#9

575 58 3
                                    

- Nedivte se, že se v této kapitole objeví gramatické chyby. Jde o to, že tento vzkaz psal Louis v opilém a zdrogovaném stavu a snažím se tedy co nejvíce přiblížit jeho stavu ;) Děkuji za pochopení a přeji hezkou a příjemnou četbu :) -

Řekl jsem si, že že by sis po té dávce mých 'otcovských blábolůú' rád přečetl zase něco vášnivého. Prosím, neříkej to nikomu - trochu možná víc jsem se napil a taky si něco šlehnul... Ale prosím, ať se to nikdo nedozví, hlavně Brianja. Hlavně Briana nedozví.

Nejsem na nkoho naštvanný, jen jsem se potreboval 'povzbudit'. Znáš to: všechny ty deprese a pokusy o sebevraždu... už mě to nebavilo, tak jsem se potřeboval zase nejjak dostat do Ráje, kde je všechno krásné.

Abych se konečně dostal k k té vášní...Sakra, třepou se mi rucce! No nic, zkusim se to napsat jakžtakž dobře:

Pamatuješ si na natáčení KISS YOU? To byl den, co?! A co teprve ta noc! ale No, ale to trochu předbíám...

Chtěl jsem ti připomenout to vzrušení, které bylo ve vzduchů, když jsme natáčeli tu scénkku na prknech. Však výš - takovéto surfování přece. Jak si byl jen v plavkách... B ože, to bylo něco!? Ještw teď mi z togo stojí!

Každý den myslím na to, jak rád bych tě pořádně ošukal! A ty bys měp ak musel potrestat... Ah! Slyším v hlavě naše hlasy. Jak jsme spolu v jednom hotelu strašnje nahlas vzdychali že se náš pak ráno kluci ptali, co sme to v noci vyváděli. To byly časy...

Bože! Tak moc bych to všechno chtěl vrátit zpátky! Prosím... Prosím, vrať se ke mně! Slibuju, že ti všechno špatné odpustím! Strašně tě miluju a každá chvíle bez tebe mě ničí. Vlastně: To kvůli tebe jsem teď na dně. Kvůli tebe jsem závislák na chlastu a drogách! 

Fakt díky, Harry. Díky, že ses mi připletl do tohohle zasraného života. Díky, že si mě donutil nenávidět všechno kolem sebe! A obzvlášť děkuju, že si mě přivedl do hrobu!! 

Viš co si!? Hajzl! Největší hovado, co sem kdy potkal!! Můžeš se jít bodnout i s celou tou svou 'slávou'! A víš, co? Seru na celé to 'One Direction kamarádství'! Můžete se jít bodnout všichni! 

L.T.
____________________________________

**9. Kapitolka na světě😍** Omlouvám se za všechny hrubé výrazy a vůbec tu hroznou náladu, co tu pro dnešek panovala... Ale bez opilých vzkazů by to přece nebylo ono 😉
Názory? Otázky? Comm 👇

@KKNovak129

Back To You | LARRY✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat