Λοιποννν, επειδή μπηκαμε στα 40Κ μαδαφακας μου, σε αυτο το κεφάλαιο εχει μια μεγαλη εκπληξη! Κατι που ζηταααατε παρα πολυ καιρο σοοουυυ...
Γκουχου γκουχου εμμμμ διαβαστε και θελω γνωμη απο ολεςς γιατιιιιι δεν θα ξανα βαλω ποτεε κατι τετοιοοο!!!
ALEXINDA FOREVER 😂
"Lindaa, περιμενε μεεε!"
Φωναξε η Fran καθως ετρεχε απο πισω μου λαχανιασμενη."Την ακουσες την σκροφα; Οχι την ακουσεςςς;
'Σε εμενα θα καθοταν καλυτερα' εμμ φυσικα μονο τα νυφικα θα μπορουσαν να σου κάτσουν σε εσενα (κλεμμένο butt fucking onn point!!!😂❤) τετοιο τερατούργημα που εισαι!!"Αρχισα να φωναζω ανεξέλεγκτα καθως περπατουσα στο πεζοδρόμιο.
"Ηρέμησε ρε συ! Της εδωσες εδωσες αυτο που ηθελε, και αυτο ηταν να σε κανει να νοιώσεις ασχημα! Μην τα παρατας τοσο ευκολα!
Λοιπον, ακου καλα τι θα κανουμε! Μου λες πως τα βράδια αργει να ερθει ετσι δεν ειναι; Αρα υπαρχει περιπτωση να πηγαινει σε αυτην. Ας του βάλουμε ενα δίλημμα λοιπον. Σημεραα θα βγουμε εξω, σε κλαμπ φυσικα και καλα να το γιορτασουμε, ομωςςς ελα που εγω θα τον παρω τηλ και θα του πω πως εχεις γινει και καλα ντιρλα και την πεφτεις σε ολο τον ανδρικο πληθυσμό. Τοτε να δουμε τι θα κανει, θα προτιμήσει να ερθει σε εσενα η να παει σε αυτην;""Wow, Fran εισαι τοσο πανουργα φιλε!!! Χαιρομαι που εισαι φιλη μου!"
"Αρχικα δεν θα παμε καθολου σπιτι σου. Δευτερον θα πρεπει να εισαι φωτια σημερα αγαπη μου, ετσι ωστε οταν ερθει να μην το μετανιωσει, ξερεις εσυ! Επισης, οταν θα βγουμε θα σε βγάλω μια φωτο ετσι μανουλομανουλο που θα εισαι για να το δει και αυτος και η αλλη η ξινο μουρα ποια στο καλο ειναι Official MRS GREY!!!"
Χαμογελασε αυταρεσκα και σταυρωσε τα χερια της.
"Υποκλίνομαι κοριτσι μου!! Απλα θεα....Αλλα υπαρχει ενα θεματακι... Αν δεν έρθει και προτιμήσει την αλλη, αν με παει σπιτι και ξαναφυγει;"
"Τοτε φιλεναδα θα ξεκολλησεις και εσυ! Θα τον ξαχασεις! Θα βρεις αλλον οπως εχει και αυτος αλλη! Δεν θα τρεχεις παντα απο πισω του. Εχουμε και μια αξιοπρέπεια που δεν πρέπει να χασουμε αγαπη μου!"
"Θα το ρισκάρω." Δηλωσα αποφασισμένη. "Λοιπόν κατα που πεφτει το σπιτι σου;"
"Απο εδω..."
[...]
Υστερα απο αρκετα λεπτακια ειχαμε φτασει στο διαμερισμα της. Ηταν πολυ ομορφο και βολικό για ενα ατομο. Και η διακόσμηση ηταν οτι επρεπε.
ESTÁS LEYENDO
My Asshole Husband
Novela Juvenil"Λοιπον απομακρυνσου αυτην την στιγμη γιατι ορκιζομαι πως θα σε αφήσω στείρο!" Του ειπα αυστηρα και πηγα να ξανα απομακρυνθω αλλα με ξανατραβηξε κοντα του πιέζοντας με στους καρπους τοσο πολυ που τα χερια μου αρχισαν να μελανιαζουν. Οκ αυτο δεν ειχε...