La fel ca în cazul „Damei de inimă", pe „Dama de treflă" am cunoscut-o în perioada liceului. Ca să fiu mai exact, pe ambele le-am cunoscut în cadrul unui proiect din acea perioadă.
La fel ca în cazul „Damei de inimă", nici cu „Dama de treflă" nu a fost dragoste la prima vedere. Era și greu, ochii mei aproape că nu puteau vedea altcineva în afară de „Dama de inimă". Însă timpul a trecut, eu și „Dama de inimă" ne-am înstrăinat și am început să o cunosc mai bine pe „Dama de treflă".
Mereu ne-am înțeles bine, legasem o prietenie destul de frumoasă. Cu timpul, a început să-mi placă din ce în ce mai tare până am ajuns să mă îndrăgostesc foarte tare de ea. Totuși relația noastră de prietenie era așa de bună, încât mi-am dat seama că ea nu ar vrea să schimbe asta. Din acest motiv, nici până în ziua de azi nu i-am spus în față ce simt. Mereu am încercat să-i dau de înțeles că am sentimente pentru ea, dar ori sunt eu nepriceput la asta, ori ea nu a fost în stare să înțeleagă. Sau poate a înțeles și pur și simplu nu i-a păsat.
Mesaj pentru „Dama de treflă": „Sper din suflet că ai știut că sunt îndrăgostit de tine și nu ți-a păsat. In felul ăsta, voi putea spune că ura ce o simt pentru tine este justificată."
CITEȘTI
Careul De Dame
Poetry"Careul De Dame" este primul volum de versuri scris de Roberto Fetcu. Contine 120 de poezii impartite in 4 capitole. Lectura placuta!