Za malú chvíľu prišiel na chatku aj Adam. "Počuj dnes prídem neskôr, skočím si do mesta kúpiť Bajátovi granule." Oznámil mi keď si obliekal bundu. "Dobre." Povedala som a jeho už nebolo. Do 22:20 som si písala s Julianou, že mám nového kamaráta Martina, a spoznala som aj tupca Patrika ktorý má nemá rád. O Adamovi som jej zatiaľ nič nevravela. O 22:30 som sa mala stretnúť s Patrikom pri bazéne. Vyšla som z chatky a zamierila k nemu. Patrik tam stál a čakal ma. "Tak čo chceš?" Náhlila som ho, pretože mi bola zima. "Zapamätaj si, už nikdy ma nebudeš strápňovať je ti to jasné?" Pristúpil ku mne bližšie. Bola som ticho, proste na jeho debilitu sa nič povedať nedá. "Pýtam sa znova a posledný krát, je ti to jasné?!" Patrik zvýšil hlas. "Hej, hej." Znudene som odpovedala. "Ty si zo mňa robíš srandu? Som ti na smiech?!" V Patrikovi kypela zlosť. "Môžeš si zato sám že si netrafil bránku." Otočila som a šla som k chatke. Docela som sa ho bála, pripomínal mi tyrana z mojej školy. "Ihneď sa vráť!" Kričal za mnou. Ignorovala som ho. Keď som bola takmer na kraji bazéna Patrik sa za mnou rozbehol a udrel ma tak silno do brucha že mi to vybilo dych a ja som skončila v zimnej vode v bazéne. "Tak a za toto si môžeš tiež sama." Bez ľútostne sa otočil a odišiel. Vyšla som z bazéna a ležala som na okraji a ešte 3 minúty som lapala po dychu. Keď som sa zmohla normálne dýchať šla som do chatky a ľahla som si na posteľ v mokrých veciach, bolo mi to jedno. Plakala som, a triasla sa od zimy. Po 10 minútach ma takto objavil Adam. "Pane bože Sára čo sa ti stalo?" Okamžite hodil granule do rohu a kľakol si k mojej posteli. "Patrik. Udrel ma. Spadla som do bazéna." Vykoktala som zo seba. "Si v poriadku?! Si celá mokrá!" Vydesene rýchlo rozprával Adam. "Je mi zima." Striasla som sa. "Prezleč sa." Sadol si na kraj postele Adam. "Nie." Otočila som sa k stene. "Ako nie? Takto predsa nemôžeš zostať! Prezlečiem ťa ja neboj." Nenamietala som, bola som vyčerpaná. Adam hodil perinu na zem a šikovne mi vyzliekol džínsy a tričko. "Postav sa." Poslúchla som ho. Obliekol mi moju nočnú košeľu a po chvíľke sa ma spýtal. "Môžem?" Ukázal prstom na moju mokrú bielizeň. Prikývla som, ani neviem prečo. "Ľahni si na moju posteľ a otoč sa k stene." Prikázal mi. "Prečo?" Pozrela som naň, pričom som sa stále triasla od zimy. "Tvoja je celá mokrá nemôžeš na nej spať." Nakoniec som súhlasila a ľahla som si ako mi prikázal. Ľahol si ku mne a pritúlil sa. Pomaly mi dal ruku pod košeľu a rozopol mi podprsenku, cez rukávy mi dal dole ramienka a vyzliekol ju. To isté spravil z nohavičkami, triasla som sa keď sa ma dotýkal. Bolo to krásne. Silno ma objal a prikryl perinou. Po pár minútach sa opýtal. "Je ti teplejšie?" Zašeptal mi do ucha. "Oveľa." Priznala som. O nejakú dobu som zaspala, zdál sa mi krásny sen. Bolo to na lúke. Bola tam rozprestretá deka a na nej bol piknikoví kôš. Sedela som na nej ja a hľadela som na muža čo mal na rukách malé asi 6 ročne dievčatko. Po chvíľke prišli ku mne a dievčatko ma nazvalo mami. Bola to moja dcéra, keď prišiel bližšie aj muž, zistila som že to bol Adam. Jedli sme spolu na lúke, smiali sa a mali sme dcérku ktorá sa volala Lucka. Vyzeralo to že sme boli šťastná rodinka. Zo sna ma vytrhol Adamov telefonát, zrejme mal zapnutý reproduktor. "Ahoj Adam čo robíš?" Smial sa chalan na druhej strane. "Dano buď trochu tichšie! Prečo mi voláš o jednej v noci?" Pýtal sa ho Adam. "U vás je jedna ráno? Vieš som na Hawaii, tu je iný čas. Ak ruším prepáč." Adam pochodoval po izbe hore dolu. "Už keď si ma zobudil, tak čo robíš?" Pýtal sa ho Adam. "Momentálne balím jednu kočku, vieš chcem ju v noci vyšukať." Zasmial sa. "Ach, ty si kretén." "A na tom zaprdenom detskom tábore sú aspoň nejaké pekné baby?" Pokračoval vo svojej dobré nálade chalan za telefónom. "Jedna by sa tu našla." Povedla tichým hlasom Adam a sadol si ku mne na kraj postele. Srdce mi bilo ako zvon. Čo ak myslí mňa? Nie nemôže myslieť mňa, to je nezmysel. "A spýtal si sa jej aspoň na meno ty hanblivec?" Smial sa týpek. "Áno, volá sa Sára." Sára?! Pane bože, on hovorí o mne? Počkať... Na tábore je ešte jedna Sára. Ukľudnila som sa. "A prečo s ňou nejdeš niekam na rande pod hviezdičky?" "Pretože... Pretože... Vieš ona teraz spí vedľa mňa v posteli." Srdce mi šlo vyskočiť z hrude. On vážne myslí mňa. "Neverím! Brácho ty si prvý krát zasunul?!" Priam kričal do telefónu. "Tichšie, nie. Je to na dĺho prečo je pri mne." "Počúvam." Adam mu všetko vyrozprával o ihrisku, ako na mňa zaľúbene pozeral na kúpalisku, ako som sa hrala s Bajátom až po ten incident s Patrikom. "Brácho to je ako z filmu, nepokaz to." Povedal chalan na druhej strane telefonátu. "Neboj sa, myslím že to je tá správna. Už musím ísť aby sa náhodou nezobudila." Povedal a týpkovi zrušil. Po celý čas kedy s ním volal si nevšimol že nespím. Som zrejme veľmi talentovaná herečka. Adam sa ku mne znova pritúlil. Ucítila som že má na sebe len boxerky. Jeho tehličky sa dotýkali môjho chrbta. Jednu ruku mal podo mnou a mal ju na páse a druhú v úrovni pŕs ale nedotýkal sa ich. Po chvíľke zaspal, ale mne to nešlo. Rozmýšľala som. Adam je úplne iný ako ostatní. Nieje vulgárny, je milý, starostliví, citlivý, nefajčí, nepije, neberie drogy, miluje psy, a ako bonus je úplne dokonalý od päty po jeho nádherné husté učesané hnedé vlasy. A aby nebolo toho málo, páčim sa mu! Možno je to pre mňa ten pravý. Posledné načo som pomyslela a zaspala som.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
KONIEC 4. ČASTI
Opäť ďakujem za každý hlas, pekný komentár. Ak chcete aby ste boli oznámení kedy vydám ďalšiu časť, tak ma nezabudnite sledovať. Časti sú pridávané pravidelne každý deň až dva. Užite si čítanie.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
YOU ARE READING
Vedúci z tábora [DOKONČENÉ]
RomanceZrazu na mňa vyskočil pes. Videla som ako ho niekto ťahá. "Zlez z nej!" V tomto momente som videla osobu ktorá mi zmenila život. 2#- 15.10.2017