DAMA DE ROMB

17 7 0
                                    

 Nici în cazul „Damei de romb", nu a fost vorba de dragoste la prima vedere. Ba chiar la început îmi era ușor antipatică. Îmi plăcea foarte mult să o tachinez pe un subiect destul de neobișnuit de discuție dintre un băiat și o fată. Ea era o mare fană a Barcelonei și îi plăcea în mod special portarul Victor Valdes. Eu am fost mereu un simpatizant al celor de la Real Madrid și un mare fan Iker Casillas. Nu-i așa că e cool să vorbești cu o fată despre fotbal decât despre unghii false și vopsea de păr?

Totul s-a schimbat într-o vară, când am început să petrecem mai mult timp împreună. Cu cât stăteam mai mult prin preajma ei, îmi dădeam seama cât de mult îmi place compania ei. Plus că inocența ei era atât de frumoasă. Era acea fată specială alături de care simțeam că mi-aș putea petrece întreaga viață fără să mă plictisesc. Spre deosebire de fetele care știu doar să vorbească mult și fără sens, ea avea talentul de a vorbi doar când era nevoi și mai mult decât atât, era și o excelentă ascultătoare.

De ce nu am fost împreună? Îmi e greu să dau un răspuns exact. Pot doar să spun ce mi-a zis ea. Că nu vrea să strice prietenia dintre noi. A fost inutil să îi explic că ce m-a atras la ea a fost faptul că mă simt bine în compania ei, așa că îmi doream o relație în care pe lângă faptul că ne iubim, suntem și foarte buni prieteni. A fost inutil să îi explic că nu pot fi prieten cu o persoană pentru care am sentimente. A fost inutil...

Mesaj pentru „Dama de romb": „A fost mai bine?"

Careul De DameUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum