#22- I Doooo!!!

8.2K 787 423
                                    


Καλη αναγνωση😭

Ανασουλες! Ηρεμισε Melinda, ολα θα πάνε καλα! Θα δεις που θα περασει τοσο γρηγορα η ωρα που ουτε θα το καταλαβεις! Οοοολα θα πανε καλ...

"Ολα θα πανε σκατα!!! Θα γίνουμε ρεζιλι των σκυλιων! Θα μας κοροιδευει ολη η Αγγλια, η Βασίλισσα Ελισάβετ θα ψοφήσει απο τα γελια και θα θεωρησουν εμας υπευθυνες! Θα περασουμε το υπολοιπο της ζωης μας στην στενη και θα γινουμε σταχτοπουτανιτσες απο τοσο φικι φικι με τα ποντικια... Ααααααα!! Δεν δεχομαι να ζήσω το υπολοιπο της νεαρης μου ζωης πισω απο κατι καγκελα! Αρνουμαιιιιιιι "

Bet απλα ΒΟΥΛΩΣΕ ΤΟΟ!

Μην γίνεσαι τοσο drama queen! Ελεοςςς!

Ειμαι που ειμαι αγχωμενη να μην μπουρδοκλωθω μπροστα σε ολους αυτους τους δουκες που μαζευτηκαν εδω περα, εχω και εσενα να μου αφηγεισαι την Σταχτοπουταν... Σταχτοπουτα!

Jesus!!

Η πορτα του αυτοκινητου επιτελους ανοιξε και ο Future husband ξεπροβαλε μπροστα μου προσφεροντας μου το χερι για να με βοηθησει.

Cuteee... but fake!

Χαμογελασα ευγενικα και τον κρατησα σφιχτα απο το μπρατσο για περισσότερη ασφαλεια.

Τοτε ολα τα φλας επεσαν πανω μας τυφλωνοντας με.

Ο κοπρος διπλα μου τα ειχε συνηθίσει ολα αυτα ενω εγω τετοιο φως τρωω στην μαπα μονο οταν παω στον οδοντιατρο!

Και μονο!

Οι δημοσιογραφοι αρχισαν να μας ρωτουν διαφορες ερωτησεις αλλα εμεις αφου δεν ειχαμε σκοπο ακομα να πουμε τιποτα, προχωρήσαμε προς το εσωτερικο του εστιατορίου απαξιώντας τους ολους.

Αμεσως μολις μπηκαμε μεσα ο άνδρας στην υποδοχή ετρεξε προς το μερος μας και χωρις να πει καμενας απο μας τιποτα μας οδηγησε στο τραπεζι μας.

Απο οτι φαινεται ο future husband ειναι too famous που δεν χρειαζεται να πει καν το ονομα του!

Παρα πολυ ωραια ....

Εξαιρετικά!

Εξαίσια!

Φακ μαι λαιφ!

ΖΗΤΕΊΤΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΑΚΑΡΙΑΊΑ!

ΜΠΑΜ ΚΑΙ ΚΑΤΩ!

ΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΦΈΡΕΤΑΙ;;;;

Ηδη ψυχοπλακωθηκα....

Αυτος ειναι ζαμπλουτος και εγω ειμαι παμφτωχη!

My Asshole HusbandWhere stories live. Discover now