Bir şeylerden başlamak istemiştim. Suç işlemek ilerde de Mafya gibi çıkmak gibi bir çabam oldu. Herşeyi yaptım Dolandırıcılık,hırsızlık,tehdit,öldürme ve yaralama vs vs. Düşündüğünüz yine Polis ama Polislerle uğraşacak kadar pis değildim. Kusursuz plan ve temiz iş yapardım,devam da ediyorum. Eksikler ise guvenebilceğin kişiler az sadece 5 kişi. Oda ekibim başka ? Yok. Paraysa para hak yemiyorduk ama insanlar fazla sahte. Sonra vazgectim. 20.01.18 tarihinde yeni başlangıç yaptım aslında mazosistlige geri döndüm. Ve neşteri özlediğimişim. Vücudun üstünde kayarken o kadar kan dışarı çıkması beni delirtiyordu âdeta. Bir acı bu kadar muhteşem hayır olamazdı. Bide derinin yırtılma sesini dinlemek, kalbine öyle bir iniyorki rahatsız ediyor komik kısmı ise bundan da zevk alıyorum. Kolye ve ayna yansımalarında gördüğüm yüzleri halislasyon sanıyordum.Ama jiletki kolyede yansıyan neydi ? Herkesin gördüğü o şey neydi ? Kafamı karıştıran buydu ve nefret ediyorum kafa karışıklığından. Madem gözüküyorsun niye tanışmıyorsun benle ? Anlamıyorum ne halislasyonları ne insanları ne de ruhları. Hepsi mi sahte. Evet bende sahteyim suç onlarda değil ben iyi yaklaştım. Umutlarım vardı , "Bir ihtimal normal olabilirdim". Ama gördükten sonra dönmek istemedim. Bu kadar adi olamazdı. İnsanlık bedenini Tanrıya değil , kendine adamıştı. Ve ağızlarından Tanrı kelamı bitmiyordu. Sadece sözde olduklarını hareketlerinden öğrenmiştim. Ve ben beden ve ruhumu şeytana adadım. En azından yaptığım şeyler Tanrının işi değildi. Bende doğru olanı seçtim. Davranışlarım günahları gösteriyordu. Ne yani yalan söyleyip herkesi kandırcakmıydım ? Lanet bir satanist olabilirim ama çoğu Müslüman,Yahudi,Hristiyandan daha dürüstüm. Hiç bir şeyi saklamam abartarak söylemem gözüm görmeden de inanmam. Kısaca "İLK KENDİNİ BUL,TANI,KENDİNİ SEN OLDUĞUN İÇİN SEV.HAREKETLERİNE BAK HAREKETLERİNE HANGİ DİN LAYIKSA O DİNE BAĞLI KAL.SÖZDE OLMA İCRAATTA OL.HİÇBİRŞEY SENİN KADAR AKILLI DEĞİLDİR.DÜRÜSTLÜKTEN KORKMA.EŞCİNSEL DAHİ OLSAN SAKLAMA ÖZGÜR OL BU SENİN HAKKINDIR.BAŞKALARINI VE ÖZELLİKLE KENDİNİ KANDIRMA SEN KENDİNİ BUL VE BIRAK HERKES SENİ SEN OLDUĞUN İÇİN SEVSİN.DİĞERLERİNE İHTİYACIN OLMAZ.SEN BİR ELMASSIN UNUTMA.