- z Harryho pohledu -
17. prosince 2017. Už jen týden.
Bylo až děsivé, jak rychle se Louisův stav ze dne na den měnil. Jeden den byl plný energie, vyzařovala z něj vášeň... a druhý den ležel na zemi chladný, jako umírající duše.
Dneska byl na štěstí první den:Seděli jsme vedle sebe na pohovce bez jakéhokoliv náznaku vášně či vzrušení. Napadlo mě, že bychom si mohli pustit nějaký film, abychom nějak zabili čas. Louis jeden snímek navrhl, načež jsem se z jeho odpovědi opravdu divil.
"Co Dunkirk? Prý si v něm byl dobrý" podíval se na mě. Úplně jsem zapomněl, že jsme ten film natáčeli. A teď jsem se na něj měl podívat společně s Louisem...
"Jak myslíš" schválil jsem jeho návrh a zapnul film.Ze začátku nás děj moc nezaujal, ale později jsme začínali být celkem napjatí, co se stane (dokonce i já, který jsem scénář moc dobře znal).
Asi uprostřed filmu, když jsem byl zrovna na scéně, jsem si na Louisovi všimnul něčeho zajímavého: Byl vzrušený...
Pozoroval jsem jeho rychle nadzvedávající se břicho a pomalu svůj zrak posouval více dolů, až jsem se zastavil na jeho - mnou známě - tvarovaných kalhotech.
Jeho ústa se pootevřela, aby dala průchod jeho tichým nádechům a výdechům, které se časem měnily na vzdechy. Sledoval jsem jeho ruku, která se pomalu přesouvala ke spodní části těla. Zastavila se v místě mezi nohama.
Nepřestala se však pohybovat. Schovala se pod povrch jeho kalhot a dostala se až pod látku světlých boxerek. Stále jsem ji sledoval, přičemž se i můj tep o něco zrychlil.
Podíval se na mě, když uslyšel mé hlasité polknutí. "Vadí ti to? Jestli jo, můžu přestat..." zeptal se, když uviděl můj docela zhrozený výraz v obličeji.
"Ne... Ne! Klidně si dělej, co chceš! Je to přece tvůj dům" odpověděl jsem na jeho otázku, načež jsem odvrátil zrak, aby to vypadalo, že jej už dál nebudu pozorovat. Avšak ihned, jak si mě přestal všímat, jsem své oči upřel zpět na ruku v kalhotech.
Zavřel oči a opřel si hlavu o pohovku. Jeho ústa se otevřela o něco víc - tentokrát už se za vzdechy nestiděl. A taky, že byly hlasitější, než ty předtím.
Ruka se opět dala do pohybu. Mé oči zbystřily. Nahlas sténal, přičemž své tempo stále více a více zrychloval. Ruka však nebyla jediná, co své tempo zrychlila: Zrychlil se i můj tep s dechem a dokonce jsem pociťoval, že v mých kalhotech za chvíli nastane stejná situace.
Nemohl jsem se na něj dál dívat, jak se trápí s masturbací... Přiložil jsem tedy tzv. ruku k dílu:
Bez toho, aniž by přestal a začal si mě všímat, jsem z něj svlékl kalhoty i boxerky, abych mu dal větší prostor k ulevování si.
"H-harry..." zakoktal mezi svými vzdechy.Nevím, co se to se mnou stalo, ale to, že vyslovil mé jméno, ve mně probudilo sexuální touhu. Ale ne tu, kterou jsem mýval... byla v něčem jiná. Stále jsem sledoval ruku přejíždějící po jeho přirození a úsměv, který se mu pomalinku rýsoval v obličeji.
Nevydržel jsem to. Touha byla na tolik silná, že mě přemohla!
Rychle jsem se k němu přiblížil, chytl jej za právě pracující ruku a odstranil ji od jeho těla pryč. Už mohl skoro být, avšak já mu v tom zabránil. Ani nevím, co a proč mě to vůbec napadlo.
Činnost jeho ruky vystřídala má ruka: Chytl jsem jeho penis a začal po něm rychle přejíždět nahoru a dolů, dívajíc se přitom na jeho obličej. Malinko se prohnul v zádech, ale opravdu jen malinko.
Nechápal jsem, co se to se mnou děje. Nemohl jsem však přestat. Druhou rukou jsem si přejel po svých kalhotách, načež jsem ucítil také ten známý hrbolek. Uchechtl jsem se.
I když Loui vypadal dostatečně vzrušeně, něco uvnitř mě mi říkalo, že to nestačí. Že potřebuje mnohem víc, aby se mohl uvolnit...
Místo ruky jsem tedy použil svá ústa. Ano, to bylo to, po čem celá ta léta toužil. To, co mu chybělo k pravému relaxu. Pořádně jsem jej naslinil a pokračoval v pohybech.
Teď už se Louis prohnul v zádech opravdu hodně a jeho vzdychání už taky nebylo zrovna nejtižší. Lituju lidi, kteří kolem domu procházeli a museli nás poslouchat.
Udělal se. Jeho svaly ztuhly v křeč, nemohl málem popadnout dech. A co já? Já jsem dnes poprvé klukovi vykouřil. Poprvé jsem ucítil na jazyku tu podivnou chuť sperma.
Nikdy předtím by mě nenapadlo, že se tohle stane. A už vůbec ne při sledování filmu, kde sám hraji.
____________________________________**22. Kapitola** Dneska jsem tu opět s erotikou, protentokrát o něco 'ostřejší' 😏❤ Dneska taky o dost delší - přes 700 slov 😳
Kdo z Vás viděl Dunkirk? Já už dvakrát (v kině a doma) a stejně se furt Harryho nemůžu nabažit 😅
🎄7 dní🎄
@KKNovak129
ČTEŠ
Back To You | LARRY✔
Fanfiction"You stress me out You kill me You drag me down You fuck me up" Všichni znají Louisovu píseň "Back To You", avšak nikdo netuší, že je v ní něco skryto. Je v ní skryto Louisovo největší tajemství, které před světem skrývá. Před sebou samotným ho vša...