Ostala sam zatečena njegovim rečima. Nisam očekivala. Ostala sam... Zatečena. Gledalo je u mene. Celo vreme. Obrazi su mi goreli. U tom trenutku moj telefon je zazvonio. Odvojila sam se od njega, sa neprijatnim osecajem u stomaku.
"Mama? "-javila sam se. U tom trenutku Justin je izasao iz sobe. Osecala sam se lose sto nisam nista rekla, ali nisam ni znala sta da kazem...
" Via, znas li se ti javiti? "-upitala je.
" Izvini skroz sam smetnula sa uma"-rekla sam. I to je bilo tačno. Da zna sta me je snaslo i ona bi zaboravila na sve.
***
Justin /P. O. V. /
Silazio sam niz stepenice, ali sam se molio da se skotrljam niz njih, padnem i slomim se... Nije nista odgovorila, a osecaj je... Razočaravajuc
"Justine moramo odvesti Becky u bolnicu"-rekao je Chaz dok protrčao pored mene niz stepenice.
"Zasto?"
"Ima otezano disanje, ali se ne budi"
"Čekajte me"-rekao sam
"Nema sanse, bro! Tvoja ruka vrlo lako moze da se inficira"-rekao je Ryan.
"Gde je Via? "-kada je Ryan spomenuo njeno ime trnci su prosli mojim telom.
" U sobi"-rekao sam hladno.
"Moras joj reci. Mi idemo, ne mozemo da čekamo"-rekao je Chaz silazeci niz stepenice dok je nosio Becky u rukama. Nisam stigao nista reci, a oni su vec izasli napolje. Popeo sam se uz stepenice i ušao u sobu taman kad je Via prekinula telefonski razgovor.
"Kakva je to buka bila? "-pitala je kad je bila sigurna da je prekinula vezu.
" Odveli su Becky u bolnicu"-rekao sam. Pokusavao sam da zvučim... Ne znam! Nisam znao kako da se ponašam u ovoj situaciji
"Molim? Zasto? Moram odmah ici sa njima! "
" Imala je otezano disanje, a s tim da se nije budila odveli su je. Otisli su. "-rekao sam
" Svakako tebe ne mogu ostaviti ovde samog"-rekla je drzeci se za glavu.
"Ne moras brinuti za mene"-rekao sam hladno, te izasao iz sobe.
***
Via /P. O. V. /Krenula sam za njim.
"Prestani! Možeš li?"-rekla sam iziritirano.
"Nista nisam uradio"-bio je hladan. Sisla sam sa stepenica i pratila ga.
"Ne svidjas mi se! Nisam zaljubljena u tebe! Ne volim te! "-vristala sam. Okrenuo se prema meni i mogla sam da primetim suze u njegovim očima i ubrzano disanje.
" Ovo sto osecam prema tebi je vise od ljubavi! Ne mogu da provedem trenutak bez tebe! Ne mogu da zivim bez tvojih zagrljaja, poljubaca, bez tvog mirisa! Ne mogu da zivim bez tebe! Razumes? "-gledao me je
" Jer da mogu, nikad ne bih bila spremna da uzmem taj pistolj i pucam u nekog znajuci da ga mogu ubiti! Ubila bih za tebe Justine! "-rekla sam smirujuci se. Moje disanje je postajalo normalnije. Prisla sam mu.
" Volim te od prvog dana! "-rekla sam. Prisao mi je, te spustio svoje usne na moje. Pribio me je uza zid, te sam udarila glavom.
"Justine tvoje rame"-rekla sam.
"Ne boli me"-rekao je kroz poljubac
"Krvari"-rekla sam. Odmakao se od mene.
"Sranje! "
" Sačekaj"-rekla sam, te otisla po zavoj i vatu kako bih mogla da je očistim.
"Sedi"-rekla sam dok sam trčala niz stepenice.
"Polako... "-rekao je dok je sedao na fotelju.
" Moram da zaustavim krvarenje"-rekla sam.
"Necu iskrvariti na smrt"-rekao je. Sipala sam alkohol na vatu i krenula da čistim ranu. Videla sam da steze pesnicu od bola.
Očistivsi ranu, zavila sam mu rame i stegla kako bi krvarenje stalo.
"Jesi li dobro? "-upitala sam. Klimnuo je glavom.
"Babe, ne brini Becky ce biti dobro" - rekao je.
"Samo zelim da se probudi. Sto pre... "-rekla sam.
" Ne brini. Ryan ili Chaz ce se javiti kad budu mogli"-rekao je. Nasmesila sam mu se i mi bas nije bilo do toga.
***
Sati su prolazili i dalje se nista nije desavalo. Nijedan poziv nije primljen. Ni od Ryana ni od Chaza.U jednom trenutku Justinov telefon je zazvonio i ja sam poskočila. Javio se.
"Chaz? "-pričao je sa njim par minuta, a zatim prekinuo
" Sta se desilo? "-upitala sam.
" Velika količina droge se nalazi u njenom organizmu. Buduci da je bila predozirana nije mogla da se probudi. Posto nije mogla da se probudi dehidrirala je i počela otezano da dise. Sada joj čiste organizam kako bi izbacili svu drogu iz organizma"-rekao je. Bes je strujao kroz moje telo
"Trebala sam mu ispaliti jos jedan metak i to u glavu! Da znam da vise nikad nece ustati sa tog betona"-cedila sam kroz zube.
"Via, ona ce se oporaviti. Chaz, Ryana i ja cemo se pobrinuti da joj nikad vise ne pridje. Pazicemo i motricemo na njega"-rekao je.
"Hvala ti"-rekla sam. Zagrlio me je.
***
Ryan je dosao kuci."Gde je Chaz? "-pitala sam.
" Ostao je u bolnici. Ja sam dosao da jedem, odspavam pa cu ja ujutru ici. Menjacemo se" - rekao je.
"I ja cu"-rekla sam.
"Nee ti moras paziti nasu nevolju"-rekao je, sto mi je izmamilo osmeh na lice.
"U pravu si"-rekla sam.
"Hejj, jos uvek sedim ovde i jos uvek čujem"-rekao je, mašuci jednom rukom. Ryan i ja smo se nasmejali.
"Hvala ti"-rekla sam Ryanu, te sam ga zagrlila.
"Nema načemu"-rekao je uzvracajuci zagrljaj.
"Hejj niko ne moze da grli moju devojku osim mene"-u tom trenutku sam se odvojila od Ryana i pogledala Justina. Namignuo mi je i oblizao usnicu, te su obrazi počeli da mi gore.
"Ne brini, necu"-rekao je Ryan dizuci ruke u zrak i smeseci se. Krenuo je ka stepenicama, ali sam ga zaustavila.
"Ryane javljajte mi sta se desava "
" Naravno"-rekao je te krenuo da se penje uz stepenice. Pogledala sam u Justina koji je imao čudan smesak na licu.
"Sta? "-pitala sam.
" Nista"-rekao je i slegnuo ramenima.
"Idem da legnem"-rekla sam.
"Čekaj, idem sa tobom"-rekao je. Popevsi se uz stepenice, utrčala sam u sobu i legla. Umorna sam. Zaista. Osetila sam Justina iza sebe, te me je zagrlio.
"Babe? "
" Molim? "
" Zelim te pitati nesto"
"Da? "
" Zelis li biti moja? "-prvo nisam shvatila sta to znači.
" Nije li kasno za to, mislim pogledaj koje je doba i umorna sam... "
" Babe zelim da budes moja devojka"-obrazi su mi goreli. Okrenuo me je ka sebi, te sam zabila glavu u njegov vrat, udisuci njegov miris. O Boze...
"Babe u redu je... Haha... Ne moras se toliko stideti i... "
" Zelim"
"Molim? "
" Želim biti tvoja devojka"
Pa pipl sta mislite? Pisiteee haha, jer jedva čekam da vidim komentare (kao i svaki put haha)
Hvala sto čitate <3
Volim Vas
xoxo
YOU ARE READING
BIG MISTAKE /zavrsena/
RomanceOna je nezna, umetnicki tip i naviknuta na lose ljude. On je grub, bezobrazan i stalno je ismejava. Ali jedna noc ce promeniti sve. Njeno misljenje o njemu. Mozda se desi nesto vise? Pa nikad se ne zna, jer sve je moguce. A greske su svuda i stalno...