bio jos veci.
"Ovaj... "
" U redu je. Nego, htela sam te pitati postoji li jos neka pretnjs zbog koje ne smem izaci iz kuce? Zaista zelim prosetati i udahnuti svez vazduh... "
" Zelis li da odemo na doručak? "-upitao, a na mom licu se pojavio veliki smesak
" Zelim"-rekla sam
"Ali tvoja ruka... "
" U redu sam. Dobro je. Boli me malo, ali i meni treba čist vazduh"-rekao je.
***
Šetajući ulicom sa sendvičima Justin me je zasmejavao."Molim te, pusti me da jedem"-rekla sam. Poljubio me je u obraz.
"Pojescu i tebe, ako me ne pustis da jedem"-uzimajuci veliki zalogaj sendviča, rekla sam i umazala se
"Vidim"-brišuci me salvetom, rekao je kroz smeh.
Stigli smo do parkica i seli na klupu. Hladan vetar koji je dominirao ovim jutrom, prijao je vise nego ikad. Udisala sam ga i uzivala. Naslonila sam glavu na Justinovo rame i izdahnula, osecajuci olaksanje posle toliko dana napetosti.
"Babe, jesi li dobro? "
" Da. Samo prija mi svez vazduh i osecam olaksanje. I lepo mi je. Ti si ponovo sa mnom"-rekla sam. Svoju glavu je naslonio na moju.
Sledeceg trenutka Justinu je zazvonio telefon, te se javio."Chaz zašto kvaris trenutak? "-upitao je. Pričali su par minuta, te prekinuli.
" Jel sve u redu? "-upitala sam.
" Dosao je kuci, pa je pitao gde smo. Rekao sam mu da ne brine, da smo izasli na svez vazduh"-klimnula sam glavom u znak razumevanja.
"Hocemo li? Malo mi je hladno"-rekla sam dok sam gužvala papir u kom se nalazio sendvic, koji sam upravo pojela.
Krenuli smo, a on me je uzeo za ruku. Njegove ruke bile su mnogo toplije nego moje. Trnci su prosli mojim telom. Nasmesila sam mu se i stegla njegovu ruku.
Iduci tako prisecala sam se dana kada mi je poklonio fotlaparat.
Pocela sam da ga vučem na sta me je on cudno pogledao."Moram ti nesto pokazati"-rekla sam.
***
Usla sam u kucu trčeci."Babe? Sačekaj me"-Justin je vikao, ali ja i dalje trčala
"Ajde sporacu"-rekla sam
"Ja? Spor? Sad ces da vidis ko je spor"-rekao je te je potrcao. Trčala sam uz stepenice, te usla u sobu. Justin je usao za mnom, te mi prisao.
"Ja nisam spor"-počeo je da me golica. Smejala sam se, ali trudila sam se da ne budem glasna, kako ga ne bih potrudila.
"Justine! Chaz spava, a i moram ti nesto pokazati"-rekal sam, te je prestao da me golica. Ustala sam sa kreveta i prisla koferu. Iz njega sam izvadila fotoaparat i kovertu punu slika.
"Jos ga čuvas? "-upitao je
" Naravno"-rekla sam dok sam sedala pored njega, a on je otvorio kovertu punu slika. U koverti su se nalazile razne slike ljudi, mesta na koje sam volela da idem, grad u kom zivim, pa čak i prve slike koje su uslikane kada mi je Justin poklonio aparat. Nase slike.
"Ovo je... "
" Da"-rekla sam kada je naisao na te slike.
"Nosila sam ih svuda sa sobom, kao sto mozes da vidis"-nasmejao se.
"Nije mi jasno kako si mislila da ces me zaboraviti, kad su nase slike stalno bile uz tebe"-rekao je dok je gledao slike
"Nisam zelela da te zaboravim"-rekla sam dok sam gledala u slike. Uzela sam fotoaparat, te ponovo uslikala jednu sliku. Pogledala sam je i bio je sladak. Faca mu je bila slatka, jer nije očekivao da cu ga uslikati, a kosa raščupana od strane vetra. Nasmejala sam se. Zatim mi je oteo aparat i on uslikao mene. Napravila sam neku facu i ispalo je prilično slatko. Mislim na to da smo upravo napravili jos uspomena.
U jednom trenutku mi je dosla misao ili pitanje 'sta bi bilo da njega nema?', 'da ga nikad nisam upoznala? ',' ili da se ovo završi?'
Ne zelim da se ovo zavrsi. Zelim da uvek budem sa njim. Razmisljala sam dok sam ga posmatrala. On je trenutno nesto najlepše u mom zivotu, u ovom trenutku.
Prisla sam mu i poljubila ga u obraz. Pogledao me je, te sam mu prisla jos blize zagrila sam ga. Zelim uzivati u ovom trenutku. Ne zelim razmisljati o nečemu sto se nije dogodilo, a mozda i nece."Babe? "
" Hmm? "-upitala sam dok sam zatvarala oču i uzivala u njegovom zagrljaju, njegovom prisustvu, odnosno u njemu.
Podigla sam glavu i pogledala ga. Smesio se." Volim tvoj osmeh, tvoj miris, tvoj zagrljaj, volim tvoje prisustvo, volim sto si u mom zivotu. Volim tebe. Tvoju rasčupanu kosicu, tvoje kestenjaste oči, tvoje mekane usnice, tvoj glas. Volim kad mi pevas i nedostaje mi to. Zelim čuti tvoj glas, koji kad ispuni moje usi, smiri me i probudi zbrku u mom stomaku. I da volim tebe!
Voooliiimmm teee! "-nasmejao se.
" I ja tebe"-odgovorio je, te spustio svoje usne na moje.
Cao pipl :)
Evo me opet :)
Sta mislite? (pisite :))Pitanje: Sta mislite o prici? Kakva je? Dopadali vam se?
Da li je rado čitate? (pisite sve sto zelite :))Hvala sto čitate
Volim Vas
xoxo
YOU ARE READING
BIG MISTAKE /zavrsena/
RomanceOna je nezna, umetnicki tip i naviknuta na lose ljude. On je grub, bezobrazan i stalno je ismejava. Ali jedna noc ce promeniti sve. Njeno misljenje o njemu. Mozda se desi nesto vise? Pa nikad se ne zna, jer sve je moguce. A greske su svuda i stalno...