#33- Deadly Bachelor

8.2K 733 537
                                    

Τουρουτουτουυυυυμμμ

Λοιποννν αυτο το κεφαλαιο αλλιως θέλησα να καταλήξει αλλιως κατέληξε... αχχ

Πηρα ιδεες λιγοο απο ολες σας!

Οποτε γκετ ρεντυ πασχαλιτσες μου!

Ελπιζω να σας αρεσει

Αλλη μια ενημερωση...

Βαλτε παμπερς!!! ΠΡΟΣΟΧΗ!ΜΗΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΜΠΕΡΣ!!

ΕΓΩ ΜΑΔΑΦΑΚΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΊΗΣΑ!!

MELINDAS POV.

Ξυπνησα νωρις παλι. Αυτο το κωλο αγχος για αυτην την αυριανη μερα ειχε καταβάλει καθε κυψελιδα των πνευμόνων μου κάνοντας με να βαριοανασαινω.

Γρρρρ νιώθω τοσο shitttt!

Βογγηξα νυσταγμενα, σηκωθηκα απο το κρεβατι σαν τον Τουτανχαμον, δηλαδη Μαλλι+ Μαπα+Περπατημα φτυστη απομίμηση του ημουν και κατευθυνθηκα προς το μπανιο.

"Μπου."

Αναφωνησα μολις κοιταξα την αντανακλαση μου στον καθρέφτη.

"Μου θελω και παντρειες με τετοια μαπα!"

Μουτζωσα νοητα τον εαυτο μου και συρθηκα αλα Τουτ σταιλ προς την κουζινα.

"Καλημερα"

Τον ακούω να λεει μολις με αντιλήφθηκε, δεν απαντησα φυσικα επειδη ειμαι badass, περασα απο διπλα του για να παω να μου βαλω καφε, ενω αυτος καθοταν και διαβαζε κατι φωτοτυπίες.

"Τι θα κανεις σημερα;"

Ειπε καθως ηπιε μου γουλια απο τον καφε του.

"Θραύση."

Απαντησα ξερα και ηρθα και εκατσα απεναντι του στο τραπεζι.

"Melinda..."

Ειπε προειδοποιητικά το ονομα μου.

"Δεν πρόκειται να σου πω τι κανόνισα, φυσικα!! Απλα αδιασε μου την γωνια, και ασε με να απολαυσω την τελευταία μερα της ελευθεριας μου."

"Λες και τωρα σκλαβωμένη σε εχω..."

Ειρωνευτηκε.

"Οριστε;;;"

"Φευγω λεω! Απλα οτι και αν κανεις μην πιεις, και μην το ξενυχτησετε. Αυριο θα ερθει το συνεργείο για να στολίσει τον κηπο οποτε σε θελω ξύπνια και νηφάλια."

"Ασε να ξερουμε εμείς τι θα κανουμε. Αντε απο εκει!
Ααα και πες τον κουμπαρο πως οτι κανόνισε να το ξεκανονισει! Το τελευταίο πραγμα που θελω ειναι να σας πιασουν οι καμερες να τρέχετε με τις ζαρτιερες στο κεφαλι στους κεντρικούς δρομους του Λονδινου. Οχι τιποτα αλλο, δεν εχω ποπκορν για να σε απολαυσω στην Tv."

My Asshole HusbandDonde viven las historias. Descúbrelo ahora