#7

225 13 0
                                    


Kafam şuan altüst.Ve alkollü kafayla yazmak insanı rahatlatır sanırım.Seni seviyorum diyebileceğin kişinin olmaması kadar kötü birkaç kelimeyi bir cümleye sığdırmak isterken hiçbirşey yapamamak elden değil.Artık istiyorum.Gerçek aşk,mutluluk,heves istiyorum.Ben değer görmedim.Ya tipim için çıkıldı benle yada ortamım için hicbir zaman kendimi bulamadım.Ben ölü bir insan gibiyim.Hiç Sevilmedim.Aslında hiç sevilmemistim.2 Sene önceye kadar biseksueldim.Ve bir erkekle öpüşmüşlüğüm var.Herşey seks değildir.Uzun sıcak bir öpüşmeydi diyebilirim.Ve sonra her gün buluşmak.Eve aldığında kanka diyip yatakta öpüşmek gibi sini de görmüştüm onla.Ama ta ki bu birine kadar.Rüyadan çıkmıştım.Bedenin o kadar cinselliğe acıkmıştı ki kendime daha iyi zevkler aramaya koyuldum.Ve bir jilet kendini bana bağladı.Gözlerimi onun inceliği ve keskinliğinden alamıyordum.Büyülemişti âdeta.Seni seviyorum Neşter !
Yeni günlerin sonbaharın daydım sanırım.İçimden sesler daha açık giyinmemi söylüyordu.Ve o açık yerlerde izler,muhteşem öyle değil mi ? Dar kot pantolonumu yırtmıştım.Sadece bilek ve baksırımın ölçüsü vardı.Ve Beylik düzünde MarmaraPark AVM'deydim.Tuvalette bacaklarımı boydan boya kestim.Kan içinde lavabodan çıktım.Çok kan kaybettigimi sanmıyordum ama gerçekten ıslanmıştım.Beni tuttular ve oturttular ağlıyorum,Tanrım beni yine unuttun ! Güvenlikler basıma toplandı herkes olan bitene şahit oluyordu ve güzel beyaz fayansların üzerine diz çöktüm.Karşımda kızım baba diye sesleniyor ve hareket edemiyordum.Her biryan sadece uğultu,kargaşa idi.Sedyeye alındım.Beynimi o kadar zorladım ki beyin kanaması gecirmem gerçekten an meselesiydi.Burnumdan gelen durup dururken kan beni korkutmadı değil.Ailemi sordular ve olmadığını söyledim.Sahte kimliğimde yaş 18 gösterdiği için hicbir sorun gözükmüyor gibiydi.Ne içtiğimi söylediler."Hiçbirşey beni rahat bırakın".Bacaklarımı kapattılar.Soğuktan bembeyaz olmuştum.Hastanede dikiş atıldı ve beni dinlenmem için gözetim odasına aldılar.Piskolok çağırmışlar üstelik.Ve bir ses;
-Merhaba,beni duyabiliyor musun ?
+Odanın kapısı o tarafta,beni rahat bırak diyen lanet tavırlarımla piskiyatriyi bezdirmeye çalıştım.
Olmadı,
-Sana yardımcı olmak istiyorum,lütfen beni ....
Lafını kesmiştim.
+Şu lanet odadan çık ve beni kendimle bırak.
Başarmıştım.Odadan çıkmıştı.Geçirdiğim son günler kabus olsa da olmasa da buradan çıkmalıydım.Giyindim.Damar yolunu çıkarıp atmıştım.Altıma kapsonlumu bağlamıştım.Bacaklarımdaki izler gözükmesin diye ve güvenlikle karşılaştım.O an hareketlerim önemliydi diyerek sakin kaldım.Ve hastaneden çıktım.Gece 1 gibi eve girdim.Aileme arkadaşlarda kalacağımı belirtirip zorla da olsa izin almıştım.Onlar uyurken yatağıma yattım ve şeytandan beni yüceltmesi için yalvardım.Ruhumu ona sattım.Bana birçok şey gösterdi ve öğretti.Tanrıya ihtiyacım kalmamıştı sanırım.Herşey yeni çıkan Amerikan Dublaj değildi.Sadece herşey Amerika Şivesiyle daha zevkliydi.Lanet olsun,Canın cehenneme vb kelimeler hayatımda ciddi anlamda yer aldı.Arkadaşlıklar bozuldu.Kardeş bitti,aile saten hic başlamamıştı.Şeytanla seans halindeydim.Beni yüceltip kızımı yanımdan ayırtmayacaktı bende onun için dünyayı karanlığa boğmaya çalışacaktım.Bilinç altı videoları idealimdi.Ve diğerlerini karanlığa boğdum.Diz çökmek yerine kızımla daha fazla vakit geçirdim.Onla gez bunla gez yerine mumla kendimi tanıdım.Ve beni bana anlattım. Bunu başardım.Ailem umrumda değil di.Sadece yasal olmayan Olaylardaydım.Bu muhteşem bir duyguydu dinmek bilmeyen ve her zaman daha fazla isteyen bir duygu.Daha fazlasını iste,daha fazlasıyla yaşa daha fazla hükmet.

Ruhsuz GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin