#4

331 23 4
                                    


Aynaya baktığımda kendimi bulamıyordum.Bu benmiydim ? Yoksa bedenin için de olan bir ruh parçası mı ? Artık yapmak hiç istemiyordum. Başım çok ağrıyordu. Sadece normal olmak istemiştim. Olmadı,evet denedim olmadı.Bazen diyorum kendime ben neden bu hale geldim.Ben kendim istedim.O kadar gerizekalıyım ki düşünmedim, düşünemedim.Sonra bir intihar ettim korkak davrandım 13 tane tansiyon hapı.Ne mi oldu ? Hiçbirşey. Baş dönmesi miğde bulantısı ateşlenme vs vs.Baktım ki başaramadım.Koskaca senem yine illimunatiye tapmakla geçti. Artık 16 yaşıma gelmiştim.Ve ben bu defa kararlıydım.Çıkmak için kararlıydım.Satanizm'le tanıştım.Merhaba Satanizm ! Rock grupları çoğunlukla satanizm'e bağlıdırlar.Ve rock seven onlara özenen harika arkadaşım vardı.Ona sordum ama yalanladı.Saklıyordu biraz mücadele edince anlattı.Ve beni korumaları karşılığında onlara bağlılık göstereceğimi söyledim. Aklımı,duygularımı,inancımı herşeyi mi ama herşeyi mi kaybettim.Geç kalmıştım.Kendi mi toparlamak için.Zor oldu ama sonunda kabul edildim.İz bırakmamak için 3-4 gün eldiven kullandım.Çünkü öldürdüğüm canlılar vardı.Polis baskın yapsaydı çok şey kaybederdim gibi.Sonra saçlarımı kanla yıkadım.Saf kan'la.Kırmızılık ve koyu siyah pıhtılaşmıs kanı hissediyordum görüyordum. Saçımı kurulamadım bekledim.O kan tüm vucüduma yayılmaya başladı.Ve kurudu.Kazıyarak zor oldu ama çıktı.Başarmıştım.Cehennemin prenslerine saygı duymak zorundaydım.Bi ilaç verdiler.4-5 saat kendimi toparlayamadım bana birşeyler söylüyorlardı illüzyon gibi birşeydi bağlılığı hissedebiliyordum.Şeytan'a baba demiştim.Şeytan saçma gelcek ama pis bir kokunun ardından dudağımı birşey ıssırdı.Gözümü açtım hiçbirşey yoktu.Şeytan o muydu ? Gözlerimi kapattım.Sırtımdan aşağı inen bir nefes hissediyordum. Korktum hertarafa baktım.Yoktu.Yalnız ken kalabalıktım.Prensler ve Şeytan benleydi.Onu hissediyordum.Göz bebeğim kan kırmızısına dönüsmüştü.Şeytan içime girmişti.En az 8 metre ötemdeki bir karıncayı büyüteç ile bakmış kadar iyi görebiliyordum. Şeytanın gözünden dünyaya bakmak.Çok özel bir duygu.Kendime geldim bir taşın üstüne yatırılmıştım.Çıplaktım.Soğukluğu hissediyordum.Boxer'ımı aldım.Ve hemen giydim.Kıyafetlerimi bulamıyordum.Bayan ....(ismini bilmiyorum) geldi.Ve bana dokunmaya başladı.Sanki ilk defa insan görmüş gibiydi.Ellerinde siyah oje ve kırmızılık (kan) vardı.Beni kutsuyor muydu ? Ve üstüme çıktı.Hayır seks istemiyordum.Kalkmak istedim olmadı.Boynumu ıssırmaya başladı. Çok yumuşak sanki dikkatlice yapıyor gibi.Köpek dişlerini silvirtmisti sanırım.Çünkü baya keskin ve acıtıyordu.Ve indi üstünü çıkardı.Kalktım lavaboya koştum.İstemiyordum napcam gibisinden düşünürken geldi.Çıkmak zorunda kaldım.Aynı senaryo'ya geri döndük. Ellerimi çok sıkıyordu.Canım acıyordu.Ve gözlerine baktığımda simsiyahtı.Bu kadar siyah göz anca lens olabilirdi.Acaba içine birsey mi girmişti ? Ya da bir bedene bürünmüş varlıkmı ? Korkuyordum ve sonu ne olursa olsun kalkmaya çalıştım. Kalkamıyordum.Çok güçlüydü. Bağırdım.Onuda yapamıyordum sesim çıkmıyordu.Ve bir ses "Oğuz ?".Herşey lanet bir rüya mıydı ? Lanet olsun mu diyeyim yoksa Şükür mü etsem bilemedim.Of Ece kötü bir rüya gördüm. Bu arada Ece benim ilk sevdiğim kızdı.Onla sevgili olduğumuzda herşey durmuştu. Ona kimse dokunamazdı.Ve bireyler kehanet yapmaya başladım.Ece piskiyatrinin ilaçlarıyla kendini yatıştırıyordu.O artık satanist değildi. Bana uzaklaşma mı söylüyordu. Yapamadım.Sonra Ece aklını iyice yitirdi.Şizofreni olmuştu âdeta. Engel geldi sevmeye devam edebilirdim.Ama dediklerimi dinlemiyor.Halislasyonları takip ediyordu.Ona gülüyordum arkamı döndüğümde ise ağlıyor ve prenslere anlaşma teklif ediyordum.30 Nisan geldi.Terkedilmiş askeriye de ayin yapmaya karar verdim.Gece 2'de evden çıktım. Ve sabah hazırladığım çantayı beraberimde görürdüm. Hemen başlamak zorundaydım.Askeriyeye geldim.İcon'u çizdikten sonra bana bahşedilen kelimeleri söylemeye başladım.Ve sallandım.Kuru bir yaprak gibi sağ sola sallanıyordum.Prens burdaydı.Diz çöktüm.Kendimden geçtim adeta kendimde değildim. Ve aniden çığlık sesi geldi.Ece hayır ! Lanet olsun burda olmaması gerekiyordu. Prens LUCİFER buna çok sinirlenmişti.Aklına girip onu iyice delirtti Ece'yi tutamadım 80 günlük ilişkinin ardından boğazını kesti.Cesedini alıp ben gömmüştüm.Canım acıyordu.Prense lanet olsun.Ece'ye,dünyanın adaletine s*kayım.Hep kaybettim bu sefer kazanmam beklenemezdim.Yas tutuyordum resmen.Prense karşı çıkmamak için kendimi kasıyordum.Canım acıyordu.En içten yandı canım.Kendimi boşladım.Hayranlarım dahs çok arttı gibi.Egolu değildim. Ama hiçbir kızı istemiyordum.Sonra bedenimi çizmeye başladım. Dikislik kadar çiziyordum.Artık diz çökmüştüm.Herşeye lanet tanrıdan özür diliyordum.Affetmedi.Yolun sonu bu kadar mıydı ? Devamını göremiyordum.Sanki hiç yoktu.Bi anlık boşluk.

Ruhsuz GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin