- z Harryho pohledu -
Díky Bohu můj včerejší plán vyšel - Louis mi odpustil. Nevím sice do jaké míry, ale rozhodně jsem si jistý, že alespoň pár chyb je mi odpuštěno; jeho polibek mluvil za vše.
A nejen polibek...Hned poté, co se od nás Niall vzdálil, vrhnul se na mě jako hladovějící šelma na svou bezmocnou kořist.
Přitiskl mě silně na vchodové dveře a pevně mé ruce držel nad hlavou tak, že abych s nimi nemohl jakkoliv pohnout. Dravě mě líbal, až jsem musel lapat po dechu.
"Ani nevíš, jak po tomhle..." snažil jsem se mezi polibky říct větu, avšak nepodařilo se mi ji doříct díky Louisově postřehu:
"Už nic neříkej!"Přitlačil mě ještě více na dveře. Rychle mi začal svlékat tričko, načež jsem mu pomohl s tím jeho. Oba dva kusy svršků jsme zahodili kamsi na podlahu a přestali si jich všímat.
Tím, že jsem přestal mluvit a pouze spolupracoval s jeho ústy, jsem si u něj polepšil - povolil a dal mým rukám tak volnější prostor.
Využil jsem toho a nenápadně svými dlaněmi pomalu přejel po jeho hrudi. Tentokrát se však nebránil. Naopak na mě přestal tlačit - dal mi úplnou volnost.
Najednou s polibky přestal. Naklonil se mi přes krk a se slabým sténáním mi zašeptal do ucha: "Chci tě!"
Věděl jsem, co po mně chce a taky, že jsem ho poslechl:
Omotal jsem si jeho nohy o své a rychle jej nadzvedl do výšky svého pasu. V dravých polibkách jsem ho zanesl do obýváku, kde jsem si spolu s ním sedl na pohovku.Vyhoupl se kousek výše, aby mohl být tím, co tu vede - dominantním alfa samcem.
Když jsem mu chtěl rukou zajet pod kalhoty, pevně mi ji stiskl, aby tomu zabránil; opět mě chtěl mít pod kontrolou."Málem jsem kvůli té strašné touze po tobě ošukal Nialla," chytil mě za bradu a prohlížel si mé rty, "Teď chci, aby's mi ty dny a noci bez tebe vynahradil!"
V tom okamžiku mi zkousl kůži na krku, až jsem ze sebe musel vydat hlasitý vzdych. Dál mě dravě líbal a místy mi dlaní přejížděl po těle.
"Je čas..." zašeptal.V rychlosti ze mě sundal pásek i kalhoty, načež se při pohledu na mé těsné boxerky zasmál: "Přesně takhle jsem to chtěl."
Intenzivně pohnul pánví, přičemž jsem se ještě více vzrušil a opět nahlas zasténal. Následovaly další pohyby.
Už jsem to nemohl vydržet! Sebral jsem všechnu svou sílu a pokusil se z něj strhnout také jeho kalhoty. Chtěl jsem jej vidět!Sám nevím jak, ale opravdu se mi to podařilo, a to bez následků.
Když jsme oba byli jen ve spodním prádle, přestalo nás to bavit. Chtěli jsme víc - mnohem víc. Rozhodli jsme se tedy, že i tyto svršky ze sebe jednoduše odstraníme.
••••••••••••Toto byl ale včerejšek - to znamená minulost. A co se má dělat s minulostí? Neřešit ji. Každý z nás by se měl zaměřit na přítomnost a realitu.
Abych to tedy upřesnil:Je 14.prosince 2017. Do Vánoc tedy zbývá přesně 10 dní. Udělám to! Dokážu Louisovi splnit přání! Ať už s třema nebo jen jedním kámošem!
____________________________________**19. Kapitola** Dneska taková erotická 😏❤ Ale samozřejmě jsem to zase v tom nejlepším utla 😂 Vím, jsem mrcha 😅
Názory, otázky aj. do comm 👇
Věnováno: random_unicorngirl
@KKNovak129
ČTEŠ
Back To You | LARRY✔
Fanfiction"You stress me out You kill me You drag me down You fuck me up" Všichni znají Louisovu píseň "Back To You", avšak nikdo netuší, že je v ní něco skryto. Je v ní skryto Louisovo největší tajemství, které před světem skrývá. Před sebou samotným ho vša...