Biliyorum garip çocuğum. Müslüman mı Satanist mi İllimunati mi olduğumu merak ediyorsunuz belkide.Umduğunuz şey Müslümanlık ama hayır değilim. Satanist'im.İllimunatiyle bağlantım var.Bir çok yayınlarında izleyen olduysa elbette beni görmüştür. Bakın siz görmediğiniz bir tanrı'ya inanıyorsunuz.Evet bu cesaret ister.Görmediğin halde kabulleniyorsun.Ama biz gördüklerimize inanıyoruz.Prens lucifer'ın suretini gördüm. Seytanın'da.Hani ben deliyim diyenler varya onlar ne ki ? Ben bu piskolojiyi dışarı vursam benden korkmayı bırak taşınırsınız.Gece incirliğe gidip bağırıyorum.Stresimi atmak için çünkü kafa tırmalıyorlar.Zihnim çökmüş olmasına rağmen iyiyim.Bunlar yetmiyormuş gibi bide insanlar baskı yapıyor.Niye yani ? Yetmedi mi ? Daha ne istiyorsunuz ? Jane *r*spu çocuğu yüzünden hayatıma kirli kadeh kaldırıyorum.Ve benim gibi binlerce var.Benim gördüklerimi görüp intihar edenini akıl hastanesine yatanını hatırlıyorum.Mesela türkçe dinlemem.Aşir kabilesi benle iletişime geçtiğinde müzikle onların sesleri kafamı karıştırıyor.7/24 burdalar.Ama artık seslerini takmıyorum.Yoksa herzaman konuşuyorlar. Mesela Instagram yayınlarımda devamlı gülerim.Güldürüler bende gülüyorum.Artık cidden sıkıldım gülmekten. Mazosistliğim daha çok azıyor.Ya bana neşter bağımlılık yaptı.Anlayamazsınız ama neşter olmassa ben bir hicim.Sırf artık vücudum da iz kalmasın diye dilimi kesiyorum ama neden ? O bir nikotin gibi ciddiyim.Artık kan damarda durmak istemiyor.Deep Web mesela kendini kesen çocuklar, yetişkinler var.Kodlarını unuttum ama varlar.Kendimi tatmin etmek için 13 rw 13. Bölüm deki intihar sahnesini ardı ardına izliyorum.Ya eski sevgililerim ? Hepsinin piskolojosi altüst şuan. Hepsi bilinç altı videolar paylaşıyor. Çevrem bana özendiklerini söyleseler de,onlar hiç iyi değiller. Benimle 1 gün konuşursun alışırsın,2-3-4 derken aylar geçer ve bir bakarsın vücudunda izler.Tehlikeli biriyim hatta geleceğin katil adaylarındanım.Komik gelebilir ama birini öldürüp bağırasım var.Kana aşığım.Kurban kesilirken o akan kanı poşete doldurdunuz mu hiç ? Tam 2 litre küsür kan almıştım. İnanılmaz dı içerken kanın sıcaklığını hissediyordum.Boğazımda pıhtılasıyordu.İğrenç ama mükemmel. Kanı sevmemin sebebi ise vücudum da dolaşan VC 17 virüsü.Peki bu ne mi ? Tarantulanın zehir kesesinde bulunan ve garip olan şu ki satılan virüs.Çok önceden almıştım ve enfekte etmiştim.
Neden bu kadar zarar veriyorsun ? Hiç mi acımıyorsun ya kendine ?
Söylesene bana sabah kalktığın da cizikle dolan bir beden görsen nabardın ? Ben kendimde her gün bu igrencligi görüyorum. Evet acımıyorum çünkü bunu isteyen bedenim benim suçum yok.İllimunati benim kanımda var bana huzuru o veriyor.Satanistliğide seviyorum.Yani kimse kimseye karışamaz öyle değil mi ? Aslını Kör Etmek Seni Yüceltir.Herşeyi kabullenme asla.Kendini yargıla zor değil.Mum yak,aynaya bak ben kimim ? Kendi kendine konuşmak delilik değildir.Ben imkansızı başardım.Ne boklar yediğimi bilmiyorsunuz.Bilemezsinizde imkansız birşey.Evet karışık oluyor ve anlamıyorsunuz.Ama defalarca okuduktan sonra deşifre edebilceksiniz.Ben size inanıyorum bunu yapabilirsiniz.Neyse her güne gülümse ! Lanet Gülümsemeler..