"Josh je bio u vodja neke bande, jos od druge godine" - govorio je Chaz.
"Ali kako nisam primetio? "-upitao je Justin.
" Ne znam druze"- Chaz je slegnuo ramenima.
"Ali zasto bi to uradio? "-upitala sam.
"Moramo ga naci" - Justin je rekao.
"Kazu da je vidjen pre nedelju dana ovde u Torontu sa nekom devojkom"
"O ne... Becky"-rekla sam na sta su me sva trojica pogledala.
"Moramo ga sto pre naci. Zelim videti u čemu je njegov jebeni problem"- Justin je ustajuci sa kauča otvorio fijoku iz koje je izvukao pistolj. Moj pogled je bio usmeren ka njemu. Nisam znala sta da kazem. Znala sam da ga ne mogu zaustaviti.
"Via, ostajes ovde"-rekao je.
"Momci krecemo"-Chaz i Ryan su krenuli za njim ostavljajuci me bez reci. Misli su mi bile zbrkane, ostala sam bez reci. Krenula sam za njima ka vratima.
"Zaključaj vrata"-rekao je pre nego sto je izasao. Učinila sam kako mi je rekao. Ostala sam tako stojeci u mestu bukvalno zalednjena. Strah je navirao... Sta ako mu se nesto desi? Nikad necu sebi oprostiti. Odmakla sam se od vrata, krecuci ka sobi po telefon. Nazvacu Becky. Ona mozda nesto zna...
Stigavsi do sobe uzela sam telefon te utipkala njen broj. Zvonilo je par puta, a zatim sam čula njen glas.
"Via? "
" Becky? Hejj"-rekla sam
"Jesi li dobro? Kako je u Torontu?"
"Dobro sam i ovde je super. Kako si ti? Jeste li ti i Josh zajedno?"-upitala sam pokusavajuci kontrolisati glas.
"Okej sam. Da... Ja i Josh smo kod njegovih"-rekla je nesigurno.
"Becky, jesi li okej? "-upitala sam je
" Jesam"-pokusala je da ne zvuči nesigurno.
"Slusaj Via, moramo da prekinemo"-rekla je.
"Zasto? Becky? Halo? "-veza je počela da susti, te se ubrzo prekinulo. Nisam bila sigurna sta se desilo, ali bila sam sigurna da sam uplasena.
***
Justin /P. O. V/
"Gde se trenutno nalazi Chaz?" - upitao sam iznervirano
"Imaju kucu u onom zabačenom delu"-rekao je
"Onda idemo tamo"-dok je Ryan vozio, ja sam razmisljao. Josh? Moj 'najbolji' prijatelj? Nikad ne bih ni posumnjao na njega. A i zasto bi on to uradio? Nikad nismo imali nesuglasica. Bili smo najbolji prijatelji... Ryan je naglo zakocio te sam se trgao iz svojih misli.
"Idemo"-rekao sam. Izasao sam iz auta, te krenuo prvi. Uzeo sam pistolj i nastavio. Stigli smo do stepenista koje je vodilo u podzemlje
"Čoveče ovo je jazbina"-prokomentarisao je Ryan.
"I ne deluje nimalo prijatno"-rekao sam, te nastavio. Zilazivsi niz stepenice, sve sto je moglo da se vidi je bio mrak.
"Justine, ovde su neka vrata"-rekao je Chaz, te sam se okrenuo. Krenuo sam ka njima i kada sam posao da ih otvorim bila su zakljucana.
"Ovo nije ulaz"-rekao sam. Nastavili smo jos nize niz stepenice. Čula se buka.
"To je to"-rekao sam. Usli smo polako kako nas ne bi čuli.
"Vidi, vidi koga imamo ovde"-okrenuo sam se na zvuk tog glasa. Josh je stajao iza mene.
"Neko je odlučio posetiti svog starog prijatelja"-rekao je, osmehujuci se
YOU ARE READING
BIG MISTAKE /zavrsena/
RomanceOna je nezna, umetnicki tip i naviknuta na lose ljude. On je grub, bezobrazan i stalno je ismejava. Ali jedna noc ce promeniti sve. Njeno misljenje o njemu. Mozda se desi nesto vise? Pa nikad se ne zna, jer sve je moguce. A greske su svuda i stalno...