Bi an rahatladım sanmıştım.Ama aslını kabullenmemi istemiyorlardı.Ben kimdim ? 4 Kimliğim var sence bu zor değil mi ? Yalnızdım ama kalabalık.Çok fazla ses duyordum.Bağımlı olmuştum resmen.Acıyordum kendime.Bu bedenden tiksinmeye başladım.Kesiklerle dolu beden.Ergenlik mi ? Hayır gereklilikti.Canlı yayınlara çıkıp insanların isteklerini yapıyorsun,öl derse ölceksin gibi.Tabii yayına basılan "Bitcoin" ler Sana ne yapman gerektiğini açıkça söylüyordu. Ve orda benle aynı yaşta olan Alara vardı.Cesaretlendiriyordu.
-(Lanet düşüncelerini kendine saklarmısın ? ) demek geliyordu içimden. Sonra cesaretlendim.Söyler misiniz bir kızın abisi çıkcak diye korkusundan sevdiğini söyleyemeyen birisi nasıl olurda 15 yasında 40 kisinin icine girer.Bu cesaret nerden geliyor.Geri mi saymam gerekirse eğer cesaretten boğuluyordum.Acı,evet acı seviyordum.Çevremde çoğu kisi bir canavarmışım gibi bana bakıyorlardı.Okul zamanıydı.İmam hatipte okumaktan utanıyordum.Ben buraya ait değildim. Devamlı onun ismini duymaktansa Şeytan İncilini ezberleyebilirdim.Sıkılmazdım.2015-14-10 Tanıdık geliyor mu ? Muhtemelen bunu okuyorsundur diye düşünüyorum. Evet sen.Amca dediğim şahıs. Öz değildin fakat amcam kadar değerliydin.Beni arabana aldıktan sonra ya biz dertlesiyorduk.Sana abi,amca demiştim ben.Bana taciz ettiğin günü hatırlıyorum."Pislik Herif".Kafasına bira şişesini geçirmiştim.Öldürcektim seni.ya #47293620 Kodu.O kodu sana sokmalıydım.Bu benim kodum.Beni et parçası gibi satıyordu bu etiketle.Hayır düşündüğünüz değil "seks" anlamında değil. Bu çok farklı seviyeydi.Evet şöhret sahibi oldum paralarda kazandım herboku yaptım.Yalvarmamı bekledin yalvardım.Ama senden kurtulamadım Jane.Bi insana gecenin 04:10'nda kaldırıp bilinç altı videolarıyla güçlendirirsen sonu ben olur.Blue Whale'yi hatırlamayan yoktur.Evet saçma oyun o.Biliyormusunuz hepinizin sonu aynı olacaktı."Ben Mal Değilim, İNTİHAR ETMEM" Yaklaşık 49 Görev geçtikten sonra arkadasımızın bacağında "EVET,O ÖZGÜR" Yazısını gördüm.Ama arkadaşımızın cesedinde sinekler vardı.Biz polislerden önce ordaydık.Siz uyuyun.Kafanız neye calışıyor.İmkanı olan şeylere tâbi ki. İmkansız ama mantıklı olan ne biliyormusun ? İzin ver anlatayım.
Hadım köy Akpınar Konutlarında akşam vaktiydi.Kiptaşa girmiştim.Ve 2 kız geliyordu.Ellerinde tasma yanlarında goldın cinsi köpekleri vardı.Yanımdan geçtiler ardından çarprazımdan 3 köpek saldırdı.Birine tekme attım.Köpeğin çığlığı heryeri sarmıştı.Ve kızlardan biri;
+Utanmıyormusun ya sen ? Neden vurdun köpeğe hayvanmısın ?
-Zoruna mı gitti ? Sokak köpeği sonuçta.
+O bir can taşıyor salak öyle vurulur mu ?
-Elindeki köpek evcil mi ?
+Evet,konumuzla ne alakası var ?
-Bu köpek Sendeki de köpek arasında fark yok g*tün varsa eğer bunuda evinde besle.Noldu hani buda candı hani buda köpekti.Siz sadece sözdesiniz.Ben seviyorum,koruyorum vs. vs. Ay g*tüm ! Simdi kes yoluna bak.
İşte insanlar böyle.Lafa gelince fena eserler.Madem ayrım yapcaksın kimseye karısmıcaksın.*r*spu Cocuğu ayrım yapıyorsun diye ben sana laf söyledim mi ? Öldürürüm gerekirse sanane.Yetim binlerce çocuk sokakta dileniyor elindeki köpek 3500-7000 Arasında fiyat değişiyor. Got bir yetim sahiplen köpek heryerde.Gerçekten alının ama iğrencsiniz.Sadece bir bedensiniz.Beyniniz var zannediyonuz ama yok.Uyan artık ayrımı kes.Saygı duy.Kimseye ihtiyacın yok,bunu sende biliyorsun.Herkesin sana ihtiyacı var.Sen yoksan bir hicler.Madem cesaretlisin yalnız ol.Hadi kimseyle konuşma,Face,instagram diğerleri veya ne fark eder hicbiryerden kimseyle konuşma reelde bile odana kapan sadece düşün.1 hafta geçmeden kafayı yiceksin.Çünkü sen herkesten dahs acizsin.Aciz olduğun vakit dünya yı daha iyi tanıcaksın zamana ihtiyacın var.Bileal bile tek basına kaldıysa.Sabırsız bir prens Bileal bile kaldıysa,söyle bana sen nasıl kalacaksın ?