Mulțumesc tuturor celor care au cumpărat cartea și sper să nu regretați alegerea făcută. „Careul De Dame" este volumul meu de debut și este în același timp foarte personal, așa că nu am mari așteptări. Această carte este rezultatul unei munci de un an și jumătate în care am pus mult suflet și multă durere. Am preferat să amân lansarea ei doar pentru a fi sigur că nu grăbesc nimic și că în fiecare din cele 120 de poezii se află o bucată de suflet.
Țin să vă anunț că lucrez deja la un al doilea volum de versuri, care va fi scris într-o perioadă mult mai scurtă și care se va intitula „Confesiuni".
Le mulțumesc tuturor celor care îmi urmăresc activitatea pe Facebook. Voi mi-ați dat încredere și putere să scriu în continuare în perioadele în care simțeam că vreau să renunț.
Dar cel mai mult le mulțumesc celor patru „dame" pentru inspirația și motivația pe care mi-ați dat-o. Voi sunteți cele mai frumoase răni ale sufletului meu și veți avea mereu un loc special în inima mea. Aș vrea să considerați această carte un omagiu pe care vi-l aduc pentru că deși ați adus doar întuneric în sufletul meu, voi m-ați făcut să mă simt viu. Vă voi iubi mereu!
DETALII AUTOR:
Născut la 20 Septembrie 1994 în Târgu Jiu, Roberto Fetcu a devenit cunoscut în mediul virtual sub pseudonimul „Funeral Face". Sub anonimat, a scris poezii care au devenit foarte repede virale pe Facebook și a venit cu ideea evenimentului „Poezie pe Asfalt". A început să scrie „Careul de Dame" tot la adăpostul pseudonimului în Martie 2016, urmând să renunțe la anonimat la începutul anului 2017.
„Careul de Dame" este singura carte pe care a finalizat-o până în prezent, însă lucrează în pararel la încă două cărți, una de poezii (Confesiuni) și una de povești (Povești fără Happy-End)
Îi puteți urmări activitatea pe paginile sale de socializare:
Pagină Facebook: https://www.facebook.com/robbieblack20/
Profil personal de Facebook: https://www.facebook.com/robertofetcu
CITEȘTI
Careul De Dame
Poésie"Careul De Dame" este primul volum de versuri scris de Roberto Fetcu. Contine 120 de poezii impartite in 4 capitole. Lectura placuta!