- z Harryho pohledu -
Sobota - 23. prosince 2017:
Štědrý den čeká za dveřmi, které se zítra otevřou dokořán.Je konec. Louisův dárek se definitivně nedostaví a on z toho bude špatný. Je mi z toho do breku - včerejší noc a téměř celý dnešní den (když nebyl Louis poblíž) jsem probrečel.
Byl jsem strašný sobec! Ne! Pořád jim sem a vždycky budu! Jak jsem mohl dopustit Zaynův odchod? Proč jsem myšlenku na rozpad skupiny proměnil ve skutečnost? Proč??
Když jsem se ujistil, že Louisův zrak je doslova nalepený na televizní obrazovku v obýváku, odešel jsem nenápadně do ložnice, abych se mohl dostatečně vybrečet.
Abych ze sebe dostal opravdu všechny slzy, pustil jsem si naši píseň Over Again. Tahle skladba mě k slzám dohnala ve většině případů a výjimkou nebyl ani dnešek.
So we can start it all over again...
Začal jsem si utírat slzy na tváři a chystal se k odchodu, když v tom se mi někdo postavil do cesty. Louis.
"Řekni mi pravdu" řekl bez jakéhokoliv výrazu v obličeji. I přes jeho nevýraz jsem poznal, že je smutný. S velikou pravděpodobností už zjistil, co se stalo...
"Louisi, neměl by's tu být..." stále jsem si utíral slzy a snažil se přestat vytvářet další.
"Harry, odpověz!" všiml jsem si, jak se mu v očích začínají pomalinku objevovat malé slzičky. Polkl jsem a nadechl se."N-nikdo... Nikdo nepřijde..." dostal jsem ze sebe velmi těžko.
Už se mi nedostálo odpovědi. Za celý den jsme spolu nepromluvili. Tedy, já se o konverzaci několikrát pokoušel, ale Louis mě pouze ignoroval.Pak se to stalo. V deset hodin večer si oblékl bundu a boty a jen tak odešel z domu, bez jakéhokoliv vysvětlení. Chtěl jsem mu v tom odchodu zabránit, ale nedal se a přece jen za sebou zabouchl dveře.
"Louisi nechoď!! Ne!! Louisi, prosím!! Louisi!!!" vrazil jsem do dveří a s křikem a brekem se svalil po dveřích na podlahu.
Nebylo by to tak hrozné, kdyby mi řekl, kam jde.
...kdyby se vrátil...
____________________________________**28. Kapitolka** Dneska předposlední a slibuji, naposled krátká a nudná 😔 Na zítřek se připravte a hlavně mějte co nejlepší náladu, protože si určitě všichni pobrečíme, ať už to skončí špatně nebo dobře 😔😉
Názory a tak dááále = comm 👇
🎄Zítra🎄
@KKNovak129
ČTEŠ
Back To You | LARRY✔
Fanfiction"You stress me out You kill me You drag me down You fuck me up" Všichni znají Louisovu píseň "Back To You", avšak nikdo netuší, že je v ní něco skryto. Je v ní skryto Louisovo největší tajemství, které před světem skrývá. Před sebou samotným ho vša...