Chapter 18

655 41 3
                                    

"Kada ce se probuditi?" - upitala sam doktorku koja je stajala naspram mene.

"Ne mozemo znati. U pitanju je velika količina droge u organizmu. Svako drugačije podnosi. Ima srece da je jos uvek ziva"-rekla je.

"U redu"-izustila sam tiho. Doktorka je otisla, te sam sela na stolicu koja se nalazila do vrata. Rukama sam presla preko lica.

"Via jesi li dobro? "-pitao je Ryan.
" Doktorka je rekla da ne zna kada ce se probuditi... "-rekla sam.

" Ne brini"

"Takodje je rekla da je pravo čudo sto je jos ziva... "

" Slusaj Via. Njen organizam se predozirao. Doktorka je u pravu. Čudo je da je ziva posle tolike količine droge u svom organizmu"-rekao je.

"Samo... Kako nista nisam primetila? Zar sam bila toliko slepa? Ali nikada mi Josh ne bi pao na pamet... Nikad nisam ni znala da je bio zaljubljen u mene... Nikad to nije polazivao... I... "

" Via nisi ti kriva. Nisi mogla da znas... "

" Ali unistila sam sve. I Justina... Naudila sam mu, jer sam bila sebična... "

" Vi ste sada zajedno i dobro ste"-rekao mi je utešno. Osecala sam se lose. Zelela sam da se sve konačno sredi. Da se Becky konačno probudi.

"Kako je Justin? "-pitala sam

" On je kuci, odmara se i zaista mu nedostajes"-rekao je.

"Slusaj ovde si vec par dana i ne mozes nikako uticati na Beckyno stanje. Idi kuci, potrebna si Justinu. Chaz i ja cemo se ponovo smenjivati. Idi odmori se, jedi nesto za promenu"-rekao je. U pravu je.

"Dobro"-rekla sam dok sam uzimala svoje stvari.

"Ako vam zatrebam ili se nesto desi odmah me zovite, u redu? "-pitala sam

" U redu, a sad idi. Justin te čeka"-rekao je.

Izlazeci iz bolnice naisla sam na taxi. Usla sam, te mu rekavši adresu, uzmem telefon kako bih nazvala mamu i javila da za par dana dolazim kuci.

***
Ulazeci u kucu čujem tisinu. Čudno. Mislila sam da je Justin kuci. Usavsi u dnevni boravak vidim Justina kako spava na kauču pokriven. Uputim se ka sobi kako bih se otarasila viska stvari. Odlučivsi da ponovo sidjem dole, dok sam silazila čula sam da se vrata otvaraju. Pomislila sam da je Chaz, ali videvsi dobro poznatu zenu ispred sebe sledila sam se. Kada me je videla njena faca je bila, blago rečeno iznenadjena.

"Via?"

"Pattie? "-strah u mom telu se javljao. Nisam znala sta da radim... Nisam znala znali ona ista od ovoga sa Justinom i njegovim kriminalom ili...

" Sta radis ovde? "-prekinula je moje misli

" Ovaj... "- Justin se u tom trenutku probudio.

" Mama? "

" Zdravo sine"-nisam mogla da joj procitam osecanja. Da li jd ljuta? Ili samo iznenadjena?

"Otkud ti ovde? "-upitao je

" Dosla sam te posetiti pre nego odem ponovo na put"-rekla je

"Sa Viinim roditeljima"-dodala je. Mojim telom su prosli trnci.

"Sta se desava? "-pitala je sedajuci na fotelju. Justin mi je pokazao rukom da sednem do njega.

" Mama ja i Via smo ponovo zajedno"-rekao je

"Sad ste spremni da budete zajedno? "

" Da"-rekao je

"Sta se onda desilo? Pre godinu dana, zasto ste raskinuli? "

BIG MISTAKE /zavrsena/Where stories live. Discover now