L: "Fuck!"
H: "Neříkej to... Víš, že to slovo nesnáším..."
L: "Jo. Všichni moc dobře víme, jak to slovo nesnášíš... Je ale zajímavé, že jeho význam ti nedělá problém..."
-------------------------------
V noci jsem měl sen. Byla to spíš taková vzpomínka.Zdálo se mi o tom dni, kdy jsme se poprvé poznali s klukama ze skupiny. Kdy jsem poznal Harryho.
Ten den se stalo něco, co jsem nečekal. Něco, co nečekal nikdo z nás. Něco, co změnilo náš osud.
Tu noc jsme se totiž sešli u Harryho doma. Měli jsme tam zkoušet na naše vystoupení, ale nakonec jsme se na to úplně vykašlali a místo toho se více poznávali navzájem.
Všechno by bylo jakžtakž v pořádku, kdyby se Liam nezvedl ze židle a neprohlásil svůj hrozný nápad...
"Co kdybychom se všichni svlíkli? Byla by to sranda a navíc bysme se už před sebou nemuseli stydět!"
Liam... Prostě Liam...Myslel jsem, že to byl jen nějaký jeho 'Daddy Joke', ale když jsem se podíval na Harryho, došlo mi, že to všichni mysleli vážně.
Harry tam jen tak stál a byl úplně nahý! Byl to pro mě celkem šok, bylo mi tehdy 18 a to poslední, o co jsem se měl zajímat, bylo mužské tělo.
Pořádně jsem si ho prohlídl, protože mi bylo jasné, že se mi takový pohled moc často neposkytne.
Jako další se svlékl Liam, pak Niall, po něm Zayn a pak... přišla řada na mě.
"Teď ty, Lou", otočil se na mě Harry. To bylo poprvé, co mi tak řekl. Lou. Byl jsem nervózní a vůbec se mi do toho nechtělo.
"Kluci, já nevím... Nechce se mi do toho... Fakt ne... Navíc už je pozdě a měli by jsme jít spát...", snažil jsem se z toho vyvlíknout. Jenže kluci trvali na svém a nedali se.
"No tak!", ozval se Liam. "Nebuď ženská, Louisi!", přidal se Zayn. "Prosím tě, nemáš se za co stydět!", přiblížil se ke mně Harry.
To už mě dost posilnilo na tolik, abych se před nimi opravdu svlékl. Nejdříve jsem ze sebe shodil svetr, pak tričko a nakonec jsem se přesunul ke knoflíku na svých kalhotách.
Podíval jsem se na Harryho. Poté jsem si kalhoty svlékl a hodil na zem. To ale nebylo vše. Ještě jsem měl na sobě spodní prádlo.
Chytil jsem lem svých bílých boxerek a připravil se je stáhnout rychle dolů. Naposled jsem se podíval na Harryho.
Všiml jsem si, že si mé tělo pečlivě prohlížel - asi tak, jak já předtím to jeho. Ostatní jen čekali, až to ze sebe konečně strhnu, ale on si mě vysloveně vychutnával.
"Tak tady mě máš, světe...", byla má poslední slova předtím, než jsem ze sebe pomalu svlékl poslední kus oblečení.
Všichni - včetně Harryho - si mě dole prohlídli. Liam kývnul, že vypadám, jako každý chlap, Niall pro jistotu nijak nereagoval, Zayn řekl, že nevypadám zas tak špatně.
A Harry? Harry zůstal stát blízko přede mnou a překvapivě se mi nedíval mezi nohy, jako všichni ostatní, ale do očí.
Tímhle si mě, tu noc, získal. Získal si můj respekt, mé tělo, mé srdce.
____________________________________**1.Kapitola - hotová!** Jsem zpět s našimi miláčky a LARRYM STYLINSONEM♥ Abych se přiznala, chybělo mi to 😅 Názory? Otázky? Za všechno budu moc ráda 😍 Těším se na další kapitolku♥
@KKNovak129
ČTEŠ
Back To You | LARRY✔
Fanfiction"You stress me out You kill me You drag me down You fuck me up" Všichni znají Louisovu píseň "Back To You", avšak nikdo netuší, že je v ní něco skryto. Je v ní skryto Louisovo největší tajemství, které před světem skrývá. Před sebou samotným ho vša...