#38- Da first DATE!

8.6K 751 312
                                    

M E L I N D A (φιουυβ αουερς λατερ)

Αισθανόμουν εναν οξυ πονο στον κορμο μου, βασικα σημειώστε λαθος...
Ενοιωθα πονο σε ολο το αχρηστο σωμα μου πραγμα που με εκανα να μορφασω και αμεσως πηγα να ανασηκωθώ ετσι ωστε να σταματησει να με πονα ελαχιστα.
Μου ηταν φυσικα κομματακι δύσκολο να συρω το σωμα μου αλλα τα καταφερα και ετσι ανακαθησα στο κωλι ισιαζοντας την μεση μου.

Μα πως στο καλο ολα τα κακα παντα συμβαίνουν σε εμενα;

Καρμα, θελω εξηγησεις!

"Πασχαλιτσα;"

Τον ακουσα να ψιθυρίζει διπλα μου και αμεσως τα χερια του επιασαν απαλα τα δικα μου χαϊδεύοντας τα με τους αντιχειρες του.

Κιουτ.

"Πως νοιωθεις;"

Ρωτησε σοβαρος καθως έσφιξε το σαγονι του.

Εμμ μαλλον τον χτυπησα με το πεδιλο καθως επεφτα, δεν εξηγείται αλλιως η 'κιουτικη' συμπεριφορα του.

Αφου πριν λιγες ωρες με διαολοεστελνε!

"Κ-καλα ειμαι. Νομιζα πως θα πέθαινα μετα απο αυτην την πτωση αλλα αφου μπορω να κουνηθω και ολας, ειμαι μια χαρα."

Απαντησα και του χαμογελασα για να τον ανακουφισω.

Θα ειχε ριξει φυσικα ολο το φταιξιμο πανω του και θα εχει ψυχοπλακωθει. Τυπικος Grey.

Αυτος μου χαμογελασε αχνα εχοντας ενα κουρασμενο βλεμμα στο προσωπο του, με πλησιασε αργα, περασε το χερι του γυρω απο τον λαιμο μου και με ξαπλωσε πανω στον θωρακα του αγκαλιαζοντας με με αυτον τον τροπο.

Ωωω γκοντ! Δηλαδη πρεπει να βρεθώ με το ενα ποδι στον ταφο για να ειναι καλος μαζι μου;

"Με τρομαξες τοσο πολυ..."

Μονολογησε οσο χαιδευε στοργικά την πλατη μου.

Και εσυ με τρομαζεις τωρα, πως και δεν με εβρισε ακομα λεγοντας ποσο αδεξια ημουν απορω!!!

"Θα το κανει μην βιαζεσαι!"

Σσσσςςς!

"Εγω φταιω!"

"Σταματα να το λες αυτο!"

Του ειπα αποτομα χτυπώντας τον στην κοιλια με μια γροθια.

"Δεν φταις εσυ! Για αυτο σταματα πριν σε μαυρισω στο ξυλο! Απλα ο εξοπλισμός να μην ηταν και τοσο καινουργιος ή η υπεύθυνη δεν μου το εκλεισε καλα."

My Asshole HusbandWhere stories live. Discover now