25 ARALIK PAZARTESİ 2017

247 10 0
                                    

Ben bunu kelimelerle anlatmaya çalışcam anlamıcaksınız ama denicem ve paylascam.Ben bugün çok geç kalktım ilk defa böyle kalktım ve çok yorgundum.Bu normal yorgunluk değildi.Farklı histi sonra bi an öldüm diyebileceğim bir şey di.Bundan 3 saat öncesine kadar birşey hatırlamıyorum.Mesajlar vs hicbirseyi.Ben bir değişik yerdeydim yani.Bir dünya değil yani hiç ışık yoktu ve sadece birseyle konuşup ona boyun egdimi hatırlıyorum.Paymon değildi farklı yani ben bu kadar hissizlesmemistim.Sıcak su Soğuk su veya diğer şeyler.Sanki hic su yoktu sıcak ve soğuda geçtim.Hic su yoktu.Ailem baskaydı ve bana bakışları maskeliydi.Bildiğimiz maske deliriyorum sanırım.Korkuyorum  ben şuan hayatımda olmadığı kadar korkuyorum bu normal korku da değil.Heran birşey olacak gibi ama normal birşey değil.Bilinç altı olaylarını geçin.Bu oda değil.Bu farklı bir seviyeydi.Maskeli insanlar,ailem,boyun eğmek,o Tanrı değildi.Ya bakın yani laf olsun diye değil.Melek veya şeytan da değildi.Oturduğumuz bina 5 Katlı ve son kat çatı devamlı sesler geliyor.Üst katta nolduğunu öğrenmek için cesaretim vardı.Ama vardı.Aşırı panik,korku yani bilmiyorum.Delirdim ve beynimi hissetmediğim halde bunları yazıyorum.Umarım rüya dır rüyada değil kabus.Benim bunu yüz yüze konuşabileceğim kişiye ihtiyacım var.

Ruhsuz GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin