#10

565 55 5
                                    

Moc opravdu moc se Ti omlouvám za minulý dopis. Nevím, co se to se mnou děje... Hrozně jsem se opil, do toho ty drogy a psal jen to, co mě v tu chvíli zrovna napadlo. Přísahám, že nic z toho, co jsem v něm psal, nebyla pravda.

Prosím, nezlob se na mě. Nechtěl jsem tě ranit, ani Ti nic vyčítat. Opravdu to způsobil jen alkohol a drogy. Nikdy bych ti přece nelhal.
•••
Chtěl jsem se tě zeptat... Jak se máš? Dlouho jsme se neviděli, ani si nevolali, nepsali. Napadlo mě tedy: Nechceš si dát se mnou jen tak chat? Nenutím tě do kamer, zvukových záznamů, ani ničeho jiného. Jen bych si chtěl popsat.

Jasně, že bych si mnohem víc přál osobní schůzku, ale moc dobře vím, že na ni nejsi připravený. Dokonce ani já bych ji psychicky nedal. Nedošel bych na místo, protože bych měl trému a strach z toho, že vlastně nevím, co ti říct.

Takže mi opravdu bude stačit obyčejný chat.

Teď je tu ale otázka: Kdy? Kdy by ti to nejlíp vyhovovalo? Co takhle zítra? Kolem... kolem osmé hodiny? Nebo radši později? Prosím, odepiš brzy.

Louis
############################

Ahoj.

Nemusíš se mi omlouvat - to já bych se měl spíše omluvit tobě. Choval jsem se hnusně a ke všemu jsem se ani neodvážil ti odepsat na dopisy, co si mi téměř každý den posílal. Zasloužil jsem si to.

K tomu chatu: Ano, zítra mám čas. Vyhovovalo by mi to tak kolem osmé-deváté (pro bližší info ti kdyžtak napíšu SMS).
Jinak...

Jsem hrozně rád, že si po dlouhé době popovídáme. Máme si toho hodně co říct, hlavně o naší přítomnosti a budoucnosti. Prosím, minulost a mé chyby bych rád vynechal.

Pozdravuj Brianu a dej za mě pusu Freddiemu.

Harry
____________________________________

**10. Kapitol-iličk-a 😅** Omlouvám se, že tato kapitola byla tak moc krátká a příští bude asi stejná... Ale nebojte se, vynahradím Vám to 24.prosince, kdy vyjde buď jedna velká kapitola nebo bude muset být rozdělena dokonce na dvě 😉

Jako obvykle: Názory a otázky do komentářů 👇👇

@KKNovak129

Back To You | LARRY✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat