Dívka vyšla ven ze srubu vykolejená. Za jednu noc toho na ní bylo moc, ale ona si nemohla dovolit marnit čas. Její otec to řekl jasně. Ještě dnes v noci musí odejít.
„Promiň za to předtím," ozval se tichý šepot a dívka vzhlédla. Před srubem na ní čekala Anella a tvářila se provinile. „Ale musela jsi se to dozvědět."
„Jak dlouho jsi to věděla?" zeptala se Naomi, lehce popuzeně, svírajíc v rukou balíček pro svého bratra.
„Dlouho ne, jinak bych ti to řekla. Když za mnou večer přijela mamka, všechno mi řekla. I to, že tě mám dovést sem," vysvětlila zlatovláska. Dívce se ulevilo.
„Musím odejít" svěřila se kamarádce dívka.
„Já vím, jdu s tebou!" prohlásila nedbale zlatovláska a zazubila se.
„To po tobě nemůžu chtít!"
„Nemysli si, že nechám svoji kamarádku cestovat samotnou. Jdu s tebou!" rázně zakončila Anella. Naomi si povzdechla. Tohle už své kamarádce nevymluví.
„Fajn. Musíme ale vyrazit co nejdřív!" rozhodla Naomi a pobídla kamarádku, ať začne něco dělat. Anella se zvedla a dívky potichu doběhly do zlatovlásčina srubu. Anella začala systematicky dávat potřebné věci do malého batůžku. Anella poté ze skříně, stojící v rohu, vytáhla dvě civilní trička a jeansy. Jedno oblečení hodila po dívce, druhé si nechala.
„Obleč si to. Musíme vypadat normálně, až budeme mezi lidmi," rozkázala zlatovláska a sama se začala převlékat. Poté si na stehna připnula své dvě dýky. Když byla hotova i Naomi, Anella kývla směrem k balíčku, který dívka položila na zem.
„Nepodíváš se?" tázala se se zájmem. Dívka přikývla. Shýbla se pro balíček a opatrně ho začala rozbalovat. Uvnitř se nacházel černý meč v pochvě, ze zvláštní oceli. Anella pískla.
„Styxská ocel. Jenom děti Háda a dalších temných bohů dokážou ovládat takové zbraně," pravila, téměř s posvátnou úctou. Naomi meč zastrčila zpět do pochvy a připnula si ho k boku, hned vedle své dýky.
„Měli bychom vyrazit," podotkla dívka a zvedla se ze země. Anella jí po chvíli následovala. Dívky se potichu vyplížily k hranicím Tábora bez toho, aby je někdo nachytal.
„Nemám vůbec tušení, jak se dostaneme do Vegas," přiznala se Naomi. „Kdybych uměla řídit, mohly bychom použít auto, kterým mě sem Tyler dovezl," napadlo ještě dívku.
„Já řídit umím!" rozzářila se Anella a okamžitě změnila směr. Naomi se pousmála. S Anellou se jí úkol od jejího otce nezdál tak těžký, jako kdyby na něj byla sama.Zlatovláska obě dovedla do jeskyně, kde Tábor skrýval auta. Byla tu dvě. Naomi zamířila k tomu, se kterým přijela. Zkusila otevřít dveře, které se opravdu otevřely.
„Je odemčeno," podivila se dívka nahlas a chystala se nastoupit.
„Někam jedete, dámy?" ozvalo se náhle od vchodu do jeskyně. Dívky se sebou trhly a otočily se za zvukem. O stěnu jeskyně se tam opírali dva chlapci, každý se svým batohem. Ren a Jeremy. Naomi neslušně zaklela.
„Nejedete s námi!" procedila mezi zuby. Anella jí z druhé strany auta přizvukovala. Chlapci však, jakoby nic přišli k autu a na zadní sedadla hodili své batohy. Ren, se vší opatrností, sejmul ze zad dlouhý luk a opřel se o něj.
„Ať chcete ve Vegas dělat co chcete, jedeme taky. Můžeme se střídat v řízení. Krom toho, Jer je z Nevady. Zná to tam," vyslovil Ren nepopiratelná fakta. Dívky se na sebe podívaly a Anella přikývla. Obě dvě pochopily, že chlapce nedonutí, aby zůstali.
„Fajn," odevzdaně vydechla Naomi a usadila se do auta na místo spolujezdce. Anella se ujala řízení a chlapci se uvelebili vzadu. Rozjezd byl trochu drsný, jelikož auto muselo vyjet z jeskyně a jet po rachotivé cestě. Anella se neodvažovala rozsvítit světlomety, aby nepřilákali nechtěnou pozornost.
„Zatraceně, to je tma. Tímhle tempem za chvíli skončíme v příkopě!" prohlásila rozhořčeně.
„Dovol, abych ti pomohl," ozvalo se zezadu a v tu chvíli se mezi dívkami objevila tmavá hlava. Ren se zadíval na cestu před nimi a přimhouřil oči. Tráva na okraji cesty najednou začala mírně světélkovat. Naomi na to překvapeně hleděla. Bylo to první použití polobožské síly někoho jiného, které viděla. Došlo jí, že kyklopa, který ji unesl musela zničit ona, když nevědomky použila svou sílu.
„Dík Rene," poděkovala Anella, ale všechnu pozornost věnovala řízení.Auto se brzy dostalo na normální asfaltovou silnici, proto Anella rozsvítila světlomety a Ren zhasl. Naomi se opřela hlavou o sedačku a vydechla. Chlapci byli zkřížením jejího plánu. Když už ale jeli s dívkami, měli by se dozvědět, kam a proč vlastně jedou.
„Měli byste něco vědět," začala tedy Naomi vyprávět. „Od dob, co si pamatuji jsem žila na ulici jen ze zbytků a občasné štědrosti cizích lidí. Den předtím, než jsem přijela sem mě unesl kyklop. Naznačoval něco na ten způsob, že by si mě rád uvařil. Nějak jsem ho dokázala zničit a vrátit se zpět do města, kde už na mě čekal Tyler, který mě odvedl do Tábora," dívka po hmatu přejela po krátké jizvě, která se jí zbyla po tomto zážitku. „Dneska v noci jsem se potkala s Hádem. Sdělil mi, že jsem jeho sestra, že mám bratra, kterého musím osvobodit a další věci. Takže jedeme do Vegas, což už jste zjistili, kde je Nico uvězněný. Musíme se dostat do kasina Lotos a osvobodit ho odtamtud. Já s ním pak mám odejít do podsvětí, kde mě naučí ovládat tu věc, co jsem zdědila po mém milém tatíčkovi," sarkasticky dopověděla dívka a pohlédla do bočního zrcátka. Oba chlapci se tvářili vykolejeně.
„Takže jsi Hádova dcera?" ujišťoval se Jeremy nevěřícně. Naomi jen přikývla a vydechla. Bylo to poprvé, co někomu z Tábora řekla vše.
„Jediný, co mi hlava nebere je, jak se Nico diAngelo dostal do kasina Lotos?" položil otázku Ren, spíše pro sebe. „O tom místě jsem četl. Je plné lákadel, která člověka donutí zůstat. Než se pak nadějete, máte rok za sebou, aniž byste o tom věděli. Budeme se muset dávat pozor." Naomi dojalo, jak jí oba chlapci chtějí pomáhat, aniž by jí dobře znali.
„Jste ti nejlepší přátelé, jaké jsem mohla najít. Moc vám děkuji" řekla od srdce Naomi a po tváři jí stekla jedna osamělá slza.
ČTEŠ
Daughter of Darkness: Dcera temnoty
Fantasy„Jsou za námi!" křikl Jeremy a všichni ještě přidali. Konečně se však dostali ke vchodu. Čekal tam na ně bledý muž bez tváře. Dívka hlasitě zalapala po dechu. Byl to onen muž z jejího snu, který měla ještě v Táboře. „Utíkejte!" stihla ještě zakřičet...