#20 Znova sama/sám 😞

2.4K 202 5
                                    

POHĽAD SÁRY
Zaklopala som na Julianine dvere a vošla dnu. "Ahoj, tak ako bolo?" Otvorila mi s nadšením. "Úžasne, škoda že už je koniec." Povzdychla som si. "Pomôžeš mi odniesť veci domov?" Ukázala som na kufor a na medveďa za stenou. "Páni ten je obrovský! Neboj pomôžem ti to odniesť." Usmiala sa a chytila kufor za rúčku a už sme šli cestou k môjmu domu. Keď som vošla dnu, mama ešte doma nebola. Položila som si medveďa na posteľ a pomohla som Juliane s vybaľovaním mojich veci. Počas toho sme sa rozprávali o opekačke, Danielovi, fitku o tej noci s vlkom, o nočnej more, o jarmoku, proste o všetkom čo sa dialo keď som bola preč. "A čo ty? Čo si robila keď som bola preč?" Spýtala som sa nakoniec. "Ehm no, chodievala som von s... S Alexom." Usmiala sa. "Vážne? To sa mi na teba nezdá." Pozrela som na ňu pobavene. "Ani mne sa nezdal on, a je celkom OK, teda je príjemný." Zdálo sa mi že za ten čas sa mi najlepšia kamarátka zabuchla do chalana ktorý je najzáhadnejšia vec v mojom živote. "Tak príjemný hej?" Zasmiala som sa a podpichla do nej. "Prestaň dobre?" Smiala sa aj ona. "Dobre." Usmiala som sa. "Čo teraz budeš robiť?" Opýtala sa keď sme vybalili všetky veci. "Zrejme čakať naň, budeme si písať a volať." Sadla som si na posteľ a ľahla na maca. "Dobré, tak ja už pôjdem. Uvidíme sa zajtra v škole." Šla som ju odprevadiť k dverám.
POHĽAD ADAMA
Už po ceste domov som na ňu myslel a chýbala mi. O týždeň Daniel odíde preč a ja budem znova sám v mojom dome. Síce so mnou bude ešte Baját, ale s tým sa asi moc neporozprávam. Vystúpil som z auta a vošiel dnu. "Ahoj." Pozdravil ma Daniel z herne, a hral tam vo virtuálnej realite tenis. "Ahoj." Odzdravil som a šiel som do obývačky. Daniel si medzitým dal dole okuliare a položil ovládače. "Je škoda že už musela ísť, je to fajn pekná baba." Došiel ku mne a zložil sa na gauč. "U teba hlavne pekná však?" Štuchol som doň. "Jasné je krásna, to musíš uznať." Usmial sa. "Ja viem, ale má aj nádherné vnútro." "Čo budeš robiť keď odídem?" Opýtal sa ma Daniel. "Zrejme pôjdem pozrieť mamu." Zobral som ovládač do rúk a vypol Tv. "Kam pôjdeš tentoraz ty?" Otočil som sa naňho. "Myslím že do Talianska, je tak krásne a dosť teplo čož ja milujem." Usmial sa. "Už máš letenky?" "Nie, zajtra pôjdem kúpiť." "Dobre." Vstal som z gauča a šiel do izby. Daniela som tam nechal sám. Premýšľal som o tom kam ju zoberiem znova keď sa uvidíme, kedy sa vlastne uvidíme a vybavoval som si jej úsmev. Krásne spomienky.
POHĽAD SÁRY
Zatvorila som dvere za Julianou a šla do deckej. Treba mi ešte veľa vecí na zajtra. Zajtra je škola a ja niesom poučená a nemám domáce. Preložila som si knihy a prvú som zobrala do ruky ekonomiku. Keď som bola poučená a mala všetky domáce bolo už takmer 21:00 hodín. Ľahla som si do postele. Hlavou sa mi hnal Adam. Čo asi teraz robí? Myslí na mňa? Chýbam mu? Neviem. Každopádne zajtra je škola a ja musím byť pripravená aj na to najhoršie ak by si chcel niekto rýpnuť. Otočila som sa smerom k stene objala maca a predstavila si že je to Adam. Zaspala som raz dva.
POHĽAD ADAMA
Daniel znovu za mňa došiel do izby. "Si v poriadku?" Opýtal sa ma. "Som, len som trochu rozrušený." "Neboj, veď to je len pár dní." Usmial sa a zatvoril mi znovu dvere. Vstal som pred zrkadlo a pozeral sa na svoje telo. Páči sa jej len moje správanie alebo len telo? Alebo oboje? Vŕtalo mi hlavou. Nechce ma len kvôli peniazom? Premýšľal som. Neviem kvôli čomu ma chce. Ale určite sa to dozviem pri najbližšej príležitosti. Ľahol som si do postele a zaspal.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
KONIEC 20. ČASTI!
Ľudia prepáčte že nevydávam časti veľa ale budem raz za tri dni určite keď sa nájde čas. Mám školu a tiež povinnosti, dúfam že to chápete. Tento diel trochu kratši a nudnejsi ale mam v pláne lepšie veci. 😊 Ďakujem za každý jeden ohlas!
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
INAK STE ŠIALENÝ! TENTO PRÍBEH STE DOSTALI DO TOP #9 V ROMÁNOCH. WOW. DÍKY!❤ Rozhodla som sa že keď od niekoho uvidím dobre ohlasy budem venovať ľuďom čo ma podporujú časti.😊 Na začiatku bude ďalšej časti venovanie.
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Vedúci z tábora [DOKONČENÉ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora