Tolik jsme toho spolu procestovali, co? Asi největším zážitkem bylo Take Me Home Tour - tolik koncertů, tolik cizích zemí a kultur. Tolik romantických míst...
Bylo hezké, když jsem se mohl probouzet v posteli, vedle tvého nahého těla. Obdivoval jsem to, jak si spal nahý a vůbec se za to nestyděl.
Pamatuju si, jak jednou Niall řekl, že by nás dva neměli nechat samotné. Tenkrát se prořekl a já ho chtěl za to zabít, ale ty jsi mě uklidnil a já tak pochopil, že se za nic nemusím stydět.
Každé ráno, když jsem s tebou spal, jsem si tě dlouze a pečlivě prohlížel: Fascinovala mě tvá tetování a párkrát jsem si tvůj sladký úsměv musel i vyfotit na památku.
Chybí mi ty časy, kdy jsem po tvém boku usínal i se probouzel. Někteří, co se nazývají našimi 'fanoušky', si představí, jak spolu - promiň, že to tak řeknu - šukáme od rána do večera. Ale nebylo to tak.
K pravé lásce nepatří jen sex. Patří k ní důvěra, pravda, trpělivost a až pak doteky, polibky a slast - to jsem ti však už řekl v jednom ze svých dřívějších dopisů.
Každý pár to má ve vztahu jinak. Někteří s prvním vyznáním lásky počkají až do svatby, jiní se vrhnou na věc rychle a nezodpovědně, i když se vůbec neznají a nemají žádný důvod k tomu, aby se milovali.
My jsme byli něco mezitím. Byli jsme trpěliví, ale svatbu jsme rozhodně neplánovali. Poprvé jsme se potkali na záchodech a neměli jsme vůbec tušení, co všechno se v našem životě stane a že se naše osudy někdy spojí.
Když nás pak spojili do jednoho soutěžního týmu - tedy nové skupiny s názvem One Direction (který si mimochodem vymyslel ty) -, byli jsme v šoku. Dojetím nám tekly slzy.
Pak nastal večer, kdy jsme se všichni sešli u tebe doma a díky Liamově nápadu se před sebou navzájem svlékli. Tu noc jsme se také poprvé políbili, aniž bysme čekali, co se bude dít dále.
Uplynula nějaká ta doba, kdy jsme se spolu sladce mazlili a dávali si pouze jemné polibky, a nastal večer, kdy jsme spolu byli jen my dva. Tu noc jsme se spolu poprvé vyspali - tu noc už z nás nebyli panicové.
Na Take Me Home Tour jsem měl (jak nám kluci můžou potvrdit) 'trochu splašené hormony':
Pořád jsem po tobě toužil - toužil po pořádném sexu. Také, že se mi jej dostalo, avšak ne v takovém množství, jakém mé tělo vyžadovalo.Měl jsem v sobě hrozné množství energie a sexuální potřeby. Možná, že si toho něktěré fanynky ve videoklipu One Way Or Another nebo filmu This Is Us z našeho turné, všimly.
Je 2. prosince 2017.
Máš 22 dní, Harry.
____________________________________**7. Kapitola ❤** Jak jsem slíbila, jsem tu zas 😁
Názory? Otázky? Comm 👇@KKNovak129
ČTEŠ
Back To You | LARRY✔
Fanfiction"You stress me out You kill me You drag me down You fuck me up" Všichni znají Louisovu píseň "Back To You", avšak nikdo netuší, že je v ní něco skryto. Je v ní skryto Louisovo největší tajemství, které před světem skrývá. Před sebou samotným ho vša...