Jak sis všiml, opět jsem tady. Jestli ode mě čekáš, že tě budu psychicky vydírat, jako tomu bylo minule, mýlíš se.
Dnes jsem přišel s něčím kratším, co chci, aby sis pouze přečetl. Vůbec se nad tím nemusíš zamýšlet, pokud nechceš. Jde mi opravdu jen o přečtení:
_______________________________Náš vztah by se nikdy nerozpadl, nikdy by se v něm žádné pouto nepřetrhlo, kdyby si mi nelhal s pokračováním One Direction.
Po odchodu Zayna si mě utišil, že se skupina jen tak nevzdá, nerozpadne... Jenže za rok se to všechno změnilo v pouhou lež.
Nejsmutnější na tom je, že si tu 'přestávku' (jak tomu rozpadu říkáš) navrhl sám.
Tohle bylo tvé první rozhodnutí v životě, které mě velice ranilo. Ranilo mě na tolik, že už nějakou tu dobu trpím depresemi a sebevražednýmy sklony. Taky piju, kouřím... jsem závislák...
Ztratil jsem chuť k životu...Pořád si pamatuju ten den, kdy si mi oznámil, že Made In The A.M. bude naše poslední album. Abych řekl pravdu, byl to opravdu ten nejhorší den v mém životě
- celou noc jsem brečel, nechtěl jsem se s tebou bavit, zvednout ti mobil, napsat ti SMSku... Nechtěl jsem o tobě vědět.
Jediný, s kým jsem v tu chvíli byl schopný mluvit, byla má matka. Brečím, když si na ni vzpomenu. Člověk, který vždy stál při mně, pomáhal mi se dostat z problémů a depresí... zemřel.
Prosím tě o jedno, Harry:
Neskrývej nic. Neskrývej své city, emoce - dej je najevo a nestyď se. Pokud se ti chce brečet, nech slzy volně téct, jak moc jen budou chtít. Prosím tě také ještě o jedno... Nestyď se za náš vztah. Nemusíš se s tím hned teď všem smířit přes internet, to nechci. Chci jen, aby si to řekl v pravý čas, na pravém místě. Nezapomeň to říct hrdě.Louis.
____________________________________**4.Kapitolka😓** Dneska trochu kratší, za to o něco víc depresivnější 😓 Sama jsem se rozbrečela, když jsem u psaní poslouchala jejich songy 😭♥
Názory? Cítí to někdo stejně?😓@KKNovak129
ČTEŠ
Back To You | LARRY✔
Fanfiction"You stress me out You kill me You drag me down You fuck me up" Všichni znají Louisovu píseň "Back To You", avšak nikdo netuší, že je v ní něco skryto. Je v ní skryto Louisovo největší tajemství, které před světem skrývá. Před sebou samotným ho vša...