Chapter 9

1.1K 57 2
                                    

"Mama ja sam se spakovala"-kazem spustajuci putnu torbu niz stepenice
" Konacno"-tata prokomentarise i ja se nasmejem. On iznese torbu te je stavi u gepek.
"Krecemo li? "-upita tata.
" Krecemo! "-prodere se mama iz kuce. Ulazim u auto stavljajuci slusalice u usi i pustajuci muziku. Pojacavam muziku skoro do daske. Srecna sam. Ovaj vikend cu provesti sa porodicom i prijateljima. Mama je sela u auto, a tata je polako krenuo. Jedva cekam da vidim tu vikendicu. Mama kaze da je tamo bozanstveno. Idemo kod mamine i tatine prijateljice ili tako reci koleginice. Saradjuju sa njima, pa moze se reci oko dve godine. Jako mi je drago da cu konačno biti sa roditeljima, uzivacu sa njima i njihovim prijateljima. Bila sam presrecna. Konačno! Moji roditelji su konačno sa mnom.

Voznja je trajala oko dva sata. Nakon dva sata smo konacno stigli u malo, brdovito mesto. Tata je parkirao auto u velikom travnatom dvoristu, te stao. Osmotrila sam dvoriste. Bilo je veliko i prelepo i puno cveca. Na terasi se nalazio stolice i sto na kom je bila vaza sa cvecem. Kuca je bila jednospratna, ali velika sa velikim staklenim prozorima u dnevnoj sobi. Izasla sam iz auta iduci za mamom koja je krenula ka zeni koja je otvorila vrata. Tata je vadio torbe iz gepeka. Jos uvek nisam uspela da vidim zenu koja je stajala na vratima, jer sam bila iza mame, gledajuci u telefon i gaseci muziku. Tata je prisao sa torbama
"Pattie gde mogu staviti torbe? "-Pattie? Prisla sam blize.
" Stavi u sobu pored, neka ti Justin pomogne"-Justin sta se ovde desava? Prisla sam pored mame te sam videla Pattie, Justinovu mamu
"Pattie? "-upitala sam zbunjeno. U tom trenutku je izasao Justin
" Justin?
"Via? "-zbunjeno smo se pogledali.
" Vi se poznajete? "-uputao je tata, a mama nas je gledala
" Justin ide sa mnom u skolu"-kazem
"I takodje su u vezi"-Pattie kaze. O ne... Ovo nije trebala reci. Ja mojima nisam jos rekla za Justina. Mislim nisam stigla...
"Vezi? "-mama me upita
" Nisam vam stigla reci... "-rekla sam tiho
" Udjite"-Pattie je rekla.
"Koliko to vec traje? "-tata je upitao.
" Dve nedelje"-Justin je od jednom progovorio. Pogledala sam u njega, a on mi je uputio osmeh u kom mi je porucio da ce sve biti u redu.
"Ja se izvinjavam. Nije trebalo tako ishitreno da kazem. Mislila sam da znate"-Pattie je rekla pomalo nervozno.
"U redu je Pattie. Samo je malo iznenadjujuce da nam Via nista nije rekla i da to saznajemo od vas i da je to na neki način Justin"-kaze tata. Mislila sam da ce biti ljut...
"Verujemo joj da nam nije stigla reci. Mislim mesecima smo prezauzeti poslom i retko je vidjamo. Samo na neki način drago mi je da je to Justin. Mislim nemam razloga za brigu. On je dobar mladic. Upoznali smo ga. Bar znam da je neko od poverenja. Jako mi je vazna cerka. I mislim da nas je posao pretrpao... "-mama kaze. Ispričali smo kako smo se upoznali, odnosno kako je to krenulo. Izostavljajuci deo u kom mi se Justin ismeva, a i ja njemu. Kako smo upoznali Pattie i da Justin zna da svira i peva.
" Pa posto kuca i nije bas toliko velika, mislili smo Viu da smestimo kod Justina, vi cete u moju sobu, a ja cu biti ovde. Svakako ustajem ujutru zbog pijace. "-cekaj malo bicu sa Justinom u sobi? Pogledala sam mamu i tatu. Nisu nista rekli. Verovatno razumejuci situaciju.
" Justine odnesi Viine stvari u sobu. "-kaze Pattie. Tata je izasao da telefonira, a Pattie je otisla do kuhinje.
" Via, molim te, znam da si sada u vezi i o tome cemo jos kuci razgovarati, ali pazi se. Znas na sta mislim. Ne zelim unuke. Mislim zelim, ali jos je rano. Ako se to desi zelim sa mnom da razgovaras."
"Ne brini mama. Nista se nece desiti"-nasmesim joj se, a ona mi uzvrati.
"Jennifer hajde da ti pokazem gde je soba"-mama krene za Pattie niz hodnik. Justin u tom trenutku dodje i sedne kraj mene.
"Malo neocekivano? "-upita me
" Da, ali iskreno, primili su to bolje nego sto sam ocekivala. Ali mi je mama rekla da cemo svakako razgovarati. "-nasmesim mu se. On me zagrli.
" Hoces da prosetamo? Pokazacu ti malo bastu, a sutra cemo svakako ici u obilazak. "
" Moze"-nasmesim se
"Mi smo napolju. Pokazacu Vii bastu. "-Pattie i moja mama kazu 'dobro', te tata udje.
" Tata Justin ce mi pokazati bastu"-kazem nesigurni.
"U redu kceri"-kaze te me poljubi u celo te ode u dnevnu sobu, gde mu se pridruže mama i Pattie. Justin me uzme za ruku te izvede u zadnji deo dvorista. Tamo se nalazila, manja bastica sa viskim drvetom i puna cveca. Za drvo je bila zakacena ljuljaska,oko cijih je konopaca bilo cvece.
"Wow"-je sve sto sam rekla
"Znam. Mama obozava cvece. A ako mene pitas, malo je i previse"-nasmejem se
"Zaista je prelepo"-krenem ka ljuljasci. Sednem. Justin pridje te pocne da me ljulja. Mrak je bio svida oko nas. Jedino je dopiralo malo svetlo sa prozora iz kuhinje. Videla sam mamu i Pattie koje su nam se u jednom trenutku nasmesile. Obraze mi je oblivalo crvenilo. U tom trenutku je i tata naisao i video nas. Nasmesio se i nesto prokomentarisao sa mamom i Pattie. Obrazi su mi sad goreli. Otisli su iz kuhinje, a Justin je pojacao tempo mog ljljanja.
"Stani"-rekla sam. Zaustavio me je te sam sisla. Stala sam ispred njega i gledala ga u oci. Zbunjeno me je pogledao. Prisla sam mu blize te ga poljubila. Uzvratio je te se nasmejao kroz poljubac.
"Mislim da bismo trebali uci"-rekao je kroz poljubac. Udaljavajuci se od njega klimnula sam glavom. Krenuli smo unutra, ali Justin me je od jednom scepao i ponovo poljubio. Nisam se bunila, uzvratila sam. Prekinuo je poljubac te smo usli unutra. Sto je bio postavljen. Vreme za veceru.
"Taman na vreme"-kaze Pattie. Seli smo za sto i krenuli da jedemo. Tata je od jednom progovorio.
"Pa Justine, mogao bi nesto da nam otpevas posle večere. Da čujemo taj veliki talenat"
"Naravno"-moglo se primetiti da je Justin bio pomalo nervozan.

BIG MISTAKE /zavrsena/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang