Upozorenje:ovaj nastavak sadrzi dosta seksualnih scena tako da onaj ko ne voli bolje da ne čita :)
Lezala sam na krevetu gledajuci u plafon. Razmisljala sam zašto je ovde? Kako me je pronasao?
"Zasto si ovde? "-upitala sam
" Molim? "-upitao je zbunjeno.
" Zasto si dosao? Zasto si me pronasao? "
" Babe briniuo sam za tebe"
"Zasti si stvarno dosao? Zato sto sam ti ukrala auto? Jel Chaz toliko upravu? Da li si stvarno toliko samoziv?"
"Stani malo... Od kad se ti čujes sa Chazom? "
" Od kad je Becky u bolnici"-rekla sam
"Dala si mu svoj broj? "
" Naravno. Kako mislis da mi se javi? "
" Babe ti si moja"-priblizio mi se dok je opkoračio moje telo
"Ne bih rekla. Ne vise. Ne zaboravi da sam ja samo smece. Ali je Kylie... "-prekinuo me je
" Prestani... "-procedio je kroz zube ljuto
" Zasto? Ne razumem... Ja sam samo marioneta dok je ona nesto vise... "-ponovo me je prekinuo stavljajuci mi ruku preko usta.
" Jos jednom izgovori neku glupost... "-prblizio mi se skroz pustajuci svoju saku sa mojih usana. Spustio je svoje usne na moje. Disanje mi se ubrzalo, a srce je lupalo kao ludo. Zelela sam ga. Bas sad... Ali nisam smela to dozvoliti. Spustio je svoje usne na moj vrat ljubeci ga na sta sam prostenjala. Nikad ga ovako nisam trebala kao sad. Činjenica da nije bio samo moj mi je smetala. Zelela sam pokazati da sam bolja i da je samo moj... Spojila sam nase usne, nisam mogla da se kontrolisem. Ovaj osecaj je bio snazniji nego ikad. Trljala sam se od njegovo medjunozje dajuci mu do znanja da zelim njegovu pažnju. Prostenjao je sto me je jos vise uzbudilo. Nase disanje je bilo nenormalno brzo. Rekla bih da smo se oboje osecali isto. Osetila sam kako mu se dize, te sam zastala. Prevrnula sam nas tako da sam sad ja bila na njemu. Otkopčala sam mu farmerice, te ih svukla kako bih dosla do njegove muskosti. Zelela sam mu se osvetiti, te sam počela da mu sapucem na uvo.
"Ovo ti je drugi put večeras Bieberu"-rekla sam sapucuci sto ga je jos vise uzbudilo. Stavila sam svoju ruku na njegovu muškost, te je masirala
"Pitam se... Ko ce da te obuzda po drugi put? Posto to necu biti ja"-rekla sam, te sam se odmakla sa smeskom.
"Via! "-zaderao se, ali nisam se osvrtala. Zelela sam da mu se osvetim kako tako i evo uspeva mi. Odjednom osetim bol u ledjima. Pribio me je uza zid te se priblizio toliko da sam osecala njegovog budnog prijatelja
" Ti ces ovo zavrsiti"-rekao je
"Mozes samo da sanjas Bieberu"-rekla sam sa smeskom
"Vec jesam. I to večeras"
"Mislila sam da je Kylie u pitanju"-provocirala sam ga.
"Prestani"-rekao je. Svoju ruku sam stavila na njegovu muskost i pocela da je masiram. Naravno da necu to uraditi ja. Odgurnula sam ga na krevet tako da sam ponovo bila na njemu. Trljala sam se svojim donjim delom od njega, a svoje usne sam spustila na njegov vrat. Ljubila sam ga, te sam mu napravila ugriz. Prostenja je i shvativsi da je blizu vrhunca zastala sam.
"Zavrsi sam"-rekla sam ustajuci sa njega i odlazeci
"Platices mi za ovo"-dovuknuo je.
***
Probudivsi se na krevetu, okrenula sam se proveriti da li je Justin jos uvek ovde. I bio je. Lezao je pored mene. Izgledao je kao andjeo. Nisam mogla da skinem pogled sa njega. Moja osecanja su jaca nego ikad. Volim ga, ali ne znam sta ce se desiti na kraju. Volela bih da dobijem objasnjenje za njegovo ponasanje... Zelela bih da znam sta je izmedju njega i Kylie... Ko sam i sta sam ja u svemu ovome? Koja je moja uloga?
YOU ARE READING
BIG MISTAKE /zavrsena/
RomanceOna je nezna, umetnicki tip i naviknuta na lose ljude. On je grub, bezobrazan i stalno je ismejava. Ali jedna noc ce promeniti sve. Njeno misljenje o njemu. Mozda se desi nesto vise? Pa nikad se ne zna, jer sve je moguce. A greske su svuda i stalno...