#2 Plavčík?! 🏊

4.4K 278 4
                                    

"Aha, prepáč." Začervenala som. "To nevadí, ak nepoznáš človeka tak nesúď." Vstal z postele a vydal sa na odchod. "Počkaj kam ideš?" Zavolala som za ním. "Doniesť ti večeru." Otočil sa vo dverách, a zastal. "Ja si viem ísť po večeru." Urazená som naň pozrela. "Ešte ti odtiaľ tečie krv nenamáhaj to, nech sa to zrastie." Ukázal na malý, tenký pramienok krvy, ktorý mi stekal po nohe. "Fajn." Zatvoril za sebou dvere, a ja som si zobrala servítku a poutierala si stekajúcu krv. Nechápem prečo som naň naštvaná keď je úplne milý... A k tomu sexi. Možno preto že je až moc dobrý. V duchu som sa zasmiala. Ľahla som si, a nohu som vyložila na posteľ. Po chvíľke prišiel Adam aj s večerou. "Kľudne sa najedz a pospi si. O 2 hodiny musíš byť ready." Položil tanier s chlebom na stôl. "Ready načo?" Vstala som z postele a zobrala si chlieb z taniera. "Budeme sa zoznamovať, tebe to nepovedali?" Sadol si na posteľ a oprel sa o stenu. "Povedali, zabudla som." Sadla som si na posteľ už len s polovicou chleba. Dojedla som chlieb a po chvíľke som sa ozvala. "Ten pes je tvoj?" Zdvihla som zrak a pozerala som ako si jedným pohybom ruky vyčaril účes ako z časopisu. "Áno je. Nemáš ráda psy?" Vstal z postele a spratal si kufor zo stredu izby do roha. "Milujem psy." Usmiala som sa. "Ak chceš zoberiem ťa k nemu, koniec koncov... Budeš ho vídať 5 dní pred chatkou." Sadol si ku mne na posteľ a oprel sa. "Je to krásny zlatý retríver." Poznamenala som. "To je, ale už tu nebude dlho. Rodičia mi ho kúpili keď som mal 6 rokov. Je už veľmi starý." Zahľadel sa do zeme. "Niečo staré končí, a niečo nové začína." "Viem." Vzdychol si a položil mi ruku na nohu. Cítila som ako mi skrz jeho ruku do tela prichádza adrenalín. "Idem poňho, nechal som ho uviazaného pri hlavnom stredisku." Prerušil napätie, vstal z postele a odišiel z chatky. Nikdy by ma nenapadlo že chalan bude tak citlivý keď sa budeme rozprávať o psovi. Väčšina chalanov mi príde na oko tvrdý frajeri, čož ja nenávidím. Ľahla som si na posteľ a zapla mobil. Na displeji sa mi zobrazila správa od Juliani. "Ahoj! Ako sa máš? Aké to tam je? Odpíš." Keby len ona vedela s kým som na chatke. Pomyslela som si. "Ahoj, ešte neviem aké to tu bude zoznamovať sa budeme o 20:00, dnes alebo zajtra ti dám vedieť. Oki?" Do 2 minút mi prišla správa. "Oki!" A srdiečko. Mobil som položila na nočný stolík. Šla som k skrini a obliekla si čierne legíny a biele tričko. Pozrela som na hodinky, bolo za 20 minút osem hodín. "Ahoj, pripravená?" Vošiel do izby Adam s vôdzkou. "Áno, kde máš psa?" Ukázala som na koniec vôdzky, ktorý visel vo vzduchu. "Čaká pred chatkou." Otvoril dvere do korán a zavolal naň. "Baját k nohe!" Pes vošiel do izbe a začal radostne skákať po Adamovi. "Sadni!" Pes si poslušne sadol. "Môžem pohladkať?" Opýtala som sa a natiahla som ruku ku psovi. "Jasné môžeš." Prikývol. "Je krásny." Usmiala som sa a pes mi olízol ruku. "Ochvilu je osem hodín. Ideme?" Ukázal na svoje čierne hodinky ktoré mal na ruke. "Dobre." Vstala som z postele a vyšla som von z chatky. "Baját, zostaň!" Prikázal mu Adam. Pes si poslušne ľahol na deku položenú pred chatkou a čakal. "Sadni si." Ukázal na stoličku pri akom si dievčati. "Dobrý večer táborníci!" Pozdravili zborovo vedúci, medzi ktorými bol aj Adam."Predstavte sa jeden po druhom. Prvý začnú ty ktorý su najbližšie ku mne, potom sa predstavíme my." Bolo nás tam asi 50, a ja som bola na konci. Pár ľudí na mňa pôsobilo veľmi milo. Vstala som ja ako posledná a predstavila som sa. "Volám sa Sára, milujem zvieratá, hudbu a tanec. Som z malej dedinky na východe Slovenska." Povedala som a sadla som si. Začali sa predstavovať vedúci. Boli tu štyria. Dve staršie ženy a muž, a Adam. Keď vstal Adam a začal hovoriť každé dievča stíchlo. "Volám sa Adam. Som vás vedľajší táboroví vedúci, a plavčík. Milujem mačky a psy. Konkrétne so sebou mám teraz psa, volá sa Baját." Zapískal a z konca tábora sem bežal už pes. Keď pribehol každý ho začal hladkať. Ja som sa pomaly pobrala do chatky. Takže on je aj plavčík?! Zrejme viac sexi nemôže byť! Pomyslela som si keď som dorazila do chatky. Asi po hodine prišiel do chatky aj Adam. "Ahoj, kam si sa vyparila?" Pozrel na mňa a sadol si na svoju posteľ. "Tu, nudila som sa." Znudene som mu povedala. "Neviem ako ty ale ja som z dnes unavený, idem si ľahnúť." Otočil sa mi chrbtom a dal si dole nohavice, a potom aj tričko. "Tak dobrú noc." Otočil sa ku mne a ja som vydela jeho nádherné vypracované telo. Myslela som že snáď snívam. Ľahol si na posteľ a prikril sa. Otočil sa k stene. Využila som to a vyzliekla som sa aj ja, lenže až keď som sa vyzliekla mi došlo že nočnú košeľu budem mať v kufri a budem si musieť po ňu dôjsť. Vstala som z postele a šla si po ňu. Adam sa otočil. "Čo robíš?" Zľakla som sa, myslela som že už spí. "Obliekam sa." Vykoktala som. Smial sa. "Prepáč." Usmial sa a otočil sa naspäť k stene. Ľahla som si do postele a predstavovala som si ako jeho telo vyzerá pod perinou. Po chvíľke som sladko zaspala.

KONIEC 2. ČASTI!
Dúfam že sa Vám to páčilo, určite ma podporte pekným komentárom, zahlasujte, alebo ma dajte sledovať!❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Vedúci z tábora [DOKONČENÉ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora