#29- Ex-killer!

7.4K 752 291
                                    

Καλημερααα μικρες και ασημαντες υπάρξεις, ηη καλο βραδυ... οτι ωρα και να το διαβάζεται ας να ειναι καλη.

Το θεμα μας τωρα ηταν πως ξύπνησα. Και ξυπνησα νωρις... ξανα...
Ηταν 9 το πρωι, οχιιι ψέματα ηταν 9:01 οταν ξυπνησα, αλλα αυτην την φορα αιτια υπήρχε και αυτη ηταν πως αγχονομουν πολυυυυ!

Λοθος δεν αγχώνομαι, εχω τρομοκρατηθει!!

Σημερα ειναι που θα παω να ψαξω νυφικο με την δημιουργο του ξυδιου Top ακα μανα Grey και την γλυκύτατη γιαγιακα μας.
Ζωω για αυτην την στιγμη!

Θα κλαψουν μανουλεεςς!

Πααλι καλα που θα ερθει και η Frann και θα μπορω να κανω λιγο χαβαλέ και να με βοηθήσει να βρω ενα νυφικο συμφωνα με τα γουστα μιας 22χρόνης κοπελας που ζει στον 21ο αιωνα και οχι ενα νυφικο που θα μου επιβάλει στανταρακι να παρω η αλλη το οποιο θα ειναι παρμενο απο την εποχη των δεινοσαύρων απο την οποια και επεζησε!!

Και που λετε για να χαλάρωσω σηκωθηκα για να κανω λιγη γιογκα αφου για να ερθουν οι δικοι του θελει ακομα 2 ωρες σχεδον.

Να και κατι θετικο, εε εε εεε;

Και που λετε αγαπακια, ετσι οπως καθόμουν εχοντας παρει την σταση ενος κοιμισμενου Πελαργού ακουσα τα βαρια και αργά βηματα του να κατευθύνονται προς την κουζινα.

Ξυπνησε η νυφουλα μας....

Ξυπνησε η κολωνα του σπιτιου μου...

"Καλημερα Lindie."

Ειπε ξερα χωρις καν να με κοιταξει σε αντιθεση με εμενα που τον κοιτουσα σαν λυσσασμένη γαλοπουλα αφουυ ηταν τοσοο κουκλος σημερα με αυτο το γκρι κοστουμι, τα μαλλια του ηταν χτενισμενα προς τα πισω αχχχχ και αυτο το σούπερ ντουπερ σεξυ βλέμμα που εχει χωρις καν να προσπαθήσει σε μαγευουν!

Αλλα ειναι μαλακας..

"Αγαπητε οταν λες καλημερα σε εναν άνθρωπο γυριζεις προσωπο με πρόσωπο του χαμογελας ευγενικα και λες καλημερα! Ειπαμε, μαλακας είσαι αλλα αυτο για να το κανεις δεν θελει και πολυ σκεψη..."

"Λεξιλόγιο!!"

Φωναξε αυστηρά χωρις να με κοιταξει, ξανα και αρχισε να διαβάζει κατι στα ετοιμα φυλλάδια του.

"Ασε τα ηθικα διδάγματα σε εμενα κύριος, θελω μια διευκρίνηση μοναχα. Τα μουτρα σου ειναι καθε πρωι τοσο ξινά η εχεις παθει κατι σημερα;" "

Ειπα χλευαστικα καθως αλλαξα σταση, ανοιξα τα ποδια μου, και προσπάθησα να ακουμπήσω τα δαχτυλα των ποδιών μου καθως έσκυψα μπροστα του χωρις να το πολυσκεφτω.

My Asshole HusbandWhere stories live. Discover now