#8

621 59 1
                                    

První prosincová neděle - za tři týdny jsou Vánoce. Za tři týdny mi bude 26. Vánoční svátky jsem měl odjakživa opravdu hodně rád. Miloval jsem ty večery, kdy byl venku sníh a zima, a já mohl být doma v teple u krbu s hrnkem horké čokolády.

Obzvláště jsem si užil ty Vánoce, které jsme slavili spolu: V krbu praskalo hořící dříví, naši rodiče byli na rodinných sešlostech, já hrál na klavír a ty si mě s úsměvem a úžasem poslouchal, přičemž si také párkrát zanotoval.

"I have loved you since we were eighteen", hrál jsem jednu z našich písní a zpíval, "Long  before we both thought the same thing..." "To be loved and to be in love", přidal ses a naše hlasy se spojili v překrásný duet.

"When we were eighteen...", dozpíval si poslední slova, naklonil se blíže ke mně a políbil mě. Tohle byly možná ty nejkrásnější Vánoce, které jsem kdy zažil. To se však může změnit tento rok, pokud mi opravdu dáš to, co si přeji z celého srdce - vánoční svátky s tebou, Niallem, Zaynem a Liamem.

Moc by mě mrzelo, kdyby si mě zklamal. Ale myslím si, že by jsi mi nedokázal ublížit podruhé. Ne. Takový nejsi. Věřím, že by se muselo stát něco obzvlášť velikého, aby sis na mě neudělal čas.

Ještě než dnešní dopis ukončím, chtěl bych se pochlubit, jak jsem strávil včerejší zimní den:

Zašel jsem s Freddiem do města, abych mu ukázal krásu ozdobených ulic a rozsvícení stromečku. Měli jsme docela štěstí, protože byla zrovna jediná sobota, kdy přivezli ukázat různá zvířata, mezi nimiž byli i mnou oblíbení jeleni a sobi.

Bylo nádherné, vidět svého - skoro dvouletého - syna, jak s úžasem obdivuje kouzlo vánoc. V tu chvíli jsem byl opravdu šťastný a neměl jsem žádné starosti. Žil jsem prostě přítomností.

Teď tak přemýšlím... Chtěl by si tohle někdy zažít? Přál by sis ukázat svému dítěti, jak krásné jsou Vánoce?  Velikonoce? Valentýn? Halloween? Vím, že už jsem se tě na to v jednom z dopisů ptal, ale stejně mi to nedá - chtěl by si vůbec děti? Věřím, že ano, jen se bojíš, že je na to brzo. Bojíš se, že by si výchovu nezvládl.

Ale ve skutečnosti se nemáš čeho bát, Harry. Věř mi, že rodičovství je to nejhezčí, co tě v životě může potkat.
____________________________________

**8. Kapitol-k-a** Dneska vyšla o pár hodin dřív, než poslední dny 😏❤ Mám hold nápady 😅
Co VY a vánoční svátky? Máte Vánoce rádi nebo se je spíš snažíte každým rokem přetrpět? A co tento rok?

Názory a otázky směřujte dolů 👇

@KKNovak129

Back To You | LARRY✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat